Hey Xboxers, Bij deze weg wil ik een paar gasten bedanken van Xboxworld.nl. Ik heb ook op de HCC beurs gestaan. Om het weekend goed door te komen heb ik de Xbox meegenomen om naderhand in het hotel te kunnen spelen.. Zelfs hebben we voor onze eigen TV gezorgt. Alleen was iemand de afstandbediening vegeten.. Dus we konden de xbox niet op het exerne kanaal krijgen. We konden dus NIET spelen... pfff. Wij lopen over de HCC beurs op zoek naar een afstandsbediening (hoe dom kun je zijn op een computerbeurs ) Maar ja, natuurlijk geen afstandsbediening.. tot we op de stand van Xboxworld kwamen, het verhaal uitgelegt en ze gaven on een Advanced scart mee plus het spel Deathrow om te lenen. SUPER... We hebben dus toch nog fijn kunnen Xboxen en een paar gasten van jullie kunnen spreken... Ik vindt het echt super.. en namens al mijn MS collega's die mee zijn geweest, Super bedankt jongens echt wel tof.
Hey guys, Ook namens mij van harte bedankt, jullie maken echt goede reclame voor ons Microsofters...... You Rule. greetzzzz bosstone
Spreekt voorzich Niet kunnen spelen is het ergste wat er is MS bedankt voor het lenen Steel Battalion
Reply op Godzilla123 We hadden een oude TV. die ging niet op het externe kanaal.. We hadden ook geen Advanced scart... Toen we hem met de Advanced kabel aansloten deed ie het gelijk..
Yep alles deed het prima, en dan tot midden in de nacht doorspelen en dan met een gare kop op de beurs staan