The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 20 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Oh dus ze hadden em wel, want toen wij belden vandaag zeiden ze morgenochtend, dus kortom..ze mochten em gewoon nog niet verkopen.

2. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat hebben we dan ook weer bijgeleerd, maar je bent dus zeker dat degene zonder HDD ook gewoon hun 360 kunnen rebooten en zo het probleem (in beperkte mate) kunnen oplossen? Zal het zo even aan de FAQ toevoegen.

3. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    oh dat is dan wel rilext.En ik bedoelde idd die 6800 GT. Aan de andere kant kan ik weer een wat hogere resolutie halen geloof ik dan dat mogelijk is met een hd tv. Misschien dat t dan weer wat gelijk trekt ofzo :)

4. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Jij bent grappig. Cache is gewoon tijdelijke opslag, en als morrowind de cache van je cpu gebruikt, heb jij een heel bijzondere xbox :+.

Voor alle andere mensen hier, cache van oblivion staat gewoon op je HD.

5. Zamaster360

Zamaster360 Mr. Coöp

Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar kun je wel vanuit gaan, want hij leegt alleen het l2 cache dan. Daar haalt de cpu ook de belangrijkste aanspreekpunten (data) vandaan, die die gebruikt om snel naar bepaalde stukken in het spel te gaan bijvoorbeeld.

6. bigmmm

bigmmm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Qoute: Laadtijden zijn vele malen korter geworden, maar wat je kunt proberen is de xbox uit te zetten, dan Oblivion weer opnieuw opstarten en de A knop ingedrukt houden tot aan t scherm van Bethesda. Dan is je cache van je HDD weer geleegd en als t goed is laad ie dan sneller

FF wat simpele vragen die heel wat verwaring kunnen wegnemen:

- Je moet toch pas een knop ingedrukt houden als de cd erin zit en het spel aan het opstarten is?
    - Kun je deze truuk ook toepassen als je voor de eerste keer de oblivion cd erin doet? (dus dat je dan nooit last krijgt van de lange laadtijden)
    - Is deze truuk niet schadelijk voor de game (of is er geen addertje onder het gras?)

7. Zamaster360

Zamaster360 Mr. Coöp

Leuk Bevonden:
    0
    Idd.

Ja om levels en gedeelten van het spel snel te kunnen benaderen dat klopt, maar in de cache van de cpu kan ie de aanspreekpunten zetten om snel bij dat hd geheugen te kunnen komen :) of om snel te weten waar dat de cpu bepaalde data kan terughalen op de dvd

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  9. BuSSiE

BuSSiE BuSSiE

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kan als je een webcam hebt waarschijnlijk, die schijnt uit te gaan komen ergens in mei ofzo

10. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    @SyKeS1
    Op 1024*768 kan je in ieder geval alles volop.
    1280 kan ik je niet zeggen.

11. viper24

viper24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel ook vanmiddag gekocht (futurezone rotterdam, mochten ze eigenlijk nog niet verkopen :) :) hint hint), maar wat ziet het spel er waanzinnig kicke uit zeg! en GROOOOOOT! Dit is voor mij namelijk de eerste keer dat ik Morrowind speel, maar zeker niet de laatste! Maar goed... ze hebben er iig nog een aantal liggen bij futurezone...

12. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Heb al 130 gamerpunten! Ownage spel! Sta nu nr1 van NL volgens mygamercard, maar zal wel weer ns niet up to date zijn.

13. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe groot is het spel nou? Is het zoiets als WoW? 16 vierkante mijl las ik maar ja dat zegt me niet veel.

14. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    @ polmannetje: Niet iedereen staat bij mygamercard. Als er maar 10 mensen aangemeld zijn en Oblivion hebben, dan ben je de beste van die 10. Maar er kan best iemand zijn die 150 punten heeft ofzo maar niet bij mygamercard staat aangemeld.

Laatst bewerkt: 22 mrt 2006
  15. bigmmm

bigmmm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    26 vierkante kilometers en dat is echt ENORM

16. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je nu op nr1 staan in zo'n spel. En wat wil je daar mee zeggen... Daar gaat het toch bij dit soort spellen niet om. Je bent de held in je eigen verhaal/wereld. Eindelijk eens een game die je alleen in SP kan spelen.

Dan svp geen rankings.:mad:

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Als je het nou wel een kick vindt om door het spel te racen? Moet kunnen toch? Er zijn zelfs hele sites waar ze battles houden om een game zo snel mogelijk uit te spelen. Het hoeft voor mij ook niet zo snel mogelijk, maar ik ga zeker niet elke mogelijke side-quest doen.

18. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraag..wat is eigenlijk de bedoeling van het spel?? ik heb me er niet zo in verdiept nog maar je kan doen wat je wil ok maar ik vraag me af wat eigenlijk de bedoeling is.

19. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Gaaaap. Hele avond gespeeld en nu kom ik erachter dat ik best moe ben haha. Echt geweldig spel. Was opnieuw begonnen en loop nu met de custom class Fallen Blade rond. Vorige keer kwam ik overdag uit de dungeon, deze keer 's nachts. Wat een mooie sterrenhemel zeg! Je hoort ook krekels en het ruisen van de bladeren.... heerlijk. Wat ik ook leuk vond was dat je in de stad de uithangbordjes van de gebouwen ontzettend goed kunt lezen. Net alsof jouw eigen ik voor een gebouw staat en dat bordje leest. De resolutie is dus echt lekker hoog, zelfs op een gewone tv is het allemaal heerlijk scherp.

Ik ga nou pitten. Ben erg positief over deze game en volgens mij ga ik morgen heel mooie avonturen beleven!

Goede nacht!

Zifnap

Laatst bewerkt: 23 mrt 2006
  20. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gehuurd bij m'n videotheek. Ik ben niet echt onder de indruk na 1,5 uur spelen. Conversaties zijn saai. Wereld is vrij statisch. Character movement is gewoon lelijk.Ben bang dat het gaat vervelen, ik werd nml. al een beetje ongedurig na zo'n uurtje. Oblivion is naar mijn idee een echte "pc rpg". Dit spel is voor mij mischien qua gameplay wat te traag en,het klinkt mischien raar, een beetje eentonig. Maar ik geef er vanacht toch nog even een slinger aan. Je weet maar nooit. En aan 4 euro en wat slaaptekort kan ik me geen buil vallen. :)

ps. Kan iemand mij vertellen waar ik dingen kan verkopen?

Laatst bewerkt: 23 mrt 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina