1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 20 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Serieus, dit moet toch de snelst verkopende game van de 360 zijn of wat? Volgens mij is het de snelst verkopende game van het moment! Ongeacht welk platform!
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb hem ook en nog wel de CE. Mooi hoesje, verder ben ik nog niet gekomen, was laat thuis van mijn werk en moest een toernooitje spelen met GRAW. Ik heb nog nooit een RPG gespeeld (Zelda valt daar volgens sommigen ook onder maar dat kan ik moeilijk beoordelen), maar ik kon me niet meer bedwingen door al die mooie beelden en mogelijkheden en ervaringen van mensen hier. Ik ga morgen er lekker rustig mee aan de gang en als ik het niets vind wil vast wel iemand met mij ruilen toch ;)
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb juist het spel een tijdje gespeeld:). Echt heel cool. En die graphics zijn super. Alleen toen ik buiten kwam
    (aan die rivier,...)
    , viel mij de low textures in de verte op. Is dat bij jullie ook? Dichtbij ziet alles er super gedetailleerd uit,maar in de verte, dat is toch even serieus wat anders moet ik zeggen. Ik vroeg me ook af of het normaal is. Maarja, zal wel, want voor de rest ziet het er super uit:).
     
  4. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ja inderdaad, dat gras aan de overkant was gewoon groene zooi :p maar nog vind ik het een prachtig spel :)
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ok dan, wij hebben Oblivion ook, eventjes gespeeld maar ben nog niet uit de dungeon gekomen enzo,maar nu al heb ik zoiets van "WOW!!!!

    Anyway, bij mij werkt de game dus prima..echter bij een kameraad op MSN totaal niet, de game blijft haken wanneer ie maar wilt, het kan gebeuren bij
    het character scherm,of tijdens het spelen..bij load game gaat ie niet verder dan 10%..etc..hij kent iemand van fragdolls.com en die heeft al 2 360's stuk door de game , raar....niet?
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    :D Ja zo dacht ik ook even toen ik dat zag:D,maar idd, dan nog is het een superspel, en ik heb nog niet veel gespeeld, de rest zal voor morgenavond en het weekend zijn:).
     
  7. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mensen die vragen hebben is het beter om naar het hulpdraadje te gaan, anders word het hier erg onoverzichtelijk. Is het trouwens niet bijna tijd voor een nieuw deel?
     
  8. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Heren ! een goede fighter/thief... best goed met zwaardvechten maar ook goed met pijl en boog en de dief uithangen.

    Wat raadden jullie aan ? ( ras, skills , attributes, birthsign etc.)

    alvast bedankt !:D
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    er komt als het goed is een wissel forum
     
  10. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0

    jah je moet gewoon een gewone burger killen en dan gaan slapen
    en als je wakker word staat zo een gozer naast je bed
     
  11. H3rm1t

    H3rm1t From Here 2 Oblivion

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Oplossing hiervoor:
    - doe je xbox uit met de game in de lade.
    - doe xbox aan en hou op je controller de A-button ingehouden totdat je het Bethesda beginscherm ziet
    - de cache is nu gedefragmenteerd, de game zou nu stukken sneller moeten lopen.
     
  12. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem even gespeeld op de pc. Kheb de tutorial uitgespeeld, moet nu nog even bedenken hoe ik verder wil. Eerste indruk is goed.
    Ik speel op een amd3200 1 gig ram en een x800pro. Ziet er allemaal prima uit, maar vast niet zo mooi als op de 360 (moooi gras!!! maar niet te ver kijken :p dan wordt et wat kaaltjes). Geen last van laadtijden. Goed te doen als je een redelijke pc hebt dus.
    Dus ik ben helemaal blij dat ik er niet speciaal een 360voor deze game hoef te kopen. misschien nog wat ram erbij :)
     
  13. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel het spel nu 3,5 uur, maar ik heb nog geen één keer het zonnetje gezien. Sinds ik buiten ben blijft het maar doorregenen, zo zie ik niks van de omgeving... Hopelijk wordt het morgen wat beter weer. ;)
     
  14. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb er nu 17 uur opzitten met Oblivion, en ben al best ver met de Fighters Guilds en de Main-quest volgens mij, heb al best veel Oblivion gates gesloten (stuk of 8 ) maar de Oblivion planes vind ik zo inspiratieloos, allemaal hetzelfde, dezelfde monsters, dezelfde weg..net of je het de hele tijd overnieuw doet, ik speel hem op de PC, aangezien mijn Xbox 360 versie er nog niet is, maar zelfs met een x64processor en 1024 ram kan ik hem niet op high spelen, en met het gras helemaal uit.
    Ook vind ik het erg jammer dat er geen houses meer zijn. Ik ben tot nu toe als factions alleen de Arena tegengekomen, de Blades (dat eigenlijk gewoon de main-quest is) Mage guild, Fighters guild, Thieves guild en ik ben nog op zoek naar de Dark Brotherhood als die erin zit.. Ik hoop dat er net zoveel quest zijn te doen als Morrowind, maar nu ga je er als experienced Elder Scrolls speler wel heel erg snel doorheen.

    Tot nu toe:
    + In de normale wereld erg sfeervol.
    +Fighting systeem.
    +Graphics :9
    +Verhaallijn
    +Interactie met NPC's
    -Oblivion planes zijn boring.
    -Te weinigs factions om te joinen.


    Ik vind het een erg leuk spel, maar voor mij doet Morrowind niet onder tot nu toe.
     
  15. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik had vanavond ook wat tijd om Oblivion te spelen. Vind het echt super, al ga ik wat traag omdat ik elk kistje ga lopen openen, dan alle 4 die schoenen met elkaar ga vergelijken, 3 op de grond gooi en 1 houd etc :9

    Ik speel nu een Woodelf gefocussed op marksman (agility, met ook wat magic, beetje alchemy en dat soort dingen) Mijn plan is om alles puur met bogen te doen. Maak veel sneak attacks al :cool: Later ga ik waarschijnlijk nog 300 verschillende chars maken om vanalles uit te testen, maar voorlopig bezorgt deze me erg veel plezier (beetje toxic arrows schieten, nadat je naar mensen toegesluipt bent)

    *semi-off topic* Ik was nog op zoek naar de vragen over de 50-60 pal instellingen in deze thread maar kon ze niet weer vinden |:-

    . Ik kan daar over vertellen dat me beeld ook altijd vaag werd als ik hem op 60 zette. Maar heb vandaag eindellijk (na 6 weken) me VGA HD kabel gekregen, die zit nu in me DVI poort (met converter thx VGA- HD thread) en me beeld is nu echt super, speel nu alles op pal 60. HD ziet alles er nog veel beter uit.. heb het over deze tv:

    http://www.kieskeurig.nl/product/C37CDC49F1685629C1257012004DDD4B.htm

    Samengevat: had last van wazig beeld op pal 60 bij een half jaar oude HD LCD tv met de gewone scart aansluiting, nu met nieuwe kabel, speel ik alles op pal 60 en alles superscherp. Denk alleen dat niet iedereen direct zo'n soort tv kan kopen als oplossing voor wazigheid maar das andere questie _0/
     
  16. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    weet niet of het ergens staat maar ik heb een probleempje. ik ben uit het rioool geklommen en vrijwel meteen ergens weer een hok in gegaan. daar een tijdje in rond gelopen moest ik ineens een sleutel hebben om een hek open te maken. maar waar vind je die ( ik heb wel een sleutel maar hoe gebruik ik die)

    het is het gedeelte waar je op 6 stenen kan drukken en dan bevrijd je daardoor een paar skeletten
     
  17. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Als het goed is krijg ik hem morgen van Zuiderpark binnen........moet je thuis zijn aangezien ik in de middag naar het ziekenhuis moet?
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2006
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Er is ook een behoorlijke kans dat ik niet thuis ben, maar ik neem toch aan dat het spel gewoon door de brievenbus kan. Of Zuiderpark doet er wel hele vreemde verpakking om :+
     
  19. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is de collecters edition wel heel dik :)
     
  20. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kon zo 7 le kopen bij de freerecord shop, gasten hadden flink ingeslagen. anyway nog even gespeeld maar ik kom gewoon niet verder, net na het riool kom je in vilnir ofzo iets. moet je daarin of gewoon het bos in lopen ofzo. ik wil gewoon naar een stad toe
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina