veel te korte games en veel bugs

Discussie in 'Algemeen' gestart door tasso, 14 mrt 2006.

1. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
    Nou....ik denk dat alles nu wel gezegd is in deze topic....of blijven we er maar over malen..??

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Okay stel je hebt een HDTV 82cm super kwaliteit gekocht (ipv je 50 cm buis), maar je hebt alleen een antenne (omdat kabel nog niet beschikbaar is)

1. Mooi beeld + antenne ... Nederland 1, 2 en 3 in groter formaat

Je hebt geluk kabel komt beschikbaar, maar je moet hier wel wat meer voor betalen ... Maar je krijgt er wel meer voor terug ... Meer zenders, scherper beeld etc.

2 Mooi Beeld + beter beeld (kost iets meer)

Je kabel provider bied jouw een uitbredingspakket aan ... optioneel en naar eigen smaak te improven (Canal +, Animal Channel, etc.)

3. Je neemt het (maar het kost wel meer geld) ... maar je houd immers van films dus het is de moeite waard

Je kabelprovider bied nu ook de beelden digitaal aan in HDTV kwaliteit.. je moet hier wel extra voor betalen, maar je haalt nu wel alles uit je tv

4. Je haalt nu het beste uit je HDTV! (is het duurst)

Zo werkt het ook bij de Xbox 360 of een andere Next-Gen Console

3. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0

Ja maar daar is toch een topic voor, waarom bestaan er anders forums

4. johnablade

johnablade get a life!

Leuk Bevonden:
    0
    wacht maar totdat elders scroll IV: oblivion uitkomt! dan heb je pas waar voor je geld!!

5. Tha Ladykillah

Tha Ladykillah Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal waar Elders scroll IV: Oblivion zal er zeker verandering in aan brengen en is je 60 euro zeker weten, je hardgewerkte geld waard...

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De live games zijn ook de 60 euro per game waard hoor :{
    1 Xbox 360 + Game = single player fun
    2 Xbox 360 + Game + Live Silver = demo's, gamercard, trailers, content (meerwaarde)
    3 Xbox 360 + Game + Live Gold = demo's, gamercard, trailers, content (meerwaarde), Multiplayer Fun, langere speeltijd
    4 Xbox 360 + Game + Live Gold + MCE 2005 = demo's, gamercard, trailers, content Multiplayer Fun, langere speeltijd, TV kijken, Tivio (meerwaarde)
    5 Xbox 360 + Game + Live Gold + MCE 2005 + HDTV = Da BOMB 8)

Laatst bewerkt: 16 mrt 2006
  7. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ _O_ _O_

Laatst bewerkt: 17 mrt 2006
  8. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Tja toen ik voor het eerst over de xbox 360 kreeg te horen, dacht ik vooral aan de nieuwe mogelijkheden van een spel, grotere levels langere verhalen en natuurlijk mooiere graphics, maar die graphics boeien eigenlijk niet zo als de gameplay gewoon super goed is. En dat laatste laat nog wel eens de wensen over met de 360 zowel offline als online... tja mijn mening maar hoor...

9. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0

Dat mag niet als je een 360 hebt ik bedoel een mening hebben.
    De 360 is gewoon goed klaar

10. KingFreAk

KingFreAk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    right...

11. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0

ik ben ook absoluut niet onder de indruk van de 360 tot nu toe...
    de graphics zijn wel aardig maar de gameplay... totaal niet onder de indruk...maar hopelijk komt dat goed...

als het zo door blijft gaan dan weet ik wat ik in november gaat doen :p

12. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Kijk dit werdt nu ook geroepen (van te voren al !) bij GraW nee deze game is het..enz.. resultaat hoeveel mensen vinden deze game niet bug vrij en erg kort enz enz

Ik heb nu de xbox 360 geleerd eerst wachten tot je daad werkelijk eerst de game zelf gezien hebt / reviews ge lezen hebt !

13. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    oh oh dit wordt oorlog, maar ik ben ook alweer aan het sparen voor november.
    Voorlopig koop ik echt geen spel meer voor de 360, eerst maar eens kijken wat er nog gaat gebeuren.

14. UltraTiger

UltraTiger Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind G.R.A.W.'s campaign ook te kort...

en die bugs waardoor je een heel level opnieuw moet doen zijn irri..
    (het verlengt de speeltijd wel.. sort of :p)

15. H3rm1t

H3rm1t From Here 2 Oblivion

Leuk Bevonden:
    0
    LOL

16. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    tja ik vindt de xbox 360 niet slecht maar de spellen die daarbij zijn uitgekomen, ik heb nu Call of Duty, NFS Most Wanted, PGR3 en GRAW, maar het is nix vernieuwends en niet goed genoeg uitgewerkt, kijk een beetje Graphics kan elke game fabrikant wel krijgen, maar daar letten de echte gamers niet zo gauw meer op als ze eventjes bezig zijn, PGR3 was ik in een week al op uitgekeken, mede omdat het zo kort is en eigenlijk offline geen challenge, Call Of Duty 2 ken ik nu ook wel en heb geen zin om de missies weer opnieuw te gaan spelen, NFS gaat na een beetje pimpen ook vervelen, en GRAW... tja het is een shooter en online vindt ik hem niet zo goed als de meeste beweren. Er moet gewoon een spel komen waarbij je minstens 40 uur zoet mee bent en dan nog alle kanten op kan, een soort GTA, met al die side-missions ben je weken of maanden zoet. de PS heb ik ook en ik vindt dat daar al iets beter met de speeltijd wordt omgegaan, je bent daar met een spel minstens 20 tot 30 uur bezig, bijv Final fantasy, ik vindt RPG niet mijn ding maar daar was je nog eventjes zoet mee... en nee ik ben geen PS fanboy.. ik heb gewoon een xbox en PS, en alle twee hebben ze voor en nadelen, maarja het is nog het begin van de Next-gen tijdperk dus wie weet wat nog komen gaat. En idd het is veel geld voor de spellen die tot nu toe uitgekomen zijn, en de kwaliteit die je ervoor terug krijg, maar dat vindt ik niet erg, het is altijd leuk om het geprobeerd te hebben.. zo hehe

17. H3rm1t

H3rm1t From Here 2 Oblivion

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil niet al te veel zeuren hoor, maar toch iets :) Nieuwe games zijn echt geen 65 Euro, je kunt ze over t algemeen krijgen voor 50 a 55 Euro.
    Nog niet goedkoop, maar t scheelt wel.

Mooi, hebben we dat weer recht gezet, kunnen we nu weer verder gaan over te korte SP <evilest grin>

18. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet wat al die mensen lopen te miepen over "ik weet al wat ik in November ga doen".

Ja, net of de games van de PS3 veel langer zullen zijn! Wat is dat nou voor gehabbibbabbi!

"Nou die spellen van de 360 zijn zo kort en niet zo mooi, ik ga gewoon in Novemeber een PS3 kopen want dan zijn de spellen super mooi en super lang en geweldig!"

Uh-huh...

19. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0

Wie zegt dat hier dat de games veel langer zullen zijn van de ps3........juist niemand, maar de games die er nu uitkomen voor de 360 zijn ook niet echt geweldig en misschien ik zeg misschien zijn de spellen van de ps3 dan net wat langer.
    Maar goed dat weet niemand en kan je dus ook niet zeggen dat de games beter zullen zijn, maar niemand wist ook niet dat je de games van de 360 binnen 7 uur kan uitspelen.

20. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    *sigh*

Laat ik het maar eens anders aanpakken. Als de PS3 uitkomt, wat voor spellen en wat voor veranderingen / next generation features verwacht jij dan precies? Ja, ze zullen mooiere graphics hebben, maar wat nog meer?

I'm all ears....

Laatst bewerkt: 17 mrt 2006

Deel Deze Pagina