Hey, ik ga vandaag een 360 premium pack kopen met perfect dark. Nu had ik een aantal vragen. De draadloze controller, hoe laat je die op? moeten er batterijen in of moet ik een extra accesoire erbij kopen?en past de oude xbox controller ook op de 360?
Er kunnen gewone batterijen in. Maar je kan ook voor een Accu kiezen. Hiervoor zul je de Play & Charge kit van ongeveer 20 euries moeten kopen. Verder pas de OUDE Xbox controller NIET op de Xbox 360. Voor verdere vragen, kan je ze beter in centrale topics vragen!
1. Om de draalose controller opteladen heb je een Play & Charge cable nodig, daar zit een kabel en een accu bij om de controller op teladen. 2. Nee er passen geen oude controllers op de Xbox 360
De draadloze controllers kan je met batteryen bespelen, batteryen zitten er bij de Prenium standaard in. Wat ik zou doen in jou geval is een ''Play and Charge Kit' kopen, deze kost 19.95 en dan kan je gewoon altijd gamen en je laad accu op door middel van een kabeltje *Edit: Wat zijn we allemaal weer behulpzaam vandaag
ik zou dat perfect dark niet doen, kzou CoD kiezen, of G.R.A.W! je kan er gewoon batterijen indoen, maar er is ook een Play en Charge kit verkrijgbaar, dat is gewoon dat kastje waar je normaal batterijen indoet maar dan helemaal dicht dat je erin doet, en dan zit er aan de voorkant een opening waar je een snoertje in kan doen, en die kan je dan aan de voorkant van je 360 stoppen.
Als we het over het spel hebben, zou ook ik idd niet voor PDZ gaan..... Alhoewel het natuurlijk een eigen keuze is. Een spel als G.R.A.W. vind ik velen malen beter.....
Call of Duty als shooter is ook een goede keuze maar dat ligt puur aan smaak en wat jij leuk vindt. Jij kan PDZ wel leuk vinden...
Heb GRAW al voor de xbox 1 Spel aanbod valt nogal tegen atm, zoek een spel die ik samen met mn broertje van 14 kan doen (ben zelf 20) lieft een shooter o.i.d
multiplayer online is goed bij PDZ , ikzelf vin Call of Duty2 heel gaaf en binnekort wordt daar online ook weer heel goed , maar als je tegen je broertje wilt spelen moet je denk PDZ halen heb je tog ook bots?? mazzol
Jeps... PDZ is hierbij wel lachen. Vooral omdat je idd met BOTS kan . En dan met een GUEST is het wel lachen idd... Verder heb je dan natuurlijk nog Co-op.
ik zelf ben ook nog aan het twijfelen over welke shooter ik ga kopen.. CoD2 > het thema interesseert me, de sfeer lijkt me ook heel goed, ik hou ook wel van chaos GRAW > eigenlijk alleen omdat ik er zoveel goede dingen over hoor PDZ > gewoon lekker knallen + je hebt buiten de normale missies nog de optie om tegen bots te spelen (langere levensduur...) (je moet wel weten dat ik geen live heb, dus de SP is op dit moment het belangrijkste...totdat ik Live kan betalen natuurlijk )
mja gaat toch vooral om dat ik me even vermaak met mn broertje samen, de co-op van PDZ spreekt me wel aan. heb elder scrolls: oblivion ook gepre-orderd voor mezelf trouwens.
als je geen live hebt kan je beter voor CoD2 gaan.. de graw SP is best kort namelijk, en PDZ.. naja CoD2 vind IK(mijn mening) echt 10 keer leuker..
Ik zou lekker iedereen laten lullen en voor PDZ gaan. Samen met je broer zul je veel fun hebben aan de Sp en aan de Coop. Veel plezier straks.