WCG 2006, KingTuur!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Metal Mark, 14 mrt 2006.

  1. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Al zou ik de kans krijgen, toen ik op de middelbare school zat, had ik het waarschijnlijk wel aangepakt. Dat zou dan wel alleen gelden voor Halo 1 in het tijdperk dat het zwaar populair was.

    Moet j zggn met die games van tegenwoordig niet veel meer in mijn straatje ligt. Weinig goeds wordt er uitgebracht in mijn ogen op consolse waar ook iets moois kan uitgroeien als dat was met Halo 1. Nix verslavends... (meeste is van korte duur leuk) Maar dat kan miss ook aan mij liggen, wordt weer een daagje ouder natuurlijk.

    Anyway Bullet, no hard feelings aapiej;)
     
  2. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je gelijk in. Daarom heb je ook wel geluk als je een game hebt die dus wel in je straatje ligt. Spellen zijn inderdaad korter en een stuk minder verslavend dan vroeger. Maar zoals Tuur, dat hij er maar 'weinig' voor hoeft te doen en toch wint, tja dat is opzich best knap. Als je kijkt naar die pc-gamers. Dat zou ik ook echt niet willen, want die zijn gewoon de hele dag bezig met gamen, omdat daar gewoon de concurentie zo groot is.(iets wat bij Halo2 ook het geval was.) Dan moet je gewoon echt tijd erin stoppen wil je een goed resultaat neer kunnen zetten.
     
  3. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Voel me niet meer dan jou of wie dan ook. Maar wie ben jij dan wel om mij zo te beoordelen? Voel je je ineens geroepen om dat te zggn? Jij bent de laatste hier die zoiets mag zggn. Echt weer zo'n pikkuhpoelie uit die joden stad zker!

    Genoeg gehaat hier
     
  4. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Joh lees eerst beter voordat je gaat gaat mekkeren, dat zijn we langzamerhand wel gewend van die Rotterdammers(voelen zich zo snel op hun pik getrapt)

    Ik woon niet in Amsterdam maar ben wel een ajacied oftewel ga jij maar lekker weer met je vrienden (hooligans) bushaltes vernielen _0/
     
  5. Sh1n4t0

    Sh1n4t0 King of the jungle!

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat valt er echt beter te lezen aan dat idiote zinnetje van jou:{ :confused:
    ow en ice , laat je pikkuhpoelie maar liever voor je:{
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2006
  6. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Niet haten }:]
     
  7. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, vooral niet tegen de pikkuhpoelie opmerkingen _O_ :p
     
  8. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    zucht!!! ik vermaak me meer op dat forum hier meer actie dan op liveO-)
     
  9. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit ben ik met je eens. Er wordt tegenwoordig alleen maar crap voor de massa gemaakt. Graphics worden steeds belangrijker dan gameplay en levensduur. Er worden geen games meer gemaakt zoals Mario (Kart) of Donkey Kong. Games met simpele gameplay, lompe graphics maar oneindig speelbaar.
     
  10. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Met Mario Kart werden er ook kampioenschappen gehouden, er is zelfs een site vol met Wereldrecords Klik, ik meen ooit eens 1.02.98 te hebben gereden met DK Junior op Mario Circuit 1. Snelste rondje 12.45, vond ik toen best een aardige tijd. Het wereldrecord was wel een stuk sneller, maar mijn tijd heb ik gereden zonder ooit buiten het asfalt te komen.

    Tof spel was dat, ik zal ik kijken of ik het kan verbeteren, zonder af te snijden dan wel.
     
  11. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    De mario kart thread is een eindje verderop. Maarja ik vind dat graphics vooral de hype voor de release van een game doet opkrikken, mensen gaan over die ene game praten want dat zag er zo geweldig uit. En graphics zijn voor de rest zeer belangrijk zo niet het belangrijkste. Waarom zouden ze anders telkens nieuwe consoles uitbrengen? Gran turismo 1 is qua gameplay nu niet veel anders dan pgr3 kan je gerust zeggen. Mensen willen altijd mooiere games dus ga nu niet als nintendo fan zeggen dat gameplay vaak boven graphics gaat dat is alleen om jezelf in te dekken zo van: maar wij hebben de gameplay games. I rest my case. ( kan hier uren over doorgaan, misschien volgende keer )
     
  12. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het over SNES Super Mario Kart ;)
     
  13. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben geen nintendo fan ik ben een game fan. Maar je zal het wel niet tegen mij bedoeld hebben. Graphics is allemaal leuk en aardig op het begin, maar na een tijdje speelt dat geen rol meer. Geef mij maar een oude mario(kart) game, daar kan ik langer meedoor dan bijvoorbeeld splinter cell ofzo.
     
  14. BaRT BeST

    BaRT BeST Goedendag

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    goooozzer eerst halo nu dit.. DAMN lekker hoor:p 8) Nederlanders ownen gewoon ;)
     
  15. Bowser

    Bowser Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd Tuur.
     
  16. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoezo Fatal1ty de beste gamer ter wereld?! Doe mij maar King Tuur of Woo!!!
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Console of pc gaming is een wereld van verschil natuurlijk ;)
     
  18. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    *Zucht

    Nederland kent zoveel goeie atleten. De beste. Maar toch zit er bijna een misselijke bescheidenheid bij ons in. :p

    Ik vind over het algemeen dat Nederlanders de beste gamers ter wereld zijn. We zijn piepklein maar doen aan alle bekende kampioenschappen mee en winnen of komen heel ver, terwijl we een piepklein landje zijn. Als ik op Live of bekende shooters op de PC speel zijn er best veel Nederlanders en de meeste spelen een aardig potje games. Ik denk dat we er vanuit kunnen gaan dat Nederlanders de beste gamers ter wereld zijn.

    OMFG, ik begin nu een heel anders verhaal :p

    Naja, ik ben nog steeds voor King Tuur. Petje af voor die gast!
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2006
  20. Bowser

    Bowser Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet zeker dat King Tuur de WCG gaat winnen.
     

Deel Deze Pagina