eh ik ga em vandaag ff bestellen, maar ik maak geld over via POSTBANK GIROTELL (ofzw) dan moeten jullie het binnen 1 a 2 dagen binnen hebben., dan krijg ik em ook op donderdag/vrijdag(/later) nja ik zie wel..
Nou, ik heb er maar meteen 2 besteld, één voor mij, en één voor een vriend. Met Rabo Internetbankieren zal 't geld er wel snel genoeg zijn. Nou maar afwachten totdat ie op mijn deurmatje ligt
jonge jonge, zielig gastje.... heb je nou echt niks beter te doen?? je bent zeker net 8 geworden ofzo en mag het spel niet spelen van je mams en paps omdat er te veel geweld in voor komt
ty ik heb m uiteindelijk toch wel besteld bij GCshop.nl dus als ie later komt weten jullie waardoor t komt
maak gewoon ff een lycos of dolfijn adres aan (zoals al eerder is gezegd ) alleen maar goed dat ie gebannd is, gaat ie in allemaal threads zeggen dat SF homo is slaat toch nergens op?? btw als je gebannd bent is het niet zo moeilijk om terug te komen (als t goed is) want volgens mij wordt je op je emailadres gebannd
nee als je word geband gaat dat met je ip adres maar dan ga ik gewoon naar mn moeder om het nieuws te checken. xbw crew vat dit niet te terroristisch op oke? maar is dat gcshop ofzo wel te vertrouwen? want dit is de laatste dag met die aanbieding. en ik ben nog al bang dat het dan fout gaat ; dat ik dan geld over maak en dat ze dat dan hebben en niets meer van hun laten horen. is deze site echt heel erg bekend en hebben jullie vaak spellen besteld en die wel goed en wel zijn aangekomen???
Deze site is echt wel te vertrouwen hoor, er is al veel vaker over ze gepost en ze horen gewoon bij de gamecom. En er staat duidelijk dat ze ingeschreven staan bij de Kvk