Jouw nieuwe ideeen voor de Xbox 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door karf, 15 mrt 2006.

1. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    De ideeen voor de Xbox 360 worden steeds uitgebrijder en diverser. Nu leek het mijn leuk om hier wat ideetjes neer te zetten die jij graag bij de Xbox 360 ziet.

Er is nu dus al bijv. de camera op komst. Zet hier dus je ideeen neer.

Mijn ideeen:
    - Gratis WiFi

- Op de computer een nieuw soort MSN waar je kan zien of er iemand online komt op Xbox Live

2. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    leg even uit, want die snap ik niet helemaal...

Maar voor mij:
    -meer diverse soorten downloads op marktplaats
    -"groupchat" wat je nu hebt met private chat, maar dan in groepen met meerdere personen

3. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is WiFi?
    WiFi is een technologie waarmee het mogelijk is op korte afstand draadloos gegevens te versturen. Vanwege deze korte afstand is het ideaal voor gebruik thuis of op het kantoor: het is niet langer nodig een internetkabel aan te leggen tussen uw computer en de meterkast. Hierdoor kunt u bijvoorbeeld met een laptop in de tuin internetten.

Voorlopig wordt WiFi voornamelijk gebruikt naast een ADSL of Kabel verbinding; alleen voor het laatste stukje van de meterkast naar uw computer. Het is echter ook mogelijk om draadloos te internetten via WiFi wanneer u met uw laptop of pda op stap bent en u bijvoorbeeld op het vliegveld of in het restaurant draadloos wilt internetten. Hiervoor heeft u doorgaans wel een apart abonnement nodig, maar u kunt ook per keer betalen via een kraskaart of een mobiele telefoon bijvoorbeeld. Het aantal plaatsen waar u draadloos kunt internetten, wordt continue uitgebreid.

Wat betekent WiFi?
    WiFi staat voor Wireless Fidelity en wordt ook wel W-Lan genoemd (Wireless-Local Area Network). Met de techniek wordt data draadloos op de 2.4 GHz-frequentie verzonden. Het signaal is digitaal en wordt gecodeerd volgens het IEEE 802.11 protocol. Dat is een internationale norm voor het versturen van digitale gegevens door de lucht. Op dit moment is de meest gebruikte variant 802.11b, met een maximale snelheid van 11 Mbit/s. Met 802.11a en 802.11g zijn snelheden tot 54 Mbit/s mogelijk.

Wat kan ik met WiFi?
    Zoals eerder genoemd is één van de meest gebruikte toepassingen voor WiFi het draadloze thuisnetwerk. Bij de meeste ADSL abonnementen kunt u tegenwoordig kiezen voor een wireless-modem, zodat het niet langer noodzakelijk is bekabeling aan te leggen tussen uw computer en de meterkast. Dit is met name een groot voordeel wanneer u meerdere computers heeft aangesloten op het internet, of wanneer u regelmatig op uw laptop wilt internetten zonder eerst een kabel aan te sluiten.

4. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn ze hier niet al mee bezig, volgens mij heet dat Windows live messenger, hier was toen een beta van, heb ik zelf ook gehad, maar liep nog niet lekker. In ieder geval komt deze eraan. Trouwens, er was al het alarm systeem uit de oude msn waarmee je een popup kreeg wanneer iemand online kwam. Maar deze had vaak vertraging en soms deed hij niet goed.

greetz wooly

ZIE OOK http://ideas.live.com/

5. deefnl

deefnl addicted

Leuk Bevonden:
    0
    - Op de computer een nieuw soort MSN waar je kan zien of er iemand online komt op Xbox Live[/QUOTE]

Dat is er nu al je kan een tabje bij je msn erbij krijgen waar je je friendslist kan zien in de messenger

6. fl0wrush

fl0wrush Vitamin R

Leuk Bevonden:
    0
    - ondersteuning van meerdere soorten video extensies via Media Centre
    - Foto's naar elkaar sturen voor je gamercard
    - Observing functie (net als GR:AW), dat je gewoon (als je hetzelfde spel hebt) mee kunt kijken met je maat

7. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0

Dat is er nu al je kan een tabje bij je msn erbij krijgen waar je je friendslist kan zien in de messenger[/QUOTE]

waar kan je dat tabje downen?:D

8. fl0wrush

fl0wrush Vitamin R

Leuk Bevonden:
    0
    Dat tabje werkt volgens mij alleen maar voor de 'oude' xbox....

9. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
  10. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    Daar zijn ze mee bezig Live Messanger. Die willen ze ook op de 360 kunnen laten werken.

11. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe dat is wel beter ja met de mini toetsenbord die binnekort uitkomt voor de xbox 360 :D.

12. PR Skywalker

PR Skywalker klaar voor 360

Leuk Bevonden:
    0
    je kan al zien op msn wanneer mensen online komen met msn alerts
    kan je je voor aanmelden en dan als iemand uit je vriende lijst online komt krijg je een seintje net al je een e meel bericht krijgt

moet je bij msn onder aan op de bel tab klikken

peter

13. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel toch geen oude oude xbox games meer, ik hoop dat het toetsenbord een beetje fatsoenlijk word, want dan koop ik hem zeker. Is lekker handig, omdat ik geen computer op mijn kamer heb staan.

14. gribbel

gribbel non stop user

Leuk Bevonden:
    0
    van mij mag het allemaal iets goedkoper

15. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ik betwijfel of dat onder de categorie 'nieuwe ideeen voor de xbox 360' valt..

16. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    mijn idee: schrap die gamerscore
    nou heb je van die gamerscore sletjes die een spel gaan uitspelen of 1000 games gaan spelen terwijl dat ze er geen zak aan vinden.
    nog een idee: aangezien er op die kleine afstandsbediening rec staat zou het leuk zijn als je gewoon programmaas ermee kon opnemen. of gewoon ingame filmpjes kan opnemen en dan naar je mp3 speler overzette en dan op je pc.
    11gb staat ongeveer gelijk aan 5 uur
    best chill lijkt me

17. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat van het ingame filmpjes opnemen is wel een vet idee, maar de gamerscore moet blijven, het maakt namelijk niet uit hoeveel punten iemand heeft met 50 games, het is gewoon leuk een game uit te spelen en de acchievements halen, vooral de moeilijke gaaf, niet die standaard haal level 1 acchievements.

18. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik heb een externe hardisc en het zou kick zijn als je films via je pc gewoon op je 360 kon zetten en vanaf je 360 op je tv kan kijken.
    Ik weet dat dat met media center kan maar dan moet je helemaal kutten en van de videofile een mpeg van maken.
    dus dat zou lauw zijn.
    Ook met die media extender dat je je pc kan vinden, hierbij kan je wel muziek streamen maar niet rippen en ook geen videofiles bekijken.

19. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0
    Dat tabje krijg je automatisch als je op bijv. hotmail.com aangeeft dat je in amerika woont ( gewoon land op amerika zetten (en adres invullen)).:+

En ja, het werkt ook voor de 360.:+

Laatst bewerkt: 15 mrt 2006
  20. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    - Een standaard clan op kunnen richten voor alle spellen.

Deel Deze Pagina