Waar speel jij het meeste op?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Tha Ladykillah, 17 mrt 2006.

1. Tha Ladykillah

Tha Ladykillah Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg me eens af waar mensen nou het meeste op spelen die in bezit zijn van zowel een Xbox als Xbox 360...

Ik zelf speel namelijk nog net zoveel op mijn oude xbox dan op mijn xbox 360.

Ik ben benieuwd!

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    ik had mijn oude xbox verkocht om de 360 te kunnen betalen. Dus op de momenten dat ie niet kapot is, speel ik het meeste op de 360 :)

3. R-L3x

R-L3x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel ook het meest op de 360 maar speel ook veel op de pc..:)

4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Heb eigenlijk me xbox niet meer aangeraakt (Alleen afstoffen en ff voor de PGR2 competitie gekeken) sinds de xbox360 uit is. Als ik me xbox nog verder zou aanraken was het wel voor de vele soundtracks die ik er totaal heb op staan (60+ uur).

5. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Speel nu vooral op mijn 360. Alleen soms wil ik nog wel een spelletje spelen op mijn oude xbox. Komt ook omdat die op mijn kamer staat en de 360 beneden, dus als er beneden iets 'leuks' op tv is en ik heb geen zin om dat te kijken dan speel ik boven.

6. Tha Ladykillah

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon als muziek doos :D oke.. Dat kan idd ook...

Mijn oude xbox is een beetje aan het einde van zijn mooie leventje en ik ben van plan nog een nieuwe xbox te kopen ze kosten (nieuw) ong. 120 euro dat valt opzich wel mee... Want ik heb 82 orginele xbox spellen en vind het toch zonde om het nietmeer te kunnen spelen.. Misschien gebruik ik die oude dan ook maar als muziek doos :p thx voor de tip

7. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Np ;). Maar de laatste 5000 blokjes kun je niet voor je muziek gebruiken :+. Heb ook iets van 100 save games op me xbox staan en heb zo'n 330000+ *bloks* aan muziek :). Het enigste probleem is dat het zolang duurt voordat je het erop hebt staan.

8. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ik speel eigenlijk alleen nog maar op mijn xbox360. Mijn gewone xbox staat nu ergens boven bij mijn broertje, maar ik verlang er niet naar terug moet ik zeggen :).

9. Tha Ladykillah

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad een probleem.. ik heb er zelf 2 albums op staan.. Slipknot en Rammstein.. het duurde bij elkaar een uur ong. en bijvoorbeeld slipknot heeft maar 11 nummers op een CD dus dat duurt inderdaad lang. Maarja als je ff weg bent kan je het aanzetten.. Maarja blijft lang duren idd... hoe heb jij het geduld gehad om zoveel muziek erop te zetten dan.? want dat wat jij hebt duurt volgens mij wel een tijdje

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    ik had ook behoorlijk wat muziek om mijn doos, maar meestal gebeurt dat niet in 1 keer.
    Ik had hem in totaal 2/3 jaar, en in die periode heeft die muziek zich gewon langzaam opgebouwd he ;)

ik wens je veel succes als je het nu in 1 keer wilt doen ;)

11. Tha Ladykillah

Leuk Bevonden:
    0
    Had je dat niet beter als verjaardag cadeautje kunnen doen dan... hoef je niks meer voor je broertje te kopen als tie jarig is :p

12. DeNmAn!

DeNmAn! KeEp It ReAl !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de xbox 360 nu een paar dagen, heb gelijk wanneer de xbox 360 binnenkwam mijn oude xbox aan mijn zussie gegeven. ben nog steeds een beetje demo's aan het spelen. en ben van plan om zeer snel een spel te gaan kopen maar welke ben ik nog niet helemaal uit. :p

13. Tha Ladykillah

Leuk Bevonden:
    0
    Dat gaat het dus niet worden hoor ik al:p... Maar ik vind het toch zonde om hem gelijk weg te doen als ik een nieuw (oude) xbox koop...

Hoe zit dit eigenlijk met de 360? ik heb het namelijk allemaal nog niet geprobeerd maar neem aan dat het daarop beter gaat met muziek erop zetten.. of is dat ook niet zo?

14. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Jep, ik ging meestal wat anders doen, tv kijken, computeren of een half uur lang naar dat balkje kijken (8)).

104 gamessaves
    52 Soundtracks (Albums) 250000 bloks

330000 was me totaal aantal blokjes wat ik had gebruikt. Heb nog 9000 over. (Kan ook zijn dat de xbox totaal 330000 had...)

heb ff alles bijelkaar opgeteld en kwam 1054 nummers op me xbox 8) _O_

Laatst bewerkt: 17 mrt 2006
  15. Tha Ladykillah

Leuk Bevonden:
    0
    Damn.... Dat zijn er een hele hoop..
    Maar zijn dat allemaal nummers van orginele CD?

16. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Tha Ladykillah, op de 360 kun je muziek streamen van je pc, dus dan ga je het niet kopieren ;).

17. Tha Ladykillah

Leuk Bevonden:
    0
    Aha oke... Doe je dit dan via de Silver abo of heb je dan de netwerkadaptor nodig? ik heb namelijk wle silver alleen nog niet de tijd gehad om het te registreren..

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    daar heb je geen live voor nodig ;)
    alleen een verbinding tussen de 360 en je pc ;)
    (en het programmaatje Windows Media Connect ofzo)

19. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nog veel op mijn oude xbox, vooral splinter cell chaos theory. Het liefst speel ik op de 360 maar die staat in de woonkamer, en kan ik dus niet altijd spelen, maar om de xbox360 te verplaatsen naar mijn tv peins ik niet over, HD en gewone tv is een te groot verschil, als je eenmaal HD hebt gezien, dan is gamen op een normale tv niet leuk meer, en dus staat hij in de woonkamer.

greetz wooly

20. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb als student geen geld voor een 360 en ook nauwelijks tijd om zoveel erop te kunnen spelen. Ben nog wel tevreden met mijn gewone Box.

Maar daar speel ik ook niet veel op, zo'n 2 uur per week is het hoogstens!

Deel Deze Pagina