hoii heb ongeveer 1 jaar geleden een laptop gekocht. Maar omdat ik veel gamede heb ik toen ook een toetsenbord gekocht ( een gewoon toetsenbord is namelijk makkelijker dan dat van de laptop ). Nu is het probleem dat vanaf het moment ik mijn toetsebord 1x heb aangesloten dat dan het toetsenbord an mijn laptop niet meer fatsoenlijk functioneert, dan staat "Fn" aan en dan als ik op u, i, o, etc. druk komen de cijfers.. weet iemand waar ik dat kan uitzetten? alvast bedankt groeten
Als FN aan staat kan je de toetsen gebruiken met de Blauwe (of een andere kleur). Anders kan je die niet gebruiken.
weet ik ook wel, maar het zo dat als ik die toetse normaal wil geburiken dat ik FN moet indrukken en inhouden, maar sinds dat ik mijn toetsenbord heb aangesloten staat FN altijd aan en weet niet hoe ik het moet uitzetten. en nee, mijn toetsenbord uittrekken helpt niet.
moet je ff kijken of je numlock aanstaat bij mij dat namelijk ook een keer het geval. ( siemens amilio)
Als ik dat heb brand er een lampje bij mij op het toetsenbord (zal numlock wel zijn), dat knopje zit onder F11. Probeer dus 'Fn' en 'F11' tegelijk in te drukken (lukt het niet met F11, probeer dan andere toetsen, maar houdt de Fn toets dan wel ingedrukt!)