Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 5 dec 2005.

?

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

1. Mijn Xbox360 werkt prima!

70,5%
  2. Mijn Xbox360 was inderdaad 'Dead on Arrival'.

3,7%
  3. Mijn Xbox360 deed het eerst wel, maar nu is hij ook overleden.

8,4%
  4. Mijn Xbox360 doet het wel, maar heeft wel wat mankementen.

17,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mr-x

mr-x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is het probleem met een stekkerdoos?

2. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Sommige stekkerdozen van lagere kwaliteit kunnen de stroom niet goed doorgeven waardoor je Xbox360 niet goed zal werken.
    Als je hem aansluit op een wandcontactdoos heb je gegarandeerd genoeg stroom om het even zo te zeggen.

3. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    fout ! mijn eerste 360 deed dus helemaal niks meer (3 rode ledjes zwart beeld verder helemaal niks dus dood) kreeg een gerepareerde gebruikte 360 teruggestuurd, deze geeft dus vaak een freezing scherm bij opstart en doet verder niks, of start op en zwart scherm en doet verder niks of code E-74 op beeld contact MS support.....zucht...oh ja af en toe doet hij het ook gewoon...kan hem dus weer opsturen......maar heb ze bij MS wel effe verteld dat ik geen prijs stel op een derde gebruikt & gerepareerde 360 ! ja er is een tekort aan nieuwe consoles kreeg ik te horen !!! stel ik koop een nieuwe auto die na 3 maanden kapot gaat....breng hem naar de dealer waar ik deze auto gekocht heb.....die geven mij hetzelfde type auto terug, met misschien wel meer kilometers....zo deze was stuk bij de vorige eigenaar maare hij is helemaal ok nu, veel plezier ermee.....dat kan GVD toch niet als een dealer dat zou flikken staat het de volgende dag gelijk in alle kranten en komt het bij TROS RADAR op tv :mad:

4. vlo

vlo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wacht al weer veelste lang op mijn xbox 360 8 maart opgestuurd naar het verre duitsland en sinds dien nix meer vernomen heb wel ff met MS gebeld maar die konden me ook nix wijzer maken dus ik geef ze nog tot woensdag de tijd 10 werkdagen en dan gaan we maar klagen,maar ja toch al met al een kleine 6 uur van me xbox kunnen genieten _O_

5. mr-x

mr-x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb m de 9e verstuurd maar ook nog niks gehoord!
    Maar als ik Ron zn verhaal lees.... Pfff wat een geouwehoer zeg en daar betaal je nou 400 euro voor. En dan hebben ze nog het lef om een 2e hands (ni)XBOX 360 te sturen. En daar is bij het testen blijkbaar ook weinig aandacht aan geschonken:confused: Nou maar hopen dat je bij de 3e wat meer geluk mag hebben Ron.

6. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    yep hoop ik ook ! en dat mijn derde 360 een nieuwe mag zijn _O_ nou ik ga weer ens gamen zo, want morgen komen ze deze tweede crappy second hand 360 ophalen van UPS...kortom ik zit alles bij elkaar gewoon 4 weken zonder 360 !! :mad:

7. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn nogal wat mensen op de forums van xbox.com waarbij de problemen begonnen na de update van maart, problemen komen overeen met de problemen die ik hier lees en ook zelf heb ervaren.

8. vlo

vlo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt als een bus,na mijn update begon mijn box ook kuren te krijgen dus van een upgrade naar een broke box lang leve de update`s

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

9. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De mijne is zojuist terug gebracht, zit op me werk dus kan vanavond pas testen. Productie datum is 5 februari, redelijk recent maar of het een nieuwe of gebruikte is is me niet duidelijk. Ook geen reparatie raport oid gekregen dus we proberen het strax maar weer. Ben in elk geval blij dattie weer terug is.

10. flippy

flippy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja bij mij precies hetzelfde, na de update kreeg die ook kuren en startte hij niet meer op:mad:

11. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Me xbox lijkt te werken, 1 keertje kreeg ik geen beeld alleen maar dat was na een reset verholpen. Wat ik enger vond was dat het dvd laatje niet open ging... beetje rommelen met de faceplate verhielp date gelukkig.

12. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Eindelijk de 360 opgestuurt :+ ik moest wel want niemand heeft hier een 360
    en ik wou me Save-data's zo graag opslaan op me Memory Unit maar nee...
    want me Xbox 360 wou niet meer opstarten en dus ik kon helemaal niets opslaan dus dat betekend dat ik me Save-data's kwijt ben van Perfect Dark Zero op Dark Agent Uitgespeeld alle Characters op DOA4 etc.

13. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem sinds November, werkt prima, soms beweert hij dat Call of Duty 2 geen XBox 360 spel is, of dan geeft CoD2 de foutmelding, dat ik hem niet in een 360 machine gedaan heb, maar voor de rest prima!

Ohja, films doet hij meestal niet zo mooi afspelen, 50% kans dat hij hapert zo nu en dan.

14. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Mijn Xdoos360 werkt prima,
    Nog geen problemen mee ondervonden ;)

15. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Mijne doet het prima, nog geen problemen mee gehad..

Het zal misschien al gevraagd zijn.. maar hier staat in de beginpost dat je 2 jaar fabrieksgarantie hebt.. maar in het boekje van de 360 staat 1 jaar.. lijkt me dan dat het gewoon 1 jaar is en dat verandert kan worden in de startpost?

16. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Volgens mij is die 2 jaar wettelijk vastgesteld.
    Is op alle electronische apparaten ofso iets.

Althans, vandaar die 2 jaar geloof ik:)!

(kan ook sijn dat ik er langs zit)

17. vlo

vlo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is werkdag 9 en heb nog steeds niets gehoord nog geen mail nix ,begin me nu wel een klein beetje zorgen te maken over me xboxje maar ja misschien straks wie weet ik blijf hoop hebben

18. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan dan zijn de je dvd speler die erin zit niet 100% werkt.Ik had bij me vorige ook last van.Hou het wel goed in de gaten,want je hebt nu nog garantie.

19. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0

Ik heb nooit een mail gehad.... hij was gewoon 3 dagen later weer thuis....

de een duurt langer dan de ander... doe je niks aan

20. vlo

vlo Active Member

Leuk Bevonden:
    0

3 dagen ja maar zit nu al 9 dagen te wachten 3x3 = 9 en het wachten komt me neus uit ,ik wil ook wel een x weer een spel spelen ,maar ja wie weet komt i er heeeeel snel aan

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina