Top Spin 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 20 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Terrestra

    Terrestra Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    spel staat al in bestelling , eerst deel helemaak kapot gespeeld.
     
  2. mars15

    mars15 Guest

    ik ook wel en daarom wil ik hem ook halen, kreeg net me studiefinanciering binnen op een lijst... viel heel erg mee hehe

    maar eerst ff de preview hier lezen en de demo spelen
     
  3. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    In de preview op de frontpage stond dit:
    Daar staat ineens Dementieva bij, terwijl ik een keer een lijst met spelers heb gezien voor deel 2 en daar stond ze niet bij. Misschien hebben ze na de E3 nieuwe spelers toegevoegd. Ik zou het wel leuk vinden als Elena erbij zit, aangezien ze mn favo speelster is op de WTA Tour. Heeft iemand soms een recent lijstje met welke spelers in het spel zitten??
     
  4. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat het spel op zijn minst het niveau haalt van het eerste deel. Het zou natuurlijk nog beter zijn als het eerste deel wordt overtroffen. Maar ja, eerst spelen dan weten we het!

    Het is overigens wel jammer dat Nadal en Safin er niet inzitten, maar ja, je kunt niet alles hebben! :)
     
  5. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net ff gezocht, maar Dementieva zit er blijkbaar in (zie plaatje)
    [​IMG]
     
  6. mars15

    mars15 Guest

    top !
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Hoewel ik een sportgame altijd ontzettend waardeer en tennis absoluut leuk is om te spelen vond ik topspin 1 geen zak aan. Het riskshot principe spreekt mij totaal niet aan, en grafisch vond ik het maar zozo.

    Van wat ik nu gelezen heb en gezien vind ik het eigenlijk nog steeds niet boeiend. Grafisch ziet het er een beetje armzalig uit om eerlijk te zijn. Een vergelijking met FN3 was gemaakt door de (p)reviewer op de frontpage, maar dat is een vrij kansloze vergelijking. Ik heb denk ik zowat alle titels op de 360 gezien of gespeeld maar FN3 is ruimschoots de mooiste titel. En dat was op de screens ook al zeer duidelijk. Ik hoop dat de screens en de filmpjes de echte kwaliteit van het spel goed weten te verbergen want ik vind het er maar lelijk uitzien. Nu draait het allemaal om de gameplay natuurlijk, maar van wat ik heb gelezen en gezien spreekt mij dat ook niet aan. De gameplay is volgens mij niet van zodoende niveau dat het nooit eerder gezien is op een (eerdere) console, en zo te zien is dat grafisch ook niet bepaald het geval. Geen titel voor mij ben ik bang.
     
  8. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat online dubbels van 4 verschillende locaties zit er helaas niet in.
     
  9. mars15

    mars15 Guest

    hoe weet je dat
     
  10. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Als dat zo is, dan ben ik echt teleurgesteld.
     
  11. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Van het officiele xbox forum:

    http://xbox360.ign.com/articles/691/691889p2.html it says IGN: In what way will Top Spin 2 take advantage of Xbox Live's functionality? What modes are available online, for how many players, any special online features?

    Indie: The online, Xbox Live, experience is obviously still key to the Top Spin franchise. It is important to note that the improvements made to the gameplay, especially its added depth, will make the online experience more thrilling than ever. We are utilizing Microsoft's matchmaking system to more accurately match-up opponents in order to provide a more balanced and enjoyable game experience. Top Spin 2 will feature seamless online play for 4 players, on 2 kits, in entertaining Player Matches and competitively in Ranked Matches.

    Ik heb op wat andere plaatsen wel wat tegenstrijdige berichten gehoord maar het lijkt er echt op dat het niet zo is.
     
  12. mars15

    mars15 Guest

    Laatst bewerkt door een moderator: 18 mrt 2006
  13. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ben ik zeker geen fan van Sharapova, maar grafisch ziet het er zeker niet verkeerd uit. Ik vind dat de spelers veel meer detail hebben dan in deel 1, wat natuurlijk wel logisch is. Maar ik hoor ook wat negatieve geluiden over de graphics. Bij een tennisspel lijkt het me sowieso al moeilijk om op grafisch vlak op te vallen. Het blijft een tennisveld.

    [​IMG]
     
  14. mars15

    mars15 Guest

    bij zuiderpark computers

    Top Spin 2 (Xbox 360)€45,48
    Klik om te vergroten
    Klik om te vergrotenOne of the top Xbox sports games, in both sales and popularity returns for another victory on Xbox 360. Everything you loved about Top Spin is back and made even better. The peerless player-creator is reborn with the powerful DigitalIdentity? that truly puts you in the game. Experience the pro tour in venues that are alive and dynamic with environmental elements that react to your play. Characters are even more stunning with the addition of HD technology and the inclusion of the top players in the world like Maria Sharapova, Venus Williams, Andy Roddick, Lleyton Hewitt and Roger Federer. Put it all online and you once again have the greatest tennis game ever created.

    Top Spin 2 (Xbox 360)€45,48

    mooie prijs. Ik ga hem daar halen en uit school ( rotterdam ) met de trein naar den haag :)
     
  15. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Mooi zo ik ga 'm bij hun bestellen, bestel er vaker en hun is service is wel oke :)

    Goed dat je het zei mars ;)
     
  16. mars15

    mars15 Guest

    ja scheelt een hoop he, heb wel zin in een trein reis, dus ga wel met de trein
     
  17. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Het kan zijn dat deze titel je niet trekt...maar ik ben bang dat je eens alle filmpjes van Top Spin 2 op Gamespot en IGN moet bekijken;)
    En dan hoge resolutie...
    Ik vind dat je daardoor wel heel snel een conclusie trekt om eerlijk te zijn.
    Een tennisspel is toch weer anders te beoordelen qua graphics dan FNR:3
    Bij een boksspel zit je toch wat dichter op je spelers denk ik. Je ziet het zweet eraf gutsen en dergelijke...bij een tennisspel gaat het eerder om de baan en alles daaromheen. Je let dan niet echt op de details van de speler vind..maargoed, we zullen de reviews afwachten. Een 7,5/ 8 minimaal ben ik al tevreden mee, als de gameplay maar heerlijk is afgewerkt en daar heb ik alle vertrouwen in.
    Nieuwe slagenwisselingen, nieuwe spelers, nieuwe carriere, alle beschikbare filmpjes en previews.
    Gaat helemaal goedkomen_O_
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2006
  18. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt echt een hele vette game dit.... Maarre mensen die ervaring hebben... Hoe zit het met de rankings in de carreer mode... is dat echt een puntentelling zoals deze in het echt gaat....? En toernooien als de australian open echt met 128 deelnemers... of ga ik nou teveel vragen :)?
     
  19. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Als ik de demo speel vind ik het niet zó bijzonder. Je hebt het zweet en het "trillende" vel als je iemand hard slaat, maar wat flippen die ventjes hem als je er één tegen de grond aan slaat. Ik heb een keer gehad dat hij niet eens lag, maar hij met zijn benen recht stond en een hoek van 90 graden naar achter maakte bij zijn rug. Klopte geen zak van. Als je rechtershoulderbutton doet bij config 1 [ronddraaien en slaan] dan beweegt die nek van de tegenstander ook met een knik, alsof hij iedere keer weer zijn nek breekt. Ik vind dit ook bij Graphics horen. Zó bijzonder vond ik dit niet. Geef mij maar PGR3 dan.

    Sterke punt aan Top Spin 1 vond ik dat het een makkelijk op te pakken spel was. Simpele basis en toch stiekem veel verschillende situaties. Hierdoor werd de offline mp [online niet gedaan] ook heel erg leuk, vooral met een dubbelspel met 4 man.
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2006
  20. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Misschien dat sjarapova niet zo'n uitgesproken gezicht heeft, maar ik haal haar daar niet uit hoor! Hoop dat de andere spelers wat beter lijken...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina