Heeft iemand ervaring met de Creative Inspire Digital 5500. Voordat ik deze wil gaan kopen zou ik graag weten of het het geld waard is, de speakers een beetje vermogen hebben enz.
mijn broer heeft geloof ik de 5700 en ik denk niet dat ik ooit mooier geluid heb gehoord. En ze kunnen ook erg hard.
Ik denk dat die D in 5500D voor decoder staat, dus dat ie inclusief decoder is. Maar dat lijkt me alleen maar het meest logische.
Volgens mij moet je het zo zien: Creative Inspire Digital 5500 of Creative Inspire 5500D. Die 'D' staat volgens mij gewoon voor digital en is dus gewoon dezelfde set, denk ik.
ik zou meteen voor 5700 gaan, kost je iets meer maar is veel beter (meer vermogen, betere boxen, meer in/uitgangen)
maar de 5700 is wel bijna 2x zo duur, ik geloof iets van 1,5 x ofzo. had iemand van de creative stand op de hcc tegen mij gezegd ik heb toen zelf de 5500d gekocht en ik vind het zelf heel goed klinken de 5500 en 5500d zijn het zelfde en kost 212 euro en de 5700 kost iets van 350 er komt dan wel meer vermogen uit maar of het nou echt dat prijsverschil waard is??
Ik heb zaterdag de 5500D Console!!!! gekocht op de HCC voor 175 Euro bij Computerland. Speciale Xbox editie. Werkt perfect via optische kabel met mijn advanced RGB scart.. geluid is lekker, kan flink hard ook.
ja ik ook en het werkt perfect. effe net halo gedaan dan komt die ship aanvliegen van de vijand oeee me kamer trilde als een gek
Maar je kan dus geen gebruik maken van je 5500D als je t.v kijkt (heb hier niet zoveel verstand van).......................... Maar hoe zit het dan met een dvd speler? kan je dan geluid horen van je 5500D of niet. Edit: weet iemand waar hij goedkoper is . /actie/ . ik heb hem al een heel tijd op het oog.
ja tuurlijk kan je het gebruiken als je tv kijkt, je stop een mini-jag in je tv (of tulp connectortjes) en een mini-jag plug in de 5500d set en je hebt het geluid van je tv op je surround set (wel alleen maar stereo), en als je dvd kijkt stop je de optische of coaxiaal plug in je set en dan heb je ook nog eens dolby prologic of dolby digital.
De creative inspire 5500 voor pc, xbox of psII zijn gewoon allemaal geljik. je kunt het zien als een soort verkooptruc. iemand besluit 5.1 speakertjes voor z'n xbox aan te schaffen, maar weet niet precies welke. Dan ziet die creative 5500 speciaal voor xbox en denkt: dat zijn DE speakertjes. De 5500 heeft 1 optische ingang en je kunt je xbox via de advanced scart met een optisch kabeltje verbinden aan dit setje. je hebt dan gewoon mooi dolby digital 5.1. Er zit bovendien nog een afstandbedieninkje bij wat ook wel lache is. het enige nadeel dat ik aan dit setje kan bedenken is dat het misschien te winig vermogen heeft en geen dts ondersteunt voor sommige dvd's, maar bijna aalle dvd's en alle xbox spellen tot op heden zijn dolby digital, dus een prima set. Wil je echt 's werelds beste gleuid (niet overdreven is dit0 dan zal je voor de logitec 680 moeten gaan, ook dts en vele ingangen en geweldig kwaliteit geluid. Er hangt alleen wel een prijskaartje aan van € 400.- (duurder dan de xbox zelf) Dan kun je natuurlijk nog voor de creative 5700 gaan. Het zelfde als 5500, maar meer vermogen en dus nog beter geluid. Ik heb zelf in de woonkamer al eentijdje gewoon een goeie grot versterker en dd 5.1 en dts, maar ik ga nu ook de creative 5500 halen voor op m'n kamer, want ik word gek van m'n ouders die lopen te zeuren over; mag die nu wat zachter
HO STOP! Dus als ik jou goed begrijp,kan ik ook gewoon de PC versie kopen?.........dan is die Console versie een beetje overbodig!
jawel aarzje ]:- dat maakt dus wel uit. de gewone 5500 zit geen decoder bij. die is dus niet aan te sluiten op je xb0x. 5500D wel. die moet je hebben dus..
hier nog een linkje: http://www.tweakers.net/pricewatch/45755 Dit is de goedkoopste, trouwens ook de enige 5500D op pricewatch 175 euro.