Steel Batallion | Mech Assault

Discussie in 'Algemeen' gestart door n3m, 26 okt 2002.

1. n3m

n3m Nosy

Leuk Bevonden:
    0
    2 games die me steeds nieuwsgieriger maken
    ik heb gehoord dat Steel Batallion al je save games (van dat spel dan..) wist als je niet op tijd eject?? :confused: is dat waar?

welke is het spel om voor te gaan, SB of MA?
    SB is wel een beetje duur voor 200€ en er is geen pauze functie en die savegame eraser lijkt me ook niet echt gezellig

SB ziet er daarentegen wel een stuk bruter uit met die 1st person view

:{

2. Cube_Lover

Cube_Lover Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    koop SB }:]

uber vette game,mooi,en die weet ik het wat voor auto dash board je erbij krijgt is zekers wel kewl :cool:

en dat erase is denk ik zodat je de game nooit weglegt voordat je hebt uitgespeeld }:]

Mech Assault sucks,niet kopen dus,soort van xbox z'n luigi's Mansion,oogt mooi maar zuigt :9

3. Jos

Jos 1337

Leuk Bevonden:
    0
    Mech Assault is leuker als je nieuw bent in het genre denk ik, maar weet je van jezelf dat je dat genre ass vindt kicken, dan zou ik zeker voor Steel Battalion...

4. n3m

n3m Nosy

Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik ben niet echt nieuw in dit genre maar ook niet echt errmm oud :p
    waarom is die controller 8 kilo btw??!?! tis dus niet echt een spel om vanuit je luie stoel te spelen, tenzij je r een tafeltje voorzet ;)

wanneer komen ze nou precies uit?

ik heb trouwens hele goeie reviews van mensen gezien die dit spel hebben gespeeld in die bootcamp
    dat t toch wel een beetje t beste spel was dat ze daar showden
    (oa UC, MM3, NBA 2K3, GR, MotoGP(?), SB en MA)

dit staat op HBO, de review van Louis Wu over dat Xbox Live Bootcamp
    betekent dit dat ie niet XbLive is of dat ie dat gewoon nog moet worden?

PS: *OT* weet iemand hoelang t duurt voordat je xbox magazine ontvangt nadat je via i'net alles hebt ingevuld enzo?

5. Jos

Jos 1337

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je dan toch het beste voor SB kunt gaan, dit spel is gewoon de natte droom van elke Mech fan...

6. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Het grootste verschil is dat SB echt simulatie is. MA is gewoon raggen, maar wel over Xbox Live. Ik wil wel een Mechspel, maar niet voor 200,- pleuro, dus ik koop lekker MechAssault, lijkt me ECHT GEEN baggerspel hoor!

7. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    sb is wel een vet spel, maar om nou 200 euro voor een spel neer te leggen

8. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Juistem!:9

9. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Steel BAtallion op de XBW stand gechecked en ik heb er best 200 euro voor over. Jammer dat ik um niet uit mocht proberen maar ja, rechten van Microsoft enzo he....

Helaas moeten we nog tot volgend jaar wachten. Zag er iig wel vet uit

10. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    Steel Batallion is een MUST voor elke xboxer...het spel speelt ontzettend lekker en zieter erg gelikt uit. Vooral met de controller voelt het heel erg realistisch aan. Het klopt dat je saved games worden gewist als je nie top tijd uit je Mech komt. Ik vind dit zelf erg goed uitgedacht van de developers, je moet er werkelijk je hoofd bij houden...er zijn zoveel knoppen waar je op moet letten en alles volgt elkaar in een rep tempo op. Vooral het opstarten van je Mech ziet er indrukwekkend uit met de switches. Ik kan iedereen Steel Batallion aanbevelen en wij vinden het ook jammer dat we niet in staat waren om het publiek te laten spelen. Maar koop SB...echt waar 8)

11. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Ik was vanmiddag trouwens bij jullie stand. Was wel gaaf. :D

12. n3m

n3m Nosy

Leuk Bevonden:
    0
    wow ik wist niet eens meer dat deze thread bestond 8)
    :D

heb MA afgelopen vrijdag ff gehaald en ben nu in een level waar je met een Thor een vijandelijke basis in moet lopen (best wel moeilijk:{ )

Goed spel imho, kan niet wachten tot Xbox Live hier eindelijk komt en online kan spelen....
    over SB ben ik nog steeds aan het twijfelen, ik hoor nl goeie en slechte dingen er over... ziet er heel goed uit maar of het t geld waard is?? Als ie online is doe'k t denk ik wel.... is ie dat?

13. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Savegames? Wissen? Euh...?
    :confused:

14. AlphaZeL

Leuk Bevonden:
    1
    Als je nu zegmaar een campaign gaat doen, en je sterft doordat je MEch ontploft terwijl jij er in zit...ga je letterlijk dood....je campaign is dan -cleared-.

Om je lekker te maken klik

15. The FragmaN

The FragmaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga denk ik voor MechAssault, omdat het eens tukje goedkoper is, op de GamExpo was het uber-gaaf en Steel Batallion zag er wel super vet uit maar ook super vaag.(Wat was dat nou een boom of een mech), en heb STeel batallion niet kunnen spelen omdat ik Jordi er niet vanaf kon slaan.}:]

16. AlphaZeL

Leuk Bevonden:
    1
    SB ruled de pan uit vinnik..:D

17. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt erg lekkers... Dit gamepje mot ik zkrs te weten hebben :9

too bad dat ik neit naar GE kon... Volgend jaar m'n kop maar laten zien dan... Hebben julllie vast wat om naar uit te kijken :p

mzzl Munch and Abe

18. jacco

jacco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt wel!!!:r

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb MA al ... echt kewl .. Ik zit nog in dubio over SB ik denk dat ik deze ga kopen.. zodra er een live versie utkomt ... want zonder live vind ik het spel iets minder... Zo'n controller vraagt gewoon om live mogelijkheden

Ik vond hem traag spelen op xbox live (maar ja het kan aan mij liggen) ... maar verder is het wel de vetste oorlog simulatie die er bestaad!

20. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb MA ook al, das alvast voor xboxlive. daarnaast heerst et spel gewoon.

maar als steel battalion volgend jaar in de winkels ligt ga ik em zkr kopen (en jah, k ben nu al werk aan et zoeken jah :) ).

k heb em nml gezien bij de xboxworld stand, dat spel zag er echt zeer sweet uit. k was et al langer van plan, maar sinds gister weet ik et zkr.

Deel Deze Pagina