Vette Xbox deal

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Okami69, 8 nov 2002.

  1. Samstradamus

    Samstradamus Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    als je de xbox met die spellen in de winkel koopt en een losse afstandsbediening koopt ben je 290 (259.95+29.95) en als je bij wehkamp bestelt=264,95 +12,95 verzend= 278 euro
    Vinden jullie het die 12 euro waard,vanwege garantie enzomet wehkamp lijkt me dat lastig.Iemandf van jullie ervaringe mee???
     
  2. VinZ

    VinZ Guest

    ?? Ik heb maar 2,70 verzendkosten betaald hoor...
     
  3. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Tja maar wie wil er nou een 'vette' xbox, straks werkt ie niet meer...
     
  4. ReApHeR

    ReApHeR Graveyard Squad

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    wie heeft hem noqg meer binnengehad? die hem na of op 10-11-2002 hebben besteld
     
  5. Daan CZ

    Daan CZ Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey waar is dat Xbox + Sega GT 2002 + JSRF pack nou het goedkoopst? Bij Nedgame is 'ie verzendkostenloos en voor 249 euro... is 'ie ergens nog goedkoper, of moet ik dat gewoon bij Nedgame doen?
     
  6. jelle1988

    jelle1988 shop rider

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    w8 nog 2 weekjes en je hebt voor 50 euro meer 2 xtra top games erbij. du bovenop jsrf en sega gt ook nog eens halo en splintercell is toch egt de moeite waard hoor die 2 weekies w8ten
     
  7. Daan CZ

    Daan CZ Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg het pack voor Sinterklaas, dus dat lijkt me niet echt mogelijk... :/ Weet je 100% zeker dat dat pakket idd over 2 weken komt? Dan vraag ik m'n Xbox gewoon net na Sinterklaas, dat kado is toch voor Sint én Kerst samen.
     

Deel Deze Pagina