waha als dit dus zo is (wat dus waarschijnlijk klopt) dan lach ik me dood eerst heb je een hoop mensen die beweren een soow goede aankoop te hebben gedaan met dat premium pack, en dan komt M$ met een schijf van 100 GB. Ben ik dadelijk alsnog goedkoper uit met mijn core pakketje
Als het zo is, is het wel jammer. Je kan het ook zo zien: de mensen die een premium hebben (ik dus ook) hebben nu al heel veel lol gehad met o.a. live en dat had met een core niet gekunt. Dus ik heb er niet zo'n problemen mee en zorg er eerst voor dat deze schijf vol komt om vervolgens een nieuwe aan te schaffen
ik heb de hd er later bij gekocht en het zal me eigenlijk een zorg wezen of ie nu wel of niet 100 gig wordt. Aan die 13 heb ik meer dan zat, meer dan de helft wat er nu op staat doe ik toch al niks mee.
de xbox was toch zo goed vinden jullie laat ze eerst maar eens goede demo,s maken! dan pasd kun je de HD Vullen.. toch? kort om de 20 gig is voorlopig nog genoeg (voor mij)
lol zal beter zijn, dan kopen meer mensen de xbox dus meer mensen op live (lijkt mij) dus gezelliger, alleen vind ik wel dat ze ons (mensen met HD van "20"! gig) ff iets moeten geven.... maarjah das mijn mening..
als ik een demo gespeeld heb en het niets vind gooi ik de demo weg... als ik de demo leuk vind gooi ik de demo weg en koop ik het spel... 20 gig is zat..... het is niet alsof er zoveel spellen per maand uitkomen dat je steeds met 15 demo's zit... leuk, weggooien spelkopen niet leuk gewoon weggooien....
dat is nu in het begin, maar ik denk dat je later die extra ruimte goed kunt gebruiken. Nu staat er nog niet zo heeel veel op. wat ik ook gewoon leuk vind is dat de mensen die eerst beweerden goedkoper uit te komen met hun premium, nu mss juist duurder uitkomen dan de core-mensen
kheb 250 gb harde schijf voor 360 He allemaal die verhaaltjes over harde schijf 100 gb maakt niks uit. Als je meer storage wilt gewoon externe 2.0 harde schijf kopen kies je zelf de grote uit (kheb zelf een 250 gb seagate) aansluiten via usb en voila je eigen grotere harde schijf. *) Ik moet zeggen dat ik hem vooral gebruik om muziek en dergelijke op te slaan gebruik dus veel de media center functies.
ze wilden toch ook zon opslag heffing invoeren op mp3 spelers? misschien is dat wel het idee er achter... Op de eerste gerealesde shots van 360's stond op het silveren dingetje ook 100 gb.... het lijkt me idd misschien wel handig 100 gb maar dan voor muziek... die downloads geloof ik niet dat het daar voor (nodig) is.... of als cache voor de webcam... naja ik voel me niet genaaid met een 20 gb hoor.... vind het prima... heb toch geld zat om er een 100 gb bij te kopen... ik heb al die tijd alles waar een hdd voor nodig is al kunnen spelen en de mensen met een core niet...
de 7GB is voor de Cache, zodat games soepelere lopen minder laadtijd Op een externe HDD kan je geen Xbox 360 content opslaan