Sinds vandaag heb ik een nieuwe computer. Bij deze computer heb ik meteen 2x 19 inch schermen gekocht. Nu heb ik er een tijdje over gedaan, maar uiteindelijk heb ik ze allebei tegelijkertijd aan de praat gekregen (primaire via DVI, secundaire via VGA). Maar nou heb ik een probleem: Zodra beide monitoren aanstaan, springt na ongeveer 30 sec. 1 van de monitoren uit.
Wanneer ik deze monitor alleen gebruik is er niks aan de hand. Ik heb al geprobeerd om de monitor op vga of dvi aan te sluiten, maar bij beide gevallen springt het scherm uit. Eigenlijk springt de monitor niet eens uit, want het status lampje blijft gewoon branden (dus hij gaat niet in standby modus) maar het beeld wordt gewoon helemaal zwart.
Wanneer ik de monitor kabel eruit haal en er terug instop, dan dat 'ie het weer voor ongeveer 30 sec.
Op google krijg ik weinig nuttigs gevonden, dus ik hoop dat hier iemand mij kan helpen.
Alvast bedankt!
/edit: Na wat testen ben ik erachter gekomen dat de desbetreffende monitor dit toch ook doet wanneer 'ie alleen staat aangesloten. Kan het zijn dat de dual screen settings effect hebben gehad op de monitor zelfs als die daarna alleen staat aangesloten?
Laatst bewerkt: 23 mrt 2006