Bonjour, hi en hallo, ik zit met een vraagje Ik leen ff een cd uit aan men vriend ( gekocht dus) en hij is in 2 ...sjeez, was ik ff pist. Ff nog een geluk dat ik hem reeds op pc had. Ma bon,weten jullie dat ik met een Thomson cd-drive ( 2 de versie van de 3 ) die muziek op mijn xbox kan zetten als ik die dus op brand op een schijfje? voor San andreas radio . Met een Sony DVD+Rw? CD-R(W), enige mogelijkheid toe? Want nu wou ik hem net erop zetten... hoe kan iemand in godsnaam "perongeluk" een cd in twee doen bedankt op voorhand_0/
haha, kan je dit ook in normaal nederlands typen? wat ik begrijp wil je gewoon nummers op een cd branden en op je xbox zetten, dat kan gewoon als je een brander heb.
Als ik het goed begrijp komt het erop neer dat je wil weten wat de Thomson drive kan lezen? Daar zijn al veel topics over geopend, ik zal er wel even eentje opzoeken.
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=42604&highlight=xbox drives Edit: oeps, het was de bedoeling de link te editten mijn vorige post. Dit heb ik er trouwens van begrepen: Je leende een vriend een cd van je. Die brak hij. Gelukkig staan al die nummers op je computer. Je wil die op cd/dvd branden omdat je die dan onder GTA kan afspelen, maar weet niet wat je drive van de xbox leest. Am I right?
wat dacht je van doormidden breken? verder heb ik geen idee of jouw speler dat kan lezen, met de spelers die ik heb gehad lukte het allemaal niet
dat is zo maar correct als het kan zijn en sorry voor de spelling, was in de rapte getypt en ja, ik ben een belg, hier gebruiken we " in twee doen" als " doormidden" breken hoor
ah, het lukt met een thomson met een CD-RW. Xbox is bezig met te kopieren. extra vraagje : hoeveel nummers/cd's schat je dat er op de xbox hd kan geraken?
Ik heb er 35 cd's op staan en nog steeds geen melding dat die vol is Ik heb volgens mij ook een thomson drive (weet t niet meer ckr) CD-RW pakt ie bij mij altijd, CD-R (80min. van Traxdata) pakt die niet altijd in 1 keer, als je de lade dan ff (een paar keer) open + dicht doet pakt ie ze wel.