Ik zag net op BizarreOnline.net dat KingTuur had gewonnen op de WCG, ik weet niet of dit nog de voor rondes zijn of wat maar alvast bij deze Gefeli Tuur! Klik voor PGR3 resultaten, 2 - 1 voor Tuur Ik weet niet of dit al bekent was....
Omg hier wist ik nog niks van, ik zou er dan ook graag wat meer van weten! /edit : *klikt op link Echt gruwelijk, als je zo goed bent. Net als wat vsus zei...hij is met zoveel spellen goed! 4000 euro is ook wel lekker erbij.
stoer man...een gast die ik ken zegt dattie bij ons op school zit....mjra heb hem nog nooit gzien haha
Tuur heeft het op het nippertje gewonnen want hij was bijna gediskwalificeerd.Omdat er een bug in de game zat waardoor het leek alsof tuur zijn tegenstanders omver reed.Wat echter niet het geval was.Dit gebeurde 2 keer en steeds moest de baan opnieuw gereden worden. Arthur won wel steeds maar de admins wisten niet of ze hem nu wel of niet wilden laten doorgaan. Uiteindelijk hebben ze toch maar in zijn voordeel besloten.Gelukkig heeft ie gewonnnengefeliciteerd tuur!!!Nog veele gamejaren
Ik kan het nauwelijks geloven, wat een prestatie! Iemand die in zo veel games zo goed presteert en veel voordoordelen die je zou kunnen hebben over gamers eigenlijk teniet doet. Prachtig. Gefeliciteerd!
Maar dit is toch niet de WCG maar de ECG??? De WCG is toch pas op het einde van het jaar?? En dan zou hij toch een check van 20.000 euro in zijn handen hebben in plaats van 4000?
klopt, dit is het ecg.. waar eigenlijk halo 2 zou komen, maar dat hebben die gays veranderd in pgr 3. was deze week in Duitsland.
het mooiste is nog dat King Tuur ons mooie landje vertegenwoordigd. maar ja, hij krijgt natuurlijk ook veel spellen voordat ze uitkomen om er alvast master in te worden, maar ik doe het hem niet na. dus...gefeliciteerd King Tuur.