Bart Smit schrijft in de doosjes...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal_Wolf, 25 feb 2006.

  1. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Die post van jou vind ik triest.. Nja.. Om mezelf maar eens te quoten :

    Verander "naar het doosje staren" maar in "een paar cijfertjes in het doosje":)..

    Maar ik respecteer je mening, alleen heb ik nog geen goede argumenten van jou gehoord dus dat vind ik wel jammer.. Als jij nou zei dat je het niet boeit omdat "blablablaaaa", dan zou ik hier helemaal niet posten maar dit stoort me eigenlijk best wel..
     
  2. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jij 60 euro betaalt voor een product dan verwacht je dat product in goede staat te ontvangen zonder ook maar een foutje daar reken ik stiften op de binnenkant ook mee. Als je iets in nieuwstaat koopt moet het ook in nieuwstaat zijn.

    Ik snap winkels trouwens niet, ik Zou gewoon het hoesje scannen en dat in de winkel zitten met erboven een bord 'exemplaar bij de kassa af te halen'. Waarna je naar het magazijn kunt lopen en daar een geseald exemplaar van de game kunt halen.

    Dan heb je al dat gezeik met cd's bij hoesjes zoeken ook niet meer, of denk ik nou te simpel?
     
  3. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo weer 1 op mijn lijst waar ik niet mee deal!!_0/
     
  4. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bestel games altijd (naja 90% van de tijd) online, dan zijn ze ook altijd nog helemaal gesealed met een mooie xboxsticker als verzegeling. *Zwijmel*
     
  5. Tha Ladykillah

    Tha Ladykillah Tha Nudies!

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben het helemaal met Metal_Wolf eens! ik vind het gewoon te raar voor woorden dat ze zoiets doen!.. Hoe verpest ik mijn eigen producten! ik ken veel mensen die niet hun games meer halen bij de Bart Smit omdat dat dat gare bedrijf erin loopt te kalken.. En terecht dat ze dat nietmeer doen!
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ik denk dat je er anders over zou denken, als ze op je splinternieuwe xbox 360 zouden schrijven... |:-

    maakt niks uit wat het is, maar zolang ik er geld aan uitgeef verwacht ik ook dat het in goede staat is
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Jaja, ik heb vandaag weer eens een game bij Bart Smit gekocht, Ghost Recon Advanced Warfighter voor de 360.
    En er was niet in het doosje geschreven! Komt omdat de game net binnen was en omdat ik hem apart heb laten leggen. Anders hadden ze er ook ingeschreven.
    Maar gelukkig is deze cijfervrij. :)
     
  8. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Koop gewoon een game bij een gameshop of bij Media Markt, zijn ze 9 van de 10 keer gesealed! :)
     
  9. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het maar gaare shit dat ze dat doen ze weten tog wel welk spel je koopt en hoeven er tog niet een cijfer er in te zetten zodat ze weten welke spel ze moeten hebben ik vind het maar raar maar soms is het niet.
     
  10. mo-star

    mo-star Predator

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Kweenie vriend, maar als ze een kast opentrekken met honderden/duizenden cd's/dvd's is et wel makkelijk dat je aan et nummer kan zien waar je moet zoeken...

    en btw. die nummers staan aan de binnenkant.. dat doosje is toch dicht dus je ziet et niet eens... maja das mijn mening, voor andere mensen is zo'n doosje misschien heilig.. bij mij gaat et erom dat er op de game geen krassen zitten als ik em koop.
     
  11. Schorspion

    Schorspion Up the irons!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    tis ook niet dat je daar de hele tijd naar gaat kijke. maar je betaald 60 euro voor een nieuwe game en dan wil je dat ie goed is en dat daar niet in geschreven is.
     
  12. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er bij de free recordshop hardware in het rek staat plaatsen, ze plastickaartjes die je dan kunt inwisselen bij de kassa.
    Dat zou ook bij de software een optie zijn om gesealde dozen te kunnen leveren.

    E-Plaza schrijft ook in het doosje, is natuurlijk ook hetzelfde bedrijf.
    Alleen stoor ik mij er bij een pc game veel minder aan omdat ik daarvan niet een verzameling opbouw.
     
  13. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Belachelijk dat zoiets kan gebeuren! Het hoesje is immers veeeel belangrijker dan het spel zelf, dat kan van mij part gestolen worden, maar het hoesje zo verkrachten... Nee dat kan ik niet geloven.
     
  14. BK4LiFe

    BK4LiFe Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dat ik het zeg, maar wat een gemiereneuk.
     
  15. ikliegniet

    ikliegniet Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan dit soort lege opmerkingen hebben wij toch niks. Kom met argumenten of zwijg.
     
  16. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef hem helemaal gelijk met dit argument.
     
  17. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Yep , ik ook , neem een propje watten en een flesje ether of een flesje methanol , bevochtig het propje watten en wrijf over de cijfers en hopsakee de cijfers zijn weg en kan het gezeur hier eindelijk ophouden.
     
  18. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Of laat het gewoon zitten? Ik snap echt het hele probleem niet?
    A Het hoesje is meestal dicht
    B Het hoesje is slechts... een hoesje? Als ze op het boekje of de disc schreven dat zou ik het ook raar vinden.
    C Het is er makkelijk af te halen

    Ach, waar sommige mensen zich al niet druk op maken.
     
  19. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop eigenlijk sowieso bijna nooit games bij de bart smit.
    In 2 plaatsen vlakbij mij doen ze niet zo moeilijk met de hoesjes, krijg vaak kapotte hoesjes mee. Dan zeg je daa een keer wat van: zou ik een heel hoesje mogen, ja sorry dit is het laatste hoesje.
    Nou ok, laat dan maar zitten dan hoef ik hem niet.

    Dat vind ik nog veel erger dan dat er in een hoesje geschreven wordt.
    Ik ben dr niet altijd blij mee als ze er in schrijven, maar als t dan tog zo nodig moet, doe het dan in het deel waar het boekje zit.
    Dat deel zie ik tog nooit, tenzijn ik het bonnetje zoek :p
    Het is niet dat ik een game niet bij bart smit koop omdat ze er in schrijven, maar ik koop mn games tog meestal bij dixons of FRS.
    Wat ik ook irritant vind is die stickers die er soms lastig afgaan, daar komen dr allemaal gaatjes in je hoesjes :p
     
  20. Schorspion

    Schorspion Up the irons!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik en andere mensen al eerder hebben gezegd gaat et er niet om dat je naar dat nummertje gaat zitte kijke ofzo. Maar et gaat er om dat als je iets NIEUW koopt dat het dan goed moet zijn en niet dat er dan al iets mee gedaan is.
     

Deel Deze Pagina