Hallo, ik heb een telefoon die MPEG4, 3GGP en H.263 ondersteund. Nu wil ik graag een muziek dvd erop zetten. Hoe krijg ik een dvd in 1 van deze bestanden? ( 't liefst gratis). ik ben een totale Noob op dit gebied en op google kon ik niks vinden, behalve programma's van 40 euro Alvast bedankt
Naar Mpeg4 omzetten gaat heel makkelijk via WinAvi, DIKO, Vso Divx to DVD TMPG Enc, DVD Santa, The Filmmachine. Sommige zijn betaald sommige zijn gratis.
je moet wel een mpeg4 file van 174x144 hebben, ik zoek namelijk ook nog zo`n progamma voor m`n mobiel XD.
gebruik imtoo ipod video converter, werkt gewoon goed je moet wel zelf de resolutie instellen, maar dan werkt hij wel gewoon goed
http://www.xilisoft.com/video-converter.html gebruik ik altijd, kan zo een beetje alles is in het begin shareware, maar mss weet jij daar een oplossing voor te vinden?
kan je met xilisoft ook de subtitles mee overzetten/*.srt toevoegen? aangezien geluid van mijn telefoon niet optimaal is..
Ik heb een probleem bij imtoo ipod video converter het beeld doet het maar binnen 3 sec geeft m`n audio het op enige info? Ik heb een W800i (sony ericsson) iemand enige ervaring? Volgende info heb ik nodig voor zo`n filmpje: Video: Formaat: MPEG4 Grootte: 160x120 Frame rate: ?? Audio: Formaat: ?? Bit rate: ?? Sample rate: ?? Kanalen: ??
Ik heb nu DVD santa maar volgens mij kan je daar alleen maar dvd's mee maken, en niet van DVD naar Mpeg4?
VSO convertXtodvd Is een zeer eenvoudig maar perfect programma om avi om te zetten naar DVD ff googlen en het kan niet missen. succes ermee!
gebruikt hier niemand mijn programmaatje :{ dat kan volgens mij zo een beetje alles naar alles omzetten, hoef je niet meer een hele zooi andere software te downloaden...dacht ik