Call of Duty 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 jan 2006.

  1. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    splitscreen, maar haal gewoon live man.. xbox360 zonder livegold, lol, alle shooters draaien nu om xboxlive, multiplayer is uiteindelijk altijd het leukste
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2006
  2. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    idd eigenlijk koop ik games voor multiplayer..
     
  3. mars15

    mars15 Guest

    de SP is zeker wel lang houdbaar in COD2 ben er na een maand nog niet mee klaar op veteran
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dan doe je er wel heel lang over :p. Gisteren nog ff met SVS, CoD2 gespeeld en we hebben ze echt een poepie (:+)laten ruiken. Deden TD en ik was de enigste die in de eerste minuut kills maakte, zo stond het al gauw 6 - 2 waarvan ik dus de 6 kills had. Uiteindelijk had ik 19 kills en SVS 17 kills, we waren ''De Bom'' :p.

    Als hier clan support voor uitkomt en dat je host kan worden ga ik zeker met deze game verder, op GRAW ben ik nu ook wel uitgekeken, alleen met de toppers 'Rox, MS, JP, SVS, Skul, Traxx' waar we mee in een ''clan'' zitten hebben we de dikste lol.
     
  5. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog 4 missies, naja niet hele missies, 1,5 missies zeg maar, nog 3 van de "Battle for Caern" en nog 2 van "Hill 400" op veteran en dan ben ik klaar!

    Soms zijn die checkpoints echt gruwelijk slecht, ben ik gewoon fokking 20 minuten aan het spelen, Duitsers vallen met bosjes, moet ik huisjes gaan veroveren... Echt 't staat ongeveer 300 - 2 in mijn voordeel qua kills van duitsers en teammates, ik gluur even snel naar binnen *PAF* dood nou, mag ik weer helemaal van voor af aan beginnen! Lekker is dat... Maar goed, ik moet nu gewonde duitsertjes met truck gaan ophalen, alleen ik zit zonder kogels... beetje vervelend, dus ik denk dat ik het level opnieuw moet spelen...
     
  6. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, je moet gewoon een nieuw wapen pakken, dat is toch wel heel erg dom om een missie opnieuw te starten omdat je geweer op is..... lol, en je moet ook niet teveel moeite doen met die huisjes, je moet gewoon naar binnen gaan met een rookgranaat, ergens in een hoekje gaan zitten totdat de rook weg is en dan schiete!,
     
  7. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    'The Silo' is zo'n moeilijk level op veteran vind ik. Ik kom niet eens voorbij het eerste huisje, laat staan het hele dorpje! Die Duitsers blijven maar komen, het lijkt net of er spawn-points in het level zijn... :'-( Ben nu maar begonnen met Hill 400, maar ik kijk er nu al tegenop om die heuvel te verdedigen, in regular had ik er al moeite mee...
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Juist, Met rookgranaten is het wel zo makkelijk om een huisje binnen tegaan. :)
     
  9. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond hill 400 en the silo op veteran de moeilijkste levels, bene r ook het langs mee bezig geweest...
     
  10. bajo4life

    bajo4life there will be blood

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komt die verdomde multiplayer patch nou eens uit??
    weet iemand dit :)
     
  11. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat vraag ik me ook af. Ze zeiden voor april, dus kan het niet zo lang meer duren.
     
  12. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt! De Duitsers blijven onophoudelijk komen, je moet dus echt jezelf door de huisjes PUSHEN want anders kom je er niet. Als je net voorbij dat veld bent (helemaal aan het begin), dan loop je dus tegen het eerste huis aan, dan moet je links om het huis gaan en daar midden op straat een rookbommetje mikken, dan kan je doorsteken naar het huisje erachter, als je eenmaal een huisje hebt, wordt het telkens een stukje makkelijker, maar goed, je zal waarschijnlijk nog wel 300x dood gaan...
     
  13. mars15

    mars15 Guest

    ja heb ook nog andere spellen maar veteran is lastig
     
  14. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me al heel lang iets af..misschien een domme vraag. Hoe wordt dit spel in duitsland uitgebracht? lijkt me toch best raar om je eigen volk in de hele game gruwelijk af te knallen..
     
  15. M4ST3RB0Y

    M4ST3RB0Y Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    daar spelen ze als de moffen :9. die worden afgeslacht :D
     
  16. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    hahah, neej maar dat boeit toch niet, de duitsers waren slecht in de oorlog (om het zo maar te noemen) denk je dat geen 1 WO game in duitsland word uitgegeven, Commando's was daar zelfs een enorm succes
     
  17. Slimmie

    Slimmie Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk uitgespeeld op Veteran. Pfff aardig pittig, vooraal de laatste levels waren irritant moeilijk. Die 1000 achievements zijn binnen. :9 :D
     
  18. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    ja het was redelijk pittig maar ik vond de laatste missie juist het makkelijkste samen met hill 400. Ik had vooral moeite met the silo, al die huisjes, toen was ik over nieuw begonnen, eerst de boerderij ingenomen en dan kan je op die hoge toren iedereen neermaaien met sniper, toen het middenhuis en toen was alles heel makkelijk
     
  19. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Silo was idd de grootste kut missie tot nu to. Ik lig momenteel ook goed op koers om hem op veteran uit te spelen. Die achievement points laten je zeker wel doorspelen. Anders had ik de game al lang in de hoek gegooid :9
     
  20. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb toevallig net in het Elder Scrolls ja... thread... een beetje hetzelfde gepost. Dat die achievements stiekem ontzettend geniaal zijn. Voor iedereen die een beetje competatief is ingesteld, die moet natuurlijk elke punt hebben. Zo ben ik al dagen tevergeefs met Geometry wars bezig :) Maar goed...

    Wat ik zat te bedenken, dat het ook wel stoer is om een timer naast de achievements te implementeren. Niet dat het parallel loopt, maar gewoon dat je kunt zien hoeveel uur mensen een game hebben gespeeld. Dat lijkt me wel leuk om te zien :) Mensen die 100 uur over Call of Duty 2 hebben gedaan :p
     

Deel Deze Pagina