The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 20 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik weet niet meer wie deze site postte: http://www.panogames.com/

    Maar echt een supermanier om screenshots neer te zetten!
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    We hebben allebei al te horen gekregen dat we de LE niet meer krijgen |:-
     
  3. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Net thuis...

    een mailtje binnengekomen van bol.com dat de bestelling is opgestuurd... de 360 versie dan, he...

    Dus toch nog goedgekomen.. zit ik gebeiteld voor het weekend. :)
     
  4. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of je de collectors edition hebt besteld maar die is zo'n 2,5 cm!! erg dik dus!!

    trouwens ik heb ook nog een vraag, wat waren de houses in Morrowind?
     
  5. Gyrolion

    Gyrolion Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt kut ik heb hem bij de gcshop besteld en ik had gemaild en hij zij dat hij 100% zeker wist dat hij hem op donderdag zou versturen dus ik hem gisteren mailtjes sturen want hij staat nog gewoon op In behandeling maar wel betaald.
    Ik geen mailtje terug krijgen. En nu nog steeds in behandeling, Ik hoop echt dat dit gewoon een slordighijds foutje is en dat hij gewoon op de mat ligt vandaag.

    Oh btw hey everyone :p
     
  6. DarthMaster

    DarthMaster Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou iemand mij a.u.b kunnen vertellen waar de fighters guild zit (de plek waar ik hem kan joinen). Ik ben gisteren uren lopen zoeken maar niet gevonden.

    (graag een PM omdat het dan makkelijker is voor mij om het antwoord terug te vinden).
     
  7. drazic2005nl

    drazic2005nl Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen, ik heb ook bij GCshop besteld, bij mij staat hij op verzonden :D
     
  8. Gyrolion

    Gyrolion Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt ik voel me nou zo kut, ik kijk al jaren uit op dit spel ik heb hem daar heel vroeg gepreordered (err.. zal wel). Maar jah dan krijg ik deze shit dat ik hem gewoon niet op de release date krijg. :mad:
     
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik ga vandaag ook maar eens op pad, om deze game ergens vandaan te halen.:)
    Ben erg benieuwd, en heb straks alle tijd in het weekend!
     
  10. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Klote man :mad: Heb denk ik mazzel gehad, heb de ce vrij vroeg al bij gcshop besteld. Hoop alleen dattie door de bus past en anders dat me buurtjes thuis zijn.
     
  11. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang zeg je dat je Morrowind hebt gespeeld?

    Hlaalu, Redoran en Telvanni...
     
  12. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel: wat zijn de houses? Veel mensen hoor ik zeggen dat ze het jammer vinden dat die niet in oblivion zitten. Zijn het een soort gilden?? :confused:
     
  13. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel: wat zijn de houses? Veel mensen hoor ik zeggen dat ze het jammer vinden dat die niet in oblivion zitten. Zijn het een soort gilden??
     
  14. DarthMaster

    DarthMaster Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Plz antwoord op deze vraag:

    Zou iemand mij a.u.b kunnen vertellen waar de fighters guild zit (de plek waar ik hem kan joinen). Ik ben gisteren uren lopen zoeken maar niet gevonden.

    (graag een PM omdat het dan makkelijker is voor mij om het antwoord terug te vinden).

    Ik ben echt helemaal radeloos.... heel internet afgezogd en nergens staat het.

    A.u.b via PM antwoord dus.
     
  15. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn de houses die voor de battle at Red Mountain (Nerevar vs dwemer)en waren opgericht. House Dagoth en House Dwemer waren de controversiƫle huizen. House Indoril, House Telvanni, House Hlaalu en House Redoran namen het op tegen die 2 houses. Daaruit kwam de duivel Dagoth Ur, maar dat verhaal is voor een andere keer.

    Anyway, vandaag zijn er nog 3 great houses in Vvardenfell, 3 organisaties die elk op hun eigen manier (vb. Hlaalu = stealth) strijden voor de titel van 'meest succesvolle house'. In Morrowind kon je 1 van hen joinen, opdrachten voor hen uitvoeren, en kon je uitgroeien tot Hortator. Hortator betekent dat de houses je erkennen als de reƫncarnatie van Lord Indoril. Maar je hebt de main quest niet gespeeld, dus waarom zou ik het uitleggen.

    @Darthmaster: Helpthread.
     
  16. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    ok! Dank je!
    Het zijn dus eigenlijk een paar extra gilden (soort)

    Verders heb ik nu de Thieves guild gejoind en de Arena! en ik heb een gate gesloten en een paar dungeons onveilig gemaakt al was ik zelf ook niet altijd veilig bezig. Ik houd ervan om te sneaken en headshots te maken met mijn bow.

    Vanmiddag weer lekker verder met deze game! En het heeele weekend!!
     
  17. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    volgende week haal k em.
     
  18. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ook vraag voor mijn verjaardag :p
     
  19. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Nog even voor de mensen die geen bericht denken te hebben ontvangen van gcshop.nl: Bij een vriend stond hij bij ongewenste post. Misschien heb je daar nog niet gekeken? Hij was daardoor trouwens wel te laat met opnieuw bestellen.
     
  20. Gyrolion

    Gyrolion Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had hem omgezet naar normale editie en hij zou hem gisteren versturen beloofd.. maar dus niet. Of het is gewoon niet aangegeven op de website. Dat hoop ik teminste. Ik houd mijn hart vast :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina