maart 2006, kopen van de 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door gribbel, 14 mrt 2006.

1. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dat zeg ik. Als je weinig geld te besteden hebt moet je al helemaal niet gaan kopen op krediet, omdat dat weer geld kost en je dan nog minder te besteden hebt ;)

Er zijn altijd mensen die het doen, tuurlijk, maar of je er beter van wordt als je op krediet koopt? Nee. Ik zou gewoon sparen/lenen van kenissen.

2. R-L3x

R-L3x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    euh...
    dom om te lenen?:p
    ff over een paar jaar (voor mij dan) moet je toch ook geld uitgegevn wat je niet hebt om bijv ene huis te kopen? dan leen je toch ook en dan leen je wel veel en veel meer..
    dus als je gewoon weet wat je p/m te besteden hebt kan je best lenen als je dat p/m aflost..

3. polmannetje

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is een andere zaak. Bij dit is het mogelijk om te sparen. Bij huizen is het een heel ander verhaal, in verhouding is een hypotheek ook veel goedkoper dan kopen op krediet of met een creditcard. Je KAN het best kopen op krediet maar je moet voor jezelf een afweging maken. Ik geef liever geld uit wat ik heb dan dat ik iets koop waar ik daarna nog maanden minder aan over hou. En daarom zeg ik; leen even van een kennis, desnoods geef je hem/haar wat geld of een cadeautje, ben je nogsteeds voordeliger uit dan op krediet kopen.

Laatst bewerkt: 15 mrt 2006
  4. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Voor een huis is het voordeliger als je je geld leent, in plaats van dat je het in contanten betaald. Zelfs miljonairs, die het geld makkelijk hebben, zullen nog geld lenen (belastingvoordeel oid). Voor de rest ben ik het roerend met Polmanntje eens.

Btw: eerst moet je nog een xbox 360 vinden, dat is al moeilijk genoeg tegenwoordig.

5. polmannetje

Leuk Bevonden:
    3
    Valt wel mee hoor. Als je er echt een wil vind je er zo een. Makro heeft er nog genoeg, bij MM hengelo zag ik er ook nog 2 staan. Allen premium.
    En dan te bedenken dat dat de enigste 2 winkels zijn waar ik deze week ben geweest :eek:

6. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Die grote winkels hebben ze vaak nog wel, de kleinere niet (Bart Shit, Intertos etc.) . Makro is bovendien niet voor iedereen toegankelijk.
    Maar wel dwalen af...

Laatst bewerkt: 15 mrt 2006
  7. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Maar als je van plan bent om hem op afbetalnig te betalen zou ik dat echt wel via een CC doen hoor. Kan je zelf bepalen hoeveel je in de maand aflost. En je bent goedkoper uit dan dat je een overeenkomst in de winkel afsluit. En met Visa is hij ook nog eens verzekerd voor een half of heel jaar.

Deel Deze Pagina