hai ik ben jack en heb net een xbox aangeschaft maar toen ik gister avond thuis kwam wist ik niet hoe dat hij werkte er zit geen gebruiksaanwijzing bij en kom er niet uit nu . heb al wel wat kunnen doen maar meer geluk als wijsheid wie kan me aan een gebruiks aanwijzing helpen thanks Jack
Welkom, Hoever ben je op dit moment gekomen? Het is eigenlijk een kwestie van aansluiten. Stroomtoevoer, en de scartkabel zullen aangesloten moeten worden. Wanneer dit gebeurd is, zal je beeld moeten hebben op je TV. Dus wat is je precieze vraag?
Dit is niet het forum om dat in te vragen, dit is voor opmerkingen, problemen en vragen over de site, deze hoort in 360 hardware forum thuis, althans gaat het om een Xbox of een Xbox 360? Je kunt ook de titel van je post iets duidelijker maken, zodat mensen meteen zien waar het over gaat en dan kunnen komen helpen, in plaats van alleen 'help'. Ik verplaats hem, veel succes!
ja sorryhet is voor mij allemaal nog abracadabra ik heb een xbox met 2 cotrollers en een kabel van de x box naar een scart kabel en een 3 stekker kabel en de laatste heb ik in de tv gedaan maar krijg niet het geluid door mijn surround set maar alleen door de tv . verder krijg ik dan een menu wel te zien maar dan komt het de knoppen op de controler waar dienen die voor het scrollen gaat wel maar de betekenis van de knoppen en de functie zou ik graag willen weten dan . en mischien is er wel een gebruiksaanwijzing op internet maar kan hem niet vinden maar mischien met jullie hulp kom ik al een heel eind thanks jack
aan de zijkant van de tv zitten de kabels 2 voor de audio en een supervideokabel ik krijg als ik een spel er in doe het begin maar weet niet waar al de knoppen op de controler voor zijn. en als ik een nieuw spel wil spelen moet ik dan de oude wissen of zo .dus mischien is er een handleiding op internet zodat ik wat kan door lezen thanks and greet jack
Huh je stopt toch gewoon de dvd in je xbox en je kan spelen ... je hoef de save games niet te wissen Als het een gemodificeerde xbox betreft kunnen we je niet helpen
nee hij is orgineel zo heb ik hem gekocht maar wil graag een gebruiksaanwijzing er van hebben zodat ik weet wat ik moet doen dan ben geen spel compter gewend dus als je weet waar ik die kan vinden zou ik al geholpen zijn weet nu al dat a het spel begint en dat x het tollen is van het poppetje maar de y en de b en dan een glas en zwart knopje en de verdere knoppen zijn voor mijn nieuw en on wennig dus als je dat voor me weet zou ik erg geholpen zijn grteet thanks jack
hehehe ok ... hoe heet het spel ? .. Maar zoals ChandleR zegt elk spel heeft een andere besturing .. de handleiding is de beste manier
het spel heet crash twinsanity maar ook hier geen boekje bij of zo de gekleurde toetsen gaat nu wel een beetje en de joystick maar de andere knoppen werken niet volgens mij en als ik wil stoppen met een spel wat dat te doen en kan ik dan zo weer een spel erin doen dan of hoe gaat dat dan . grt jack
Geen boekje erbij? Bij geen enkel spel dat erbij zat? Stoppen kan altijd, behalve tijdens het saven. Gewoon op die grote knop vooraan drukken.
bij sommige zat er wel een boekje bij ik speel het spel wel en zie wel hoe ver ik kom dan maar een handleiding voor de x box zou handig voor me zijn dus hou ik me aanbevolen als iemannd die voor me heeft grt jack
Als je er veel ervaring mee hebt ligt het allemaal voor de hand, maar voor hem niet blijkbaar. Geeft niet, maar misschien is er een pdf bestand van die gebruiksaanwijzing.
De gele stekker op je TV aansluiten (= composite video), de witte en rode aansluiten op je versterker (= stereo signaal) Je TV op het juiste EXT kanaal inschakelen en je versterker op het juiste input signaal zetten en dan moet het werken.