Tom Clancy's Ghost Recon(3) Advanced Warfighter [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puran

Puran puran

Leuk Bevonden:
    0
    was ff rank 2, nu weer rank 1 ( team elimanation 3 tegen 1) van je landgenoten moet je t maar hebben!

2. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel net op normal in single player uitgespeeld! Het is echt een te meesterlijke game! Maar op normal was het best wel makkelijk. Ben ook nog wel een aantal bugs tegengekomen;

- Wanneer je schuilt achter een muurtje, en je blijft vastzitten in de cover.
    Ik moest het spel opnieuw laden, mn granaten voor sucide waren op...
    - Soms een pop-up gebouwtje voor me.
    - Teammate blijft in een hoekje vastzitten. Dit is 3x gebeurd.
    - Ontzichtbaar wapen in de handen.
    - Ik heb een half uur lang rondgezocht in dat level met dat lange stuk dak waar je overheen moet lopen, je kan dan die tanks verder sturen over die straat waar je nog niet overheen kan. Op den duur kun je die roadblok tegen, had ik kapot gemaakt, Dat gele objective vierkantje bleef er maar staan. Kon ook niet beneden komen omdat ik dan buiten ''the battlezone'' kom |:- . Moest de missie opnieuw doen.

Ga het spel komende tijd een beetje op hard uitspelen..._O_

Laatst bewerkt: 16 mrt 2006
  3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Mwah, ik vind het steeds minder worden die SP. Alleen de eerste missies vond ik leuk om te doen, na de kasteelmissie vind ik het niveau omlaag gaan qua spelervaring. Op de een of andere manier ziet het er plots een stuk minder sfeervol uit, alleen in Mexico Stad zelf vind ik het echt leuk, het kasteel en het bos daarna vind ik niet zo boeiend eigenlijk. Wat daarna komt weet ik niet maar ik hoop dat Mitchell weer terug naar de stad moet want dit is gewoon ruk, geen sfeer en de graphics worden een stuk minder plotseling.

4. mars15

mars15 Guest

zit nu na het kasteel weer in een stad, dat ik de tanks moet begeleiden dat gaat wel redelijk, zometeen weer proberen

edit1:
    nu moet ik 2 heli's neerhalen maar er staat nog zo wrak op de weg bedoelen jullie dat met er niet doorkomen ? hoe kom ik met me tank hier door naar de heli's

Laatst bewerkt door een moderator: 16 mrt 2006
  5. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind missies aan het begin wat cooler, omdat al dat graphische pracht natuurlijk nieuw is. Maar ook vooral de muziek(ik dacht dat de Outfit demo coole muziek had) maar deze vioolorkesten zijn ook niet mis. Bij een missie waar echt dikke oorlog is in de stad krijg je toch wel evve lekker warzone gevoel. Super, ben zeer blij met deze nextgen in z'n tactical genre. Online gaat lekker snel en speelt soepel

6. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Level 5 wat een kutlevel zeg ik ben blij dat ik nu bij level 6 ben..die nachtmissies hadden van mij echt niet gehoeven en nu kom ik weer in een bos:confused: ik speel het liefst in de stad want dit is grafisch ook gewoon kut al die lichtjes in het donker oplaatst wordt je er echt scheel van.

7. UltraTiger

UltraTiger Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    als je al tot dat stuk hebt gehaald is het goed, want je hebt die tanks niet meer nodig, die heli's moet je zelf vernietigen

8. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel deze game pas sinds gisteren, wat me opvalt:

single player menu, waar je die soldaat ziet staan en de camera om hem heen draait, het beeld hapert af en toe een beetje...

heb ook even multi player via live gespeeld in de map desert gulch ( zo schrijf je het geloof ik) als je in deze map onder die brug in het midden van het level gaat staan en je kijkt naar de houten palen van de brug alles mooi strak, maar dan ga je snel links/rechts draaien en dan hapert het beeld...die palen zijn dan niet strak meer maar kartelig , noemen ze dit "tearing" ??? is dit bij iedereen zo met deze game ?? oh ja ik heb een normale tv op widescreen en pal 60 hetz instelling staan in 360 menu. laat maar weten a.u.b.

9. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Hmm, het is idd geen prettige missie!
    Maar met Night Vission kom je al een heel eind moet ik zeggen.

De bugs van haperende personen, ontzichtbare geweren en objectives die het niet doen, ken ik nog altijd niet :).
    Het enigste is, dat je team genoten, nu niet altijd zuiver schieten.

10. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    zuiver schieten..? je bedoelt zuiver plaatsen :confused:

Soms zijn ze zo dom! meestal halen ze bij mij de missie nooit tot het einde! bij jullie dan?

11. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    je maatjes worden idd snel afgemaakt. probeer ze dan nog wel snel weer te genezen. heb ook al een bug gehad dat hij geen wapen in zijn hand had, maar wel zijn handen zo had alsof er een wapen in zat:{

12. mars15

mars15 Guest

ik ben er nu ook door, zit nu weer in een andere stad ofzo

13. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    pfff ja dom dat ik dat nie eerder zag hahah

maar kheb het gevonden.

bedankt

14. marine robin

marine robin ODST Sniper NL

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik moet zeggen ik zit nu bij missie 5 en ik ben pas 3 keer iemand verloren;) .....
    je moet natuurlijk wel een beetje tacties spelen( ik wil niet zeggen dat ik zo goed ben)... als je takties speelt dan hoeven ze niet dood te gaan ....
    ik nu wel bezog op normal dan he;)

15. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    hoe zit het nou met het zogenaamde tearing ??? meer mensen last van ...met deze game gewone widescreen tv 60 HTZ PAL (lees mijn post hierboven)

16. mars15

mars15 Guest

Ik heb nog steeds in de singleplayer die balken boven en onder :mad:

17. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Beetje offtopic, maar er is een recensie uit van de (gewone) Xbox versie van dit spel. Zo te lezen een spel om met een grote bocht omheen te lopen. Jammer!

18. Negative

Negative Unknown User

Leuk Bevonden:
    0
    Ok mensen mijn review staat op evilgamerz. Het gaat wel over de SP want iemand anders doet de MP. Vandaar dat de review ook best aan de lange kant is.
    http://www.evilgamerz.com/EG Reviews/Games/330.html

Als je me niet geloofd kijk dan maar bij Auteur aan de linkerkant.

Goed of slecht zeg het maar:p

19. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Hmm, je conclusie is erg vergevend positief, zeker als ik naar de lengte kijk van het stuk waar je alle gevonden negatieve zaken benoemd (en het zijn nog geen kleintjes ook). Ga je hierbij uit van een flink patch proces?

EDIT: Verder een goeie review. Ben alleen niet te bang om voldoende kritisch te zijn, ook in je conclusies. We hebben al genoeg "diplomatieke" reviewers.

Laatst bewerkt: 17 mrt 2006
  20. Negative

Negative Unknown User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk wel dat die bugs van onzichtbare vijanden opgelost kunnen worden. En ik weet dat ik wel kritisch moet zijn en misschien is de conclusie iets te positief maar dat komt vooral omdat je misschien 5 minuten ergert aan de bugs en daarna doorspeelt en het vergeet omdat het verder gewoon een vet strakke game is!

Maar je hebt gelijk ik had iets kritischer moeten zijn maar het is pas me 2de review ooit dus moet het nog beetje leren.

Bedankt voor de tip iig ik zal het zeker in gedachten houden voor de volgende keer_O_ ;) :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina