veel te korte games en veel bugs

Discussie in 'Algemeen' gestart door tasso, 14 mrt 2006.

1. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    De 360 is bij menig gamer in de huiskamer te vinden, met de nodige games.
    Alleen wat mij irriteert is de speelduur van de spellen, je betaalt 65 euro voor een game en wat krijg je een 7 a 10 uur durende game.
    Kameo, condemend, call of duty, king kong, perfect dark en ghost recon.
    Je betaalt de volle mep en je krijgt een spel die je in 1 avondje uit speelt.
    Tuurlijk het ziet er mooi uit en gelikt uit maar is dit nu alles wat de 360 kan bieden, mooie plaatjes maar de speelduur is echt belachelijk laag.
    En laten we het dan al helemaal niet hebben over de vele bugs, de topper is toch wel ghost recon, mannetjes die als debielen door elkaar heen rennen, armen die verdwijnen in muren, tanks die niet meer van hun plaats af kunnen komen en ga zo maar door.
    Ja ook hier geldt weer, het ziet er mooi uit maar voor de rest is het het allemaal net niet.
    Mexico city de grootste stad ter wereld en je ziet geen kip lopen.
    Ik ben eigenlijk benieuwd wat jullie vinden van de games en dan met name de speelduur en de prijs die je voor zo'n korte game betaald.

2. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Daar kies je voor... leer er mee leven of verkoop hem lekker weer..

3. Martinspire

Martinspire Online gamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben persoonlijk nog niet zo ver met ghost recon maar ik kan me begrijpen dat er wel wat bugs in zitten maar dat is niet altijd even storend

de duur van de games is nog nooit erg lang geweest op consoles want het is meer voor de casual gamer die niet lang veel gamed...

maar het is inderdaad jammer al is het bij de xbox meer het multiplayer gedeelte waar je uiteindelijk de meeste tijd aan besteed.

dat mexico leeg is is op zich ook wel te begrijpen maar het is idd stom dat jue ook nix hoort

zullen wel gevlucht zijn :)

4. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
    Begin maar alles opnieuw uit te spelen op de moeilijkste setting.....eens kijken ofdat je binnen 10 uur nog alles uitspeelt.

En btw...is wederom de zoveelste topic om de 360 op iets af te zeiken van je....word je nou nooit moe van jezelf...???

Plus veel bugs in games is ook sterk overtrokken.....tis maar dat je wat te zeuren hebt..

Laatst bewerkt: 14 mrt 2006
  5. DSF Darkraver

DSF Darkraver TW Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    ik betaal alleen voor games waar ik cker van weet dat ik veel zal spelen.

meeste xbox games zijn gemaakt voo xbl.

ghost recon zal nog lang gespeelt worden op live.

6. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Hmm....
    Ik denk dat dat Té simpel is gezegd.

Spellen als King Kong, Condemned en Kameo zijn échte SP spellen. Eenmaal uitgespeeld heb je er totaal NIETS meer aan.
    En dan is op dat moment 60/65 euro erg veel geld.

De bugs van Ghost Recon ben ik nog altijd niet tegen gekomen. Ik weet niet wat jullie je mannetjes allemaal willen laten doen :p.

Verder moeten we er ook aan denken, dat we nog altijd aan het begin van de Next-Gen games zitten.
    Ontwikkelaars zullen nog een hoop dingen onder de knie moeten krijgen.

En op dit moment is het idd even....
    Je zult er idd mee moeten leven, want het is nu eenmaal niet anders.

Verder vind ik de pluspunten zwaarder wegen dan de minpunten.
    Want spellen als PDZ en nu G.R.A.W. zijn gewoon héérlijk op live! :)

7. Louike

Louike Far Beyond Metal

Leuk Bevonden:
    0
    De tijden van de eindeloze rpg's zijn voorbij. ga racen, DOA spelen, of huilend achter je pc zitten.

8. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Ik denk dat we met Oblivion toch weer een nieuw tijdperk in gaan, maatje.
    En doe niet zo vervelend :p, dan mannetje geeft ook alleen maar zijn mening over de games.

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Maar spellen als Condemned, King Kong en Kameo is gelukkig weer makkelijk ruilgoed hier op de bazar. Eentje kopen gewoon alle drie in bezit hebben gehad.

Daarnaast speel ik Kameo met mijn zoon, dus zit al ruim over de twintig uur ;)

10. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk daar word ik nou zo moe van, alles word als zeiken afgedaan ik vraag gewoon wat jullie vinden van de korte speelduur en de prijs die daar voor gevraagd wordt.
    En kom op elk spel op de 360 heeft wel een bug is het niet in de singelplayer is het online.
    Jongens en niet zo janken als iemand commentaar heeft op jullie 360

11. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Klopt idd.
    Ook ik ben begonnen met KAMEO (gewonnen met Gammo toen).
    En heb nu alle 3 de games in mijn bezit gehad, waarvan Condemned nu nog steeds.

Dus idd, om te ruilen zijn dit de perfecte spellen.

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb erg veel moeite om een game uit te spelen ... je kiest er inderdaad voor ... ik verwacht dat de games van andere consoles net zo kort zullen zijn en net zo buggie

Ik denk dat de games van de PS3 hoger gaat liggen dan de Xbox 360 games ... en ik koop mijn games on-line dat scheelt snel 10 euro ... en dat vind ik een goede prijs voor games

//edit - De eerste games van nieuwe consoles bevatten regelmatig bugs, omdat een ontwikkelaar het nieuwe systeem nog niet gewend is ... tevens kent men de sdk's nog niet van haver tot gort.

13. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar het gaat mij ook niet om het feit dat het op anders consoles niet anders zal zijn.
    Maar ik zie de prijs alleen maar stijgen en de gameplaytijd alleen maar naar beneden.
    Ik weet nog wel op de playstation final fantasy daar was je echt weken mee bezig.
    Buiten dat op de oude xbox zijn ook genoeg spellen te vinden die in ieder geval langer duren dan een mager 7 a 10 uurtjes.

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Heb je eigenlijk wel een xbox 360? Wat is je gamertag .. dan wil ik wel eens zien welke games je speelt :) Poeh ik ben met DOA4 langer dan 10 uur zoet en met Ghost Recon op hard ben ik ook nog lang niet klaar

15. Prime NL

Leuk Bevonden:
    1
    Idd...vroeg ik mezelf ook al af.... :{

16. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel een 360 maar speel niet online.
    Fardo jij zou toch als de beste moeten weten dat ik een 360 heb.

17. DSF Darkraver

DSF Darkraver TW Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    geen last van die korte speeltijd jij verveelt je te snel na spelen denk...

heb al 10 uur op graw online blijf gewoon spelen

18. Prime NL

Leuk Bevonden:
    1
    Daarmee mis je wel een van de mooiste onderdelen met een game.

Als je een game alleen op SP speelt heb je idd. beperkte tijd lol....het multiplayer gedeelte geeft nu net enorm veel replayability aan een game....iets wat je nu mist.

Daarbij komen er steeds meer games op de markt waar de focus ligt op MP.

19. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Single player wordt gewoon steeds minder belangrijk en zal denk ik in de toekomst ook gaan verdwijnen in bepaalde gernes..

Ik heb zelf geen last van dat games te kort zijn.. ben nog steeds met Kameo bezig (zit ongeveer halverwege denk ik) en Ghost recon heeft me ook al aardig wat tijd gekost..

Ik ben waarschijnlijk niet zo goed als de "super gamers" die hier af en toe rondlopen en alle spellen in een avond uitspelen.. Geluk bij een ongeluk dus.

Wat dat betreft vindt ik de achievements ook een welkome aanvulling. Het stopt nu niet bij het uitspelen van het spel, je hebt een spel eigenlijk pas uitgespeeld als je alle achievements hebt gehaald.

toevoeging: Om je probleem op te lossen... Schaf Xbox Live aan

20. KingFreAk

KingFreAk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik raad je heel heel heel sterk aan om live te halen! een 360 hebben maar geen live is als een vliegtuig hebben om te rijden. schiet niet op.

Deel Deze Pagina