[PC] LAN party opgedoekt

Discussie in 'Games' gestart door Edris, 19 mrt 2006.

  1. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    bron: http://www.arena51.be/
     
  2. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Die zijn hard genaaid :eek:
     
  3. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    B.I.G.? Dan ga ik me kapot lachen...
     
  4. loode

    loode Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    In Dendermonde, Belgie, kennen ze geen B.I.G.

    Daarbij heeft die flutinstelling ook in Nederland weinig recht tot actie.
     
  5. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.t-others.be/

    ja hoor, der zijn ook gamers die gamen en niet leechen!!! en dat ze bij u binnenvallen is ook uw fout, net als vorig jaar die lan.
    Stuurt de organisator een lijst naar de hele hoge school (incl. leerkrachten etc) met daarin "Wat er zoal niet te downloaden is ;) films, series (24, lost,...) , 1000-en mp3's, games!"
    wel duh eigen fout dus, weet niet wat zij hebben gedaan maar de smurfen komen niet zomaar ff binnenvallen hoor!

    het laatste nieuws
    ...
    Onder de deelnemers bevonden zich enkele minderjarigen. De jongste deelnemer was amper elf jaar oud. Geen van de deelnemers werd voorgeleid. De zaak wordt wel verder onderzocht door het gerecht. De meerderjarigen riskeren een verwijzing naar de correctionele rechtbank wegens heling en informaticabedrog. De minderjarigen worden doorverwezen naar de jeugdrechter.
     
  6. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    wel hard joh :eek: dat kun je bij elke lan-party doen man dan vind je vanalles
     
  7. High 5

    High 5 _/_/_/

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja, zo'n man wil ook wel eens horen van iemand die er verstand van heeft waar hij zijn mp3-tjes en filmbestandjes het makkelijkst vandaan kan halen...
     
  8. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Inderdaad, ik ben benieuwd of meneer de rechter geen illegale bestanden heeft. Btw, is in Belgie muziek downloaden wél illegaal?
     
  9. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
  10. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    alsof er een ambtenaar in de wereld is die niet illegaal gedownload heeft
    met ambtenaren bedoel ik politie, politici en rechters advocaten etc. niet een leraar of iemand van de plantsoenen dienst oid.
     
  11. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Goh, dan zullen ze als illegale muziek verboden is iedereen die een pc heeft wel zo'n beetje moet ondervragen á la Gestapo stijl ofzo...
     
  12. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    whahaha op welke lan party heeft niemand iets illegaals gedownloads op sijn pc staan:confused: kunnen se net zo goed lan-partys afschaffen.. lekker weird dit..
     
  13. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    dit bericht stond op gunk.be

    Een LAN Party in Kruibeke is gisterenmorgen abrupt tot zijn einde gekomen, de politie viel samen met de Computer Crime Unit binnen. Er zouden namelijk teveel illegale bestanden uitgewisseld worden door de aanwezigen op de LAN. Zo zou er sprake zijn van ongeveer zo'n 150.000 illegale bestanden die door verscheidene personen werden binnengehaald. Deze bestanden zouden goed zijn voor zo'n €75.000 aan ontduiking van auteursrechten.

    Er zijn zo maar even 15 PC's in beslag genomen, waaronder ook enkelen van de organisatie van de LAN zelf.

    De meerderjarigen op de LAN zijn door de politie aangehouden, deze kerels zouden wel eens een dure boete in de bus kunnen krijgen aangezien ze kunnen doorverwezen worden naar de correctionele rechtbank. De minderjarigen zullen een sanctie opgelegd krijgen door de jeugdrechtbank

    hahah zelf de crew deed lekker mee
    in belgië kennen ze geen BIG maar CCU -->Computer Crime Unit !
     
  14. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat een waardeloze actie.. echt een kutstreek.
     
  15. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad echt een naaistreek, moet je nagaan als ze campzone zouden binnenvallen...
     
  16. alisum41

    alisum41 L1F3 T0 G4M3

    Berichten:
    218
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat wou die hele CCU nou doen, opsluiten zeker8)
     
  17. 4pk

    4pk Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    zo zien we maar weer hoe goed het met onze economie gaat -_-"
     
  18. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, dan weet ik in ieder geval, dat ik eind dit jaar, als ik waarschijnlijk een LAN party mag bijwonen, mijn Muziek schijf thuis laat :p

    Dat lijkt me trouwens wel lachen, als je als enige niks illegaals op je computer hebt staan.. zit je daar.. in je eentje :p
     
  19. Tha Ladykillah

    Tha Ladykillah Tha Nudies!

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Je mag toch Muziek, films etc.... op je computer hebben staan zolang je het maar voor je zelf gebruikt of wa?... Daar is toch niks mis mee?.. Rare shit dat ze een Lan party binnen komen vallen zeg.. hebben ze weer echt niks beters te doen! GA BOEVE VANGEN!!!
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Als je toch al zo'n freak bent dat je met je pc onder de arm het land rond gaat, dan lijkt het mij toch ook niet zo'n probleem om de hd met muziek en films ed thuis te laten :)
     

Deel Deze Pagina