Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Revolution [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Paniek zaaien ofzo?}:] Nee, ik denk dat de prijs rond de 65 euro is(zoals xbox 360 games in bepaalde winkels). Dus niet zo dramatisch verschil denk ik. Trouwens met ps2 was het ook dvd, en dat was toen ook nieuw, en toen apprecieerde ik die nieuwe standaard ook, net zoals nu met blu-ray. Trouwens op tweakers stond al, dat tegen de tijd dat Sony de ps3 gaat verkopen ze per stuk 230 euro verlies maken, dus dat is niet erger dan Microsoft met hun xbox 360 he. Dus zoveel zorgen moeten de mensen niet maken hier...
     
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dude, ga op een ander huilen! Aha, Gij kunt het wel hoor, IK DOE WAT IK HIER WIL DOEN, LALALA Hahahaahah man man. En idd, als het om marketing gaat kletsen ze allemaal maar wat in het rondje... Trouwens ik respecteer je mening wel hoor,maar de manier waarop dat gezegd wordt mag wel beter.
     
  3. Coen

    Coen of niet?

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Ohhhh, ik moet zeggen dat de details die vandaag bekend zijn gemaakt mijn interesse in "Het Sony Kamp" hebben gewekt. Een goedkopere PSP en die shit die ze van plan zijn voor de PS3 is ook niet mis. Dit wordt nog een moeilijke keuze voor aanschaf van next gen console.
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Wacht op E3, daar zal van elke next gen console heel veel te zien zijn. En wat je echt het felst aanstaat, daar ga je gewoon voor. Zo zal op E3 Microsoft wel dik de show stelen met Halo 3 bijvoorbeeld(en ninja gaiden 2 hopelijk), en zo Sony met killzone,gt5, mgs4?(als ze die opnieuw laten zien) en revolution met hun speciale games, dus nog eventjes afwachten hé...
     
  5. Coen

    Coen of niet?

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    ja okay, over het algemeen spreken xbox games mij meer aan. Maar toen ik voor de eerste xbox koos speelde de hardware ook voor een groot deel mee.

    maar ik moet eerst zorgen dat ik genoeg geld heb, kmoet toch maar es gaan solliciteren denk ikO-) _0/
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    geen paniek pure logica .. maarwe zullen zien wie er gelijk kijgt .. ik verwacht dat de games 80 euro gaan kosten
     
  7. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    De WW launch van Sony kan MS wel eens heel veel extra verkopen opleveren volgens mij....

    De vraag naar een PS3 zal hoger zijn dan naar de 360 toen die uitkwam.
    MS is het niet gelukt om een goed lopende WW launch te hebben want ze hebben nu nog steeds moeite om wereldwijd aan de vraag te voldoen....
    MS heeft ook aangegeven dat ze nu snappen waarom nog nooit iemand een WW lauch heeft gedaan en toch gaat Sony het ook doen (zoals ze zeggen).

    Mocht nu de vraag veel hoger zijn dan het aanbod en mensen willen nu eindelijk "Next Gen" maar krijgen geen PS3 dan is de stap naar de 360 heel snel gemaakt. (of zelfs de Revo...)
    MS zal zowieso de prijs omlaag gooien, de games zullen er mooier uitzien dan de release games van de PS3 (er van uitgaande dat de ontwikkelaars in het 360 kamp veel meer tijd hebben gehad om de machine te leren kennen...)

    De hardcore gamers zullen wel een PS3 kunnen bemachtigen maar de vaders en moeders die rond sinterklaas en kerst de stad induiken voor de kids lopen de nieuwe console mis....
     
  8. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat de wereldrelease van Sony(in tegendeel tot Microsoft, die was net iets te schaars, en toch een beetje teveel kinderziektes, maja zo dramatisch was het nu ook weer niet) wel goed gaat zijn. Ik bedoel, ze zeggen al op 8 maanden op voorhand dat ze een wereldlaunch gaan doen. Ze beginnen in juni al te produceren. Ze doen het echt rustig aan, geen gerush. Ik hoop dus, dat er geen productiefouten gaan zijn(mag toch niet veel zijn, aangezien ze niet rushen) en dat het aantal goed bijgevuld word zoals het moet...
     
  9. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm... "Op een ander huilen?" Dat je kritiek hebt is prima, maar kan dat wel een beetje fatsoenlijk a.u.b. Bij voorbaat mijn dank... Ik probeer jou heus niet belachelijk te maken, mocht je dat soms denken...
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2006
  10. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Lees eerst voordat je praat , ik zei duidelijk dat ik het over heb voor games van goede kwaliteit en had het dus niet over de launchgames |:-

    @Grave
    Dan zal de console maar 100 euro duurder worden maar dan nog wordt de console stukken goedkoper dan verwacht _0/
     
  11. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Naja hangt natuurlijk van je verwachting af ;) Als je 900 euro verwachtte valt et mee, maja als je zo denk 400 euro en hij staat in de winkel voor 500-550 valt et tegen natuurlijk ;)

    Maar ik wacht et mooi af, verwacht em niet in november hier, valt et niet tegen. Enige reden tot aankoop is zowieso MGS4:p
     
  12. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin me af te vragen wat er allemaal te koop zal zijn via het PNP.

    Ringtones, Trailers, Wallpapers, Films, Navigatie, Demo's, Mp3's en MMO's natuurlijk.

    Dit noem ik een mediacenter.
    De xbox 360 is meer een door geef luik van een Media Center PC. PS3 wordt een standalone mediacenter.

    Maargoed het is nog niet bevestigd allemaal...
     
  13. Hypnotic

    Hypnotic Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar ik de persconferentie van sony kan bekijken?
     
  14. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    De Blu Ray games worden niet duurder dan de dvd versie hoor, de productie kosten zijn nagenoeg hetzelfde zoals aangegeven op de conferentie.

    http://www.ga-forum.com/showthread.php?t=90530
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    hmz... hoe duur zouden eigenlijk die Blu-ray spelers worden? kun je er ook nog gewone dvd's op afspelen?

    ow, en @ burnfout, ik had via xbox.nl gezien dat je een friends invite had gestuurd: kan nu nog niet accepteren, aangezien mijn 360 overleden is, en ik nu op een nieuwe ben het wachten ;)
     
  16. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    www.pspparty.nl

    Maja, weet niet of je er veel aan hebt.. tis allemaal Japans gewauwel, heb em na 5 min maar uitgezet:D
     
  17. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Maakt niet uit.. ik had een zooitje mensen van xboxworld een invite gestuurd, de meeste reageren niet echt :) Kijk maar als je hem weer hebt..
     
  18. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Eerste echt losse blu-ray spelers gaan rond de 1800 dollar kosten8)
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    wtf :eek:

    dan ben ik dus goedkoper uit als ik gewoon de PS3 koop, en die als dvd/blu-ray speler koop :{
     
  20. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ps3 komt ook wat later uit als stand alone blu-ray spelers. waarschijnlijk zijn de stand alone spelers dan ook wel wat in prijs gedaald, maar yeah denk wel dat je kan zeggen dat je met de ps3 de goedkoopste blu-ray speler in huis hebt dan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina