Welke consoles heb jij en welke vin jij het beste

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door XBox_Frank, 18 sep 2002.

1. TripleX

TripleX The Stalker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu:
    PS2
    GC
    GBC
    GBA

Daarvan vind ik me cube het vetst. Op mijn ps2 ben ik helemaal uitgegeken en ben dus bezig om die te verkopen en er een [bid-mode]Xbox[/bid-mode] voor te kopen

2. xbox-control

xbox-control i'm a splintercell

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een gamecube en een xbox.

de xbox vermaak ik me het meeste mee,zeker nu er zoveel coole games aankomen

gepoorte spellen haal ik ook op de xbox ,omdat ie grafisch er net iets meer uithaalt.....maar gameplay blijft voor mij het belangrijkste:)

de gamecube heb ik voor de "only on gamecube games" en nergens anders voor.

dus voor spellen zoals metroid PRIME
    resident evil/eternal darkness/zelda/enz enz

omdat ik alle voorgangers van deze games ook heb gehad op de eerdere consoles van nintendo(behalve resident evil)
    moet ik ze nu dus gewoon ook hebben:9

in de toekomst zal de xbox mij ook het meeste blijven boeien denk ik..denk aan het xboxlive! wat eraan komt....en de hoeveelheid orginele (vernieuwende)games:cool:

3. freakonick

freakonick Guest

Ik heb een xbox en en gamecube. Mn gamecube ligt ergens in een hoekie duz je snapt dan denk ik wel welke console ik beter vin (gamecube=:r )

4. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik vin dat er nu toch wel wat goede games op de Cube uit zijn en komen, het is niet mijn genre, maar games als Sms en legend of Zelda zijn toch zeker wel toppers?

5. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    nu vraag ik me gelijk af waarom freackonick (or whatever) dan in de eerste plaats een cube heeft gekocht, aangezien er van te voren al zeker was wat voor games er gingen uitkomen.. de enige reden die ik kan bedenken is dat je je cube gekocht hebt om gewoon NOG een console erbij te hebben en vervolgens de cube op fora kunt bashen omdat je 'een bodem van ervaring' hebt om op te steunen..

btw: gamecube heeft mijns inziens leukere games dan de xbox.. tel daarbij ook NA kerstmis een goede releaselijst op en je bent verzekerd van een stroom van toppers..

6. Dennis-XXX

Dennis-XXX Guest

xbox
    gc
    n64
    gba
    snes
    mega drive
    game boy
    game gear
    N.E.S
    :D

Xbox is tha best :9

7. dj jeroen

dj jeroen master of morowind

Leuk Bevonden:
    0
    Wat maakt het uit hoe groot de xbox is je zet hem ergens neer op je vcr of dvd speler en je bent em kwijt en al die mensen die zeuren dat hij te groot is weten geen anderen punten te geven om geen xbox te koopen dus xbox is the best

8. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien heeft die hem wel gehaald met in gedachten dat de games die kwamen leuk waren voor hem.. Maar kennelijk bleek dit niet zo te zijn.. ;)

Ik heb de volgende consoles gehad:
    NES,
    SNES,
    N64,
    PSX,
    Dreamcast,
    Xbox...

En met al die andere consoles PS2 en Gamecube vaak genoeg mee gespeeld..

Ik kan nu zeggen dat ik vroeger veel plezier heb gehad met die oudere consoles.. PSX viel zwaar tegen na een paar maandjes.. Dreamcast is meest ondergewaardeerde console ooit.. N64 vond ik saai met de games.. Te weinig goeie en te langzaam kwamen ze uit.. NES en SNES waren subliem.. Maar Xbox is favoriet.. Komen veel coole games aan, echt een shitload aan games...
    En die al uit zijn gaan er zeker goed mee door..

PS2 en NGC hebben gewoon weinig games die mij kunnen boeien.. Niet dat het slechte consoles zijn of de games, maar merendeels omdat er gewoon minder op uit komt die mijn interesse tonen.. Maar wel weer genoeg games die er voor zorgen dat ik binnenkort 3 consoles heb.. :9

9. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    ]

+een Xbox natuurlijk

10. RizlaPlus

RizlaPlus Hometown: Ass-en

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind xbox gaver want kome coole pc games look al ikes uit maar dan beter....heeft ook coole echte console games

ik he alleen xbox maar kameraad heeft ps 1 , dreamcast , xbox , en ik heb vaak eropgespeelt op ps2 nog nooit op een gamecube trouwens

11. RizlaPlus

RizlaPlus Hometown: Ass-en

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind xbox gaver want kome coole pc games look al ikes uit maar dan beter....heeft ook coole echte console games

ik he alleen xbox maar kameraad heeft ps 1 , dreamcast , xbox , en ik heb vaak eropgespeelt op ps2 nog nooit op een gamecube trouwens

12. Xbox is RAW

Xbox is RAW The Rock

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een ps2 gehad en ik heb nu een psx en een xbox

Maar de xbox vindt ik het beste8)

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Momenteel heb ik op mijn kamer staan( alles voor n64 noem ik niet)

Xbox, Gamecube, Playstation 2, Dreamcast, GBA.

De Xbox en de Gamecube vind ik de beste, ze zijn allebei even goed.

14. Weirdboy

Weirdboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zo,n beetje alles behalve een ps 2 en een dreamcast ,en ik moet toch eerlijk toegeven dat ik de NGC net iets beter vindt dan de XboX ,maar ik moet wel zeggen dat de Xbox bij mij steeds meer terein wint.
    Mede dankzij spelen als Splinter Cell ,er zijn eigenlijk maar weinig spelen die mij zo geboeit hebben als deze ,en als dit zo doorgaat zou de XboX bij mij wel eens een eerste plaats kunnen veroveren ,alhoewel de NGC met Metroid Prime ook een stevige titel in huis hebben.

15. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    n64 op 1
    sega mega drive op 2
    xbox op 3

n64 meest opgespeeld beste games
    SMD 2 1e console
    Xbox meeste mogelijkheden , Met beste games in de toekomst

16. krimi79

krimi79 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dus...

Voor mij is het de Gamecube.

Waarom? Omdat er praktisch dezelfde spellen als op de xbox en de ps2 op uikomt, maar in tegendeel tot de ps2 en de xbox de consolegebonden software wél de moeite waard is. Spellen als zelda en metroid prime zijn gewoon verplicht als je jezelf een gamer wilt noemen. Tja, en die zijn alleen op de cube te vinden.

Overigens, de graphics zijn beduidend beter dan op de ps2 en gelijkwaardig aan de xbox. Ik heb spellen vergeleken (dezelfde spellen op alle dire de platforms) en het was heel erg goed te zien. Vooral de framerate was bij de ps2 slecht waar de xbox en de cube het makkelijk aan konden.

Daarnaast is het inderdaad volgens mij pure gewenning dat zoveel mensen die ps-controller zo fijn vinden, want het ding zit helemaal niet fijn! Ik weet nog dat ik voor het eerst een ps-controller in m'n klauwen pakte. Ik heb notabene weken aan dat ding moeten wennen...! Daarentegen, op het moment dat ik de gamecube-controller vastpakte geen enkele last gehad van dat ik moest wennen. Het verschil is dat over die controller is nagedacht! De NGC-controller is gewoon het fijnst. Laten we maar niet spreken over de xbox-controller, want die is puur gemaakt om er "cool" uit te zien, want die heeft nog nooit begrepen van ergonomie. Wat een bakbeest zeg. Misschien dat ik er net zoals bij de ps ooit aan wen, maar voorlopig speel ik er nog blaren aan...!

Als laatste de prijskaartjes. Ik snap niet dat zovelen teveel betalen aan de xbox. Alles is zoveel duurde dan op een cube of een ps2! De ps2 heeft veel meer aanbod, de cube is de goedkoopste. Niet alleen de consoles, maar (en das nog veel belangrijker) de games!!! En dat voor exact dezelfde games!!! Waarom zou ik, om maar eens een voorbeeldje te noemen, Timesplitters 2 op de x box spelen? Het apparaat is al belachelijk duur. En de game zelf is ook nog een bijna 10 euro duurder dan op de concurenten. Waarom zou ik Timesplitters 2 op de ps2 kopen als ik er alleen maar inferieure graphics voor krijg terwijl ik exact hetzelfde spel kan spelen op de NGC. Voor de laagste prijs, met de beste graphics! Eerlijk waar, het is mij écht niet duidelijk waarom iemand een xbox wilt hebben. Je betaalt je suf aan precies dezelfde games als bij de andere consoles, plus je mist heel wat games die alleen op de ps2 en de NGC uitkomen. En díe games, mijne heren en dames, mag je simpelweg niet missen als je jezelf een gamer wilt noemen.

Kortom,... wat vinden jullie ervan? Laat ik nog wel effe benadrukken dat ik dit berichtje op geen enkele manier uitlokkend bedoel, ik wil ook geen ruzie of puberale reacties. Als je hier iets tegen te zeggen hebt (wat gewoon mag en kan, iedereen heeft recht op z'n eigen mening) dan doe dat door middel van beargumentatie.

17. jackson

jackson Zil = Ownage!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb: Xbox,Gamecube,Playstation 2 (ik zal heel die oude troep niet op gaan noemen

PS2 is het best
    Xbox
    GC

18. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Re: dus...

Heej man, ik heb ook een cube maar daar ontbreken toch echt een paar belangrijke gamegenres, te weten shooters en racegames. Daar moet je echt een xbox voor hebben.
    Of een ps2, ik speel daar alleen bijna niet op en al helemaal geen multiplatformgames. Maar goed, dat is echt duidelijk wat ontbreekt bij de kubus.
    Owja enneh...Zelda moet ik echt niks van weten, gameplay is vast en zeker toppie maar vind het er echt superbout uitzien, daar begin ik niet eens aan.

19. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Re: dus...

Heej, ik lees dit nu pas eig.
    NGC is echt niet goedkoper dan een Xbox hoor???
    Geen zin om vergelijkingen neer te kalken, is al zo vaak gedaan.
    Dan puntje 2, als je geen games mag missen moet je de Xbox toch in huis hebben??? Genoeg exclusieve knettergoede games die je ook niet zou moeten missen.

20. can-o

can-o Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    conclusie: als je het geld hebt koop ze alle drie....

Deel Deze Pagina