oh was dat dat wat ik in mijn email laatst kreeg (snapte er namelijk niks van) ...mrja ik vind gratis 'wifi' (zal hij waarschijnlijk gold mee bedoelen) niet echt slim want dan gaan ze denk ik ook niet zoveel meer aan de service van live doen (dus dat het maar een verne*kt zooitje wordt) mrja ik hoop wel dat er wat meer demos komen en dus ook wat meer downloads dit gaat volgens mij gebeuren met de 360 cam maarja dan heb je wel de cam nodig:{
Yeah, right... Alsof iemand 1000 games gaat spelen die ze NIET leuk vinden enkel en alleen maar om wat punten binnen te krijgen?
die gamerscore moeten ze houden het geeft voor mij een extra uitdaging om die dingen te halen en mijn score op te krikken. ook is het leuk om je score te vergelijken met je vrienden, en ze daarna uit te lachen als jij beter blijkt te zijn ze moeten gewoon een MSN functie inbouwen
Een internet telefoon die speciaal is ontwikkeld voor de Xbox360, waarmee je ook naar mensen kan bellen die msn of skype gebruiken.
Moeten ze er meteen een goede game op zetten (PDZ ofzow) , waar je ook eerst 500 keer op "yes" moet drukken voor je hem kunt verwijderen . Heb nooit gesnapt hoe m$ uberhaupt een 20 gig hdd op z'n xdoos durft te zetten, en er dan ook nog 100 eurie voor te vragen. Verbaasd me nog dat ze hdd's maken met zo'n opslagcapaciteit. Of ze zijn antiek en daarom zo duur
geen idee zou wel handig zijn (dus gewoon chatten he, niet met de webcam) hoef ik mijn pc daar niet meer apart voor aan te zetten als ze er dan ook nog voor zorgen dat ik dus via die msn functie kan kijken of ik mail heb, dan is t perfect (niet nodig dat ik kan versturen ofzo, gewoon ff checken )
wauw dan is de 360 vanaf dit (of beter gezegd: dat) moment perfect totdat ie weer kapot gaat, en ik weer 3 weken zonder zit (heb je btw ook een linkje naar je bron/nieuwsbericht of wat dan ook?)
Ik heb niet zo 1,2,3 een bron of nieuwsbericht. Maar ik heb er wel over gelezen, misschien weet Fardo het wel.
Bij sommige games zie je dat al. Ik wil zelf een HDMI kabel voor de 360 dis zou het voor mij veel makkelijker maken