Aanschaf 360 premium

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sjorrit, 18 mrt 2006.

1. BZRK01

BZRK01 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik zou niet gauw voor PDZ kiezen als je niet online kan. De single player campaign is nogal schraaltjes. COD2 is een stuk interessanter (en langer). Zelf vind ik GRAW ook supervet, maar daar was ik wel binnen 1 dag doorheen (wel zeer vette multiplayer, maar daar heb jij dus niets aan).

2. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Als ik jou was zou ik NIET voor pdz gaan, ik heb hem gelukkig al geruild(pdz). Ten eerste zijn de missies na 1x spelen niet meer leuk en is de besturing gewoon niet relaxt. En als je voor een leuke MP met je broertje wil is het aanbod van xbox360 games gewoon heel mager

3. mars15

mars15 Guest

ik zou cod 2 dan halen

4. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik vind eigenlijk dat mensen zich niet moeten bemoeien met welke game die jongen erbij wil kopen haha. Het is echt lachwekkend om te zien hoe jullie proberen iemand op andere gedachte te brengen terwijl hij daar niet om vraagt volgens mij. Laat hem lekker PDZ spelen als hij dat wil zeg. Wat ik beter vind of jullie doet er niet toe aangezien hij degene is die het gaat spelen.

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    maar als je het hele topic had doorgelezen, zag je ook dat ik op een gegeven moment ook om advies heb gevraag over welke shooter nou het beste is om te nemen als je (op dit moment) geen live hebt ;)

6. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Dat heb ik wel gezien, maar daarvoor hebben mensen al ongevraagd zitten adviseren aan de topicstarter, en die had daar niet om gevraag volgens mij ;) .

7. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    CoD lijkt me juist niks, had hem gespeeld bij dimension plus en vond het zo bout dat er steeds in beeld kwam "seek for cover" of zoiets, levels waren ook super linair en sommige stukjes gewoon irrietant. PDZ is lekker james bond achtig en gaat vooral om MP voor 2 personen. gamespot gaf PDZ een goed cijfer, XBW ook dus zo slecht zal die wel niet zijn.

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    neej klopt, maar ze mogen van mij best dooradviseren ;) :p

kan ik mss ook ooit een beslissing maken 8)

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    dat vind ik ook best vreemd...overal krijgt PDZ (redelijk) hoge punten, maar op dit forum zijn er maar weinig mensen die er tevreden mee zijn :{

op gamespot bijvoorbeeld kreeg PDZ een hoger punt dan CoD2
    (wil niet zeggen dat ik CoD2 een bagger game vind, ik denk gewoon dat PDZ nou ook weer niet zo slecht is als jullie het hier willen doen lijken...)

*en zo blijf ik twijfelen tussen die 3 games (GRAW, PDZ, CoD2)*

damn...wanneer leer ik nou eens knopen door te hakken :{

Laatst bewerkt: 18 mrt 2006
  10. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Je hebt zelf al een beetje de voors en tegens neergezet in je post. Persoonlijk vind ik G.R.A.W. het leukst om te spelen maar die levensduur is wel wat kort in de SP. In 10 uur ben je er wel doorheen, en ik weet eigenlijk niet of je offline tegen de CPU kan knallen zoals je online dit wel kunt. Ik heb alle drie de games (PDZ;GRAW;COD2) en de game die mij het meest tegenviel was toch echt PDZ, die vond ik gewoon niet zo lekker spelen en niet zo leuk. Maar het blijft een persoonlijke mening, misschien vind jij het wel helemaal geweldig.

11. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen, kijk naar deze videorecensie en maak zelf een beslissing of je PDZ wel of niet wilt. Het is en blijft persoonlijke smaak.
    Dus mijn advies: beslis zelf, ieder heeft een ander smaak.

Videorecensie:
    http://www.insidegamer.nl/content.php?id=8706

12. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    draadloze controller = beter omdat ie draadloos is, wil je doorspelen heb je een accu met oplader <--- met draad nodig.

Doesn't makes sence :confused:

13. basovich

basovich Guest

graw op de xbox 1 is egt veel anders dan op de X360 (xbox 1 heeft first person, andere wapens, andere levels etc)

14. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de SP van CoD2 zeer goed en je bent er wel ff mee bezig, SP van GRAW is ook zeker leuk en ziet er strak uit maar je bent sneller klaar met alle missies dan CoD2. Tussen deze twee zou ik toch wel kiezen dan, ligt eraan of je van tactisch houd of meer van een shooter.
    PDZ is ook wel leuk, co-op altijd lachen, maar de SP vond ik zeker wel tegenvallen. Bij PDZ kwam het allemaal een beetje neer op 'net niet'.

Laatst bewerkt: 18 mrt 2006
  15. jOe_

jOe_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de draadloze controller kan je ook gewoon oplaadbare baterijen gebruiken doe ik ook en het geeft geen problemen.

16. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Is het mogelijk dat je alleen een accu in de winkel kan kopen?

17. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Het is mogelijk, maar je hebt er niks aan als je niet al een play & charge kit hebt, want dan kan je hem niet opladen. Je moet dus eerst een play & charge kopen van 19,95 daar zit een accu en zo een kabel bij, en dan kan je later altijd nog accu's voor 14,95 erbij kopen

18. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal GRAW kopen voor de Xbox 360, ik weet dat je hem al voor de Xbox 1 hebt. Maar de 360 versie is voledig anders.

19. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    @ halo

dit is wel 1 van de slechtste revieuws ooit !

20. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is goed tegenwoordig! :)

Deel Deze Pagina