maart 2006, kopen van de 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door gribbel, 14 mrt 2006.

1. gribbel

gribbel non stop user

Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

nu oblivion eraan komt en morrowind mijn lievelingspel ooit was wil ik weer eens iets nieuws. een 360!
    maar nu wilde ik vragen of iemand weet waar je hem het best kan halen.
    ook wil ik graag van economen onder ons weten of termijn betaling te doen is, of wordt het dan belachelijk veel duurder?

nogmaals waar kan ik hem het goedkoopst krijgen en het best!

is er bij de nieuwe lichting trouwens nog veel gezeur met kinderziektes?

groeten gribbel

2. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Gewoon in de winkel.
    Ik geloof dat hij overal even duur is :).

Denk dat je voor een Xbox 360, niet in termijnen moet gaan betalen! Beetje onnodig is mijn mening.

Over de kinderziektes....
    Ik weet het niet. Ik heb met mijn Xbox 360 (vanaf de Launch) nooit problemen gehad, en andere weer wel.

* Gewoon aanschaffen, namelijk een heerlijk speeltje :cool:

3. gribbel

gribbel non stop user

Leuk Bevonden:
    0
    nouja termijnen betalen is misschien niet onnodig als je weinig inkomen hebt. ben alleen benieuwd of je dan veel duurder uitbent :mad:
    doe pabo, haal alles, maar van dit soort dingen hek de ballen verstand :)

4. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het niet in termijnen betalen, volgens mij betaal je ten eerste rente (lijkt me iig dat ze het doen, anders worden hun er ook niet wijzer op) en dat zal ook nog wel het aardige geld bovenop kosten.

Ook zou hem iig in 1 x kopen, en als je het geld nog niet in 1 x hebt, of van een gezindslid bijv. lenen, of anders nog even wachten.

5. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Als je het in één keer doet zit je niet met maandelijke kosten. Koop het gewoon in één keer en je weet hoeveel je kwijt bent (namelijk geen rente!.. wat zo al een paar tientjes kunnen wezen..)

6. soepkoe

soepkoe Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    je kunt er vanuit gaan dat als je op afbetaling koopt dat je dan zoveel extra betaald (doordat je dus maandelijks betaald en daar voor de winkel risico's aan verbonden zijn) dat het in ieder geval 10 % duurder wordt.

de rentepercentage's liggen bij kopen op afbetaling veel hoger dan als je het bijv. leent van een bank of een derde (familie oid)

7. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als je hem ergens kan krijgen dan moet je hem daar kopen, hij is waarschijnlijk nergens goedkoper :)

8. Dark Vision

Dark Vision Xbox 360 L!VE

Leuk Bevonden:
    0
    Op termijn betalen kan soms nadelen hebben, ze zeggen dan wel van ja, het is maar 20 € ofzo per maand, maar je moet dan meestal een voorschot geven, en dan een lange tijd die 20€ per maand geven, meestal komt het duurder uit.

Kinderziekten komen eigenlijk maar weinig voor, op de 1000 Xbox 360 (oude en nieuwe) zijn er gemiddeld een 24 die het niet naar behoren doen, en als je toch een hebt met kinderziekten, kan je em gewoon terugsturen en krijg je een nieuwe, dus zeker de moeite waar om een 360 te halen, het is een supermachien

9. A1gp

A1gp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haal m bij de makro

Ik zou m bij de makro halen heb ik die van mij ook gehaald scheelde 20 euro met de gewone winkels. Games haal je het beste bij de media markt als je de games gewoon in de winkel wilt halen. Een beetje zoeken op internet levert meestal nog net iets goedkopere prijzen op qua games. En wil je de 360 zelf goedkoper dan raad ik toch marktplaats aan staan er al redelijk wat te koop._0/

10. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou... mocht je ooit in den haag komen, gameshop is een goede winkel, ze hebben vaak vooraad, en je kan ook bestellen op de site. ik weet niet of je kan laten bezorgen, want ik zelf doe het nooit via de site, ik ga altijd naar de winkel zelf omdat dat voor mij toch dichtbij is..

anders check je de site maar ff
    www.gameshop.nl

11. SnackNL

SnackNL Vroeger: Gamer2005

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn 360 spellen ook te koop bij de makro?

12. alisum41

alisum41 L1F3 T0 G4M3

Leuk Bevonden:
    0
    Als je lid bent van de dynobyte dan krijg je 10% korting op alles wat je daar koopt. je kan gratis lid worden._O_

13. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook gedaan, ik kreeg ook 10% korting op alle spellen, dus ze waren toen ongeveer even duur als gcshop.nl

14. gribbel

gribbel non stop user

Leuk Bevonden:
    0
    kijk ik zag bij een site staan dat je kon kiezen voor 13 € per maand.
    dat is voor mij veel makkelijker, want in een keer is veel geld.
    dus dan ben ik best bereid iets meer te betalen. wel is het klote dat je eraan vast zit.

maar er is dus geen vaste rente op termijn betaling????

mensen bijvoorbaat dank

15. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    13 euro per maand? Als je de core editie neemt moet je dus 2 jaar lang iedere maand 13 euro betalen! Dan zit je er best een lange tijd aan vast... En er zit altijd rente op een termijn betaling. Anders zouden de shops het niet aanbieden om 2 jaar lang een klein bedrag te krijgen van hun klanten. Ze moeten er natuurlijk wel iets aan verdienen anders bieden ze zoiets niet aan. Dit doen ze dmv rente, en iedereen mag zijn eigen rentepercentage bepalen.

Ik zou gewoon een aantal maanden blijven sparen totdat ik het geld heb en dan pas de 360 aanschaffen. Je weet nooit wat er in de toekomst gebeurt, maar je moet wel hoe dan ook je termijnen betalen...

16. gribbel

gribbel non stop user

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat klopt idd. maar 13 euro is iedere maand geen probleem, is tegenwoordig maar 5 pilsjes minder.

ik wist niet dat je dat zelf mocht bepalen (rentepercentage)

volgende vraag: Wie kan mij geld lenen :p

en is core veel minder dan premium? ik ga niet op live en heb een goede computer beneden

17. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Jep. Er zijn nog wat aanbiedingen. 360 voor 380euro dacht ik. PGR3 etc voor 50euros. Misschien nog wel wat meer maar dat weet ik niet uit mn hoofd. Een core is echt weggegooid geld. Je zal later toch een harddisk willen kopen, dan ben je al duurder uit. En je hebt geen draadloze controller etc.
    Ik zou gewoon even sparen en een premium kopen. Tenzij je echt alleen voor oblivion een 360 koopt. Dat moet dan kunnen met een core. Je moet je dan wel bedenken dat je voor 40euro ed een memorycard moet kopen en het verschil met een premium waarbij je voor heeel veel geld toebehoren krijgt nog maar 60euro gaan. Conclusie: gewoon een premium kopen bij de makro. Dan is het verschil met een core nog maar 40euro ;)

Laatst bewerkt: 15 mrt 2006
  18. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Of je neemt een creditcard en koop hem daarmee. Kan je zelf bepalen hoeveel je in de maand ermee aflost. En rente valt over het algemeen ook wel mee.

19. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Het eerste wat ik in mn leven heb geleerd qua geld is dat je geen geld moet uitgeven wat je niet hebt. Als je al niet zoveel te besteden hebt dan ga je er nogmeer op achteruit als je gaat lenen, kredit of zelfs creditcard. Creditcard is al helemaal duur. Per maand zal je er niet op achteruit gaan maar stel je betaald 40euro rente dan had je voor die 40euro toch wel weer wat anders leuks kunnen kopen.. Als je geld leent, leen het dan van vrienden of familie, eventueel geef je ze er wat leuks voor terug. Maar kredieten etc zijn echt voor stumperts die dan iets duurs kopen maar daarna er hele tijd aan vast zitten.

20. gribbel

gribbel non stop user

Leuk Bevonden:
    0
    stumperts valt wel mee denk ik.
    iedereen heeft zijn eigen manier van doen.
    en niet iedereen heeft evenveel geld.
    je moet toch eten bvb

Deel Deze Pagina