heerlijk hoor, was net hetgeen wat ik nog het best vond van heel driver 3... als deel 4 echt goed word maakt het niet zo veel uit, maar het is sowieso jammer.
De Gamespot review is online het spel krijgt een 6,5 en is dus in dat opzicht wel beter dan Driv3r (5,4)
ik denk dat slecht het verkeerde woord is...het schijnt heel erg van gta gekloond te zijn, maar wat daar zo verkeerd aan is... ik ben zelf heel benieuwd naar de eerste reacties van mensen die hem morgen gaan halen.
hmmm, xbox versie is uitgesteld naar begin volgende week, in tegenstelling tot de playstation 2 versie, die al wel uit is.
Vind Driver 4 wel leuk, hij is zeker stukken beter als Driv3r maar mag niet eens in de schaduw staan van GTA
De reclame is wel al op TV te zien. Die er overigens ook niet bijzonder uit zag. Veel beter dan deel 3 is hij toch ook weer niet?
Wat ik zo zie van de review; Uit de auto hangen en schieten lijkt erg belangrijk te zijn. Ook zie ik dat (volgens mij) de karakistieke driver-wegligging verdwenen is. De auto's dijnen en veren veel minder door dan in Driv3r en andere delen. Wel jammer, vind ik.
GGRRRR...Nouja ik krijg hem toch, voor mijn goede werk bij een andere game site Ben ij hem aan het reviewen Kobold, zoja, wanneer komt de review?