Xbox disc error

Discussie in 'Algemeen' gestart door E_Man, 18 mrt 2006.

  1. E_Man

    E_Man Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of ik het onder het goede ding post, maar ik krijg steeds een rare error met betrekking tot het spel Dead or Alive ultimate. Hij zegt dat hij spel niet kan herkennen en of hij misschien vies of beschadigd is. Maar dat is niet het geval. Heb het spel al 2 keer omgewisseld, maar krijg het nog steeds. Ooh nu doet ie het wel opeens....Raar. Maar dan loopt het geluid weer achter ofzo. Wat is het probleem???!!!:mad:
     
  2. E_Man

    E_Man Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit moest dus naar xbox games forum...sorry hoor. Maar hij is nu alweer vastgelopen. Is al het 3de exemplaar wat ik van die winkel heb gekregen. Mooi stom dit.
     
  3. Thamaster

    Thamaster Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    vieze les?
     
  4. E_Man

    E_Man Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Les..in de zin van dat ik nu mijn lesje heb geleerd of is dat een bepaalde term? Sorry hoor. Ben niet echt zo into al die termen enz. :p hahahaO-)
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    wat dacht je van lens :p ;)

    :+
     
  6. GiovanniG

    GiovanniG F*ck da Wannabe-MODS

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep heb ik ook gehad met mn oude xbox.
    Ff zo'n schoonmaak dvd kopen bij FRS of Dixons ofzo, euro of 5-10.
    Werkte tijdje goed alleen uiteindelijk ging lens vervroegd met pensioen maar je kan het proberen.
     
  7. E_Man

    E_Man Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hij leest andere dvd's enz. wel goed. Rest doet het wel namelijk...
     
  8. basovich

    basovich Guest

    gewoon dan een schone doek, keukenpapier pakken en een x overheen gaan en kijken of er geen krassen ed opzitten
     
  9. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0

    myn xbox was kapot nadat ik sown kreng erin had gedaan:confused: had k hem laten maken en toen zeiden ze dat de de lens opnieuw moesten 'lakken' no idea met wat mah ag.. zij doen hun ding maar:p
     
  10. far cry

    far cry Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hetzelfde met 1 spel, terwijl de rest het nog deed. Je moet er gewoon een lenscleaner cdtje in doen en een paar keer laten schoonmaken, daarna werkt ie waarschijnlijk wel weer.
     
  11. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb hetzelfde met unreal championship 2, loopt aantal keren vast en soms gaan de filmpjes langzaam, is ook al het 3e exemplaar dat ik van de winkel heb gekregen..
     

Deel Deze Pagina