1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

  1. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Oohw ik sta vijfde, dat wordt toch nog even oefenen.. *)
     
  2. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    44:71
    F50GT
    MT

    \o/
    Kan nog een fractie van af, maar deze voelde echt heerlijk aan :9
     
  3. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    heb ik tot nu toe dus nog best aardige tijd neergezet zonder wall bash en SG :D meneer stefan vorige challenge had ik een tijd van 1:04.31 er staat 1:04.36 nog steeds :D
     
  4. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje kinderachtig, dit riekt naar vriendjespolitiek want ons aller vrind Jim Paul heeft ook een keer geshiftglitched en die tijd telde wel mee.. consequent zijn is ook een vak Stefan;)

    En ik snap ook niet waarom iedereen nu ineens raar gaat doen dat de wallbash niet mag.. zowel bij die baan in NewYork als in Londen bij Old City Loop werd het gedaan, en bij die baan in New York won je er nog meer mee dan hier.

    Voor de moraalridders: Ik heb zonder shiftglitch een 43.02 gereden, zet die er dan maar in
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2006
  5. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat wallbashen grote bullshit, shiftglitchen is niet sportief en wallbashen ook niet, het heeft beide niks met racen te maken. Ik doe het zonder beide en hopelijk haal ik de top 5 daarmee.
     
  6. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het met je eens dat ik óók vond dat JP toen zijn tijd had moeten intrekken, maar JP zit/zat ook in het competitiebeleid en koos ervoor het niet te doen. Daar komt nog eens bij dat in die tijd SG minder "bekend" was, en het de eerste keer was dat we er mee te maken kregen met deze competitie. Ná dat voorval hebben we met z'n allen afgesproken de SG niet te gebruiken, omdat het niet 100% eerlijk is en we de motivatie voor vele deelnemers wegnemen door het te laten toestaan.

    Shiftglitchen is overigens ook niet goed voor het vertrouwen van ons in jouw tijden, zelfde als met JP toen, omdat je hiermee zegt het vaak te gerbuiken, en het niet als een cheat te zien...

    Remember (en dat geldt ook meteen voor de rest), het is een competitie púúr opgezet om op alle niveau's spannende challenges te krijgen, positieve concurrentie te ontwikkelen tussen deelnemers die ongeveer even snel zijn, en natuurlijk veel lol te hebben. Deze competitie is niet om te winnen m.b.v. glitchen en allerlei andere soort vormen van "valsspelen". Dat doe je maar in een competitie die wél zo'n opzet heeft. ;)
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2006
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    mooi gesproken :D
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Jep, idd. Na mijn tijd werd afgesproken niet meer te SG'en, en niemand heeft het sindsdien gedaan, óók ik niet.
     
  9. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    heel goed vin ik ook, ik wil liever op een eerlijke manier proberen de top 5 binnen te dringen
     
  10. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is goed, en dat wil ik ook, maar laten we alsjeblieft niet weer in dezelfde discussie terechtkomen8) . Een goede tijd is ook neer te zetten zonder WB en SG, ik heb ook een 42'er gereden zonder een van beide te gebruiken. Succes_0/

    (alleen jammer dat je met die WB zeker een halve seconde wint :p)
     
  11. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    ja ik ben zoiezo altijd langzamer als jouw dus 42xx wordt moeilijk, maar heb sinds maandag al niet meer gereden , en nu vooral niet meer door de cod2 patch die uit is :) mazzol
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Erm waar zit die WB? Kan nml nix vinden waar je die moet gebruiken....naja ik zal anders zo wel ff de nummero 1 bekiek'n :cool:
     
  13. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Iets snellere tijd, de laatste bocht ging helemaal niet goed maar dat kwam omdat ik een beetje zenuwachtig werd want die bocht daarvoor (met de drie poortjes) ging echt super goed dus toen steeg de spanning even. :)

    43.95
    Ferrari F50 GT
    Automatic


    0.02 sec. voor Mark. :D
     
  14. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, trek dan ook meteen ff de tijd van King Tuur in bij The Old City Loop en die van TraxX in New York met de koenig, daar zat ook een wallbash in en zij zitten niet in het PGR3 competitie-comité. Dus geen enkele reden om die tijden nog goed te keuren.


    En oja. JP deed de SG bewust, ik heb er niet bij stilgestaan want het ging automatisch door die andere race waar ik het ook deed.

    Maar goed, ik zal erover ophouden. Noteer voor mij maar een 43.02.

    Heb nu het WR in de B, D, en E klasse en A klasse kan ik veel sneller maar het komt er nog ff neit uit. C klasse sta ik 4. :9

    Tip: neem met de A-Klasse de 1e bocht in zn 4, de 2e in zn 3 (dan slip je nauwelijks weg) en de laatste bocht in zn 4.
    Ik deed het vanavond voor het eerst en het is veel sneller dan m'n oude 323 die ik in die bochten had.
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2006
  15. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was er ook weer eens :p. En mijn 1e tijd -> 43.03.
    Ferrari F50 GT
    Mt
    Rank 14 op L!ve ( gokje )

    Al een redelijk rondje, maar een 42.7 zit er cker nog in. Zonder wallbash en SG en dat soort geintjes :).
     
  16. PGR3 Comp.

    PGR3 Comp. New Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Mededeling namens het Competitie beheer

    Omdat nu is gebleken dat er nog steeds mensen meedoen die misschien iets té graag willen winnen hebben we besloten dat degene die een snellere tijd met SG rijdt, voor die betreffende week niet in de schema's terecht zal komen, te beginnen met Gangsterdwerg.

    Dit is NIET omdat we boos zijn op Gangsterdwerg, die is ook niet omdat we hem niet vertrouwen, maar het is voor de zuiverheid van de competitie, die met al de glitches van dit spel volgens ons wel gewaarborgd moet blijven.

    Het is namelijk voor ons niet te controleren of iemand's tijd die langzamer is ná zijn SG tijd wel echt is. Deze maatregel zal dus vanaf nu ingaan, omdat we merken dat er toch steeds meer van dit soort glitches gebruik wordt gemaakt. Zie dit btw zeker niet als iets waardoor de competitie super streng zal worden, want we hebben vertrouwen in onze deelnemers maar dit is gewoon om SG tegen te gaan. :)
     
  17. Margammor

    Margammor Connect and Go

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet eens voor mij

    Hmmmm

    Aan mij is de discussie niet eens besteed, want zelfs dan haal ik nog geen top-10 tijden haha, maar ben het er in alle redelijkheid niet mee eens.

    Net als in real life (live haha) denk ik dat je alle opties die een spel (auto) bied, moet gebruiken om te winnen of de snelste tijd te kunnen maken. Als de opties bekend zijn bij iedereen, en iedereen heeft daarmee dan ook dezelfde mogelijkheden (waar het dus in essentie om gaat... gelijkwaardigheid van de competitie), dan is er niets aan de hand.

    Dus, iedereen kan een SG gebruiken, iedereen kan bepalen of ie strak op de slip en met de break door een 90-180 bocht wil, of met een slimme en goed uitgevoerde wallbash... who cares...

    Dit "moraliserende" (no offense) gedoe over netje rijden, no cheats etc gaat m.i. net te ver, omdat iedereen dezelfde opties heeft. Het lijkt een beetje op live race, waar mensen gaan "huilen" als je strak op je lijn een inner corner neemt, en daarmee hun naar buiten drijft en ze zelf hun lijn nuiet kunnen vasthouden, en dan klagen en schreeuwen... pffff

    ;) just an opinion
     
  18. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn mensen die de SG niet kunnen, en ik zelf.. als ik tegen een wall aan kom, is het letterlijk een bash, want zeker op hogere snelheden, verneuk ik me ronde dan geheid.. DAAROM mag het dus niet ;)
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Lang geen PGR3 meer gespeeld.
    Ik kreeg gister avond toch wel zin :)
    Ik ben na fulltime GRAW en GT4 meteen begonnen aan deze challenge, en mijn eerste ronde was een 0:45.99 :p Uiteindelijk 0:43:32 gereden, maar ik zou ik niet zijn als daar geen fout in zat. Ik reed namelijk vol tegen de binnenkant bij bocht 2. Een hoge 42'er zit er makkelijk in, alleen lukt het mij nog steeds niet om op zo'n kort rondje alle bochten foutloos te rijden |:- Ik ga het van het weekend wel proberen.

    @ God's Gamer,
    Een tijdje terug zei je dat je die rechter bocht na die poortjes met een klein tikje op de rem nam, maar wanneer je na de poortjes helemaal links gaat rijden, en dan vol instuurt, is hij volgas te nemen ;)

    btw: Mijn tijd is gereden zonder WB en zonder SG. Dit gaat overigens ook gelden voor alle volgende competities.
     
  20. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    @JP, ik heb die nu ook volgas te pakken, maar ik verneuk meestal de rest van de ronde, zodat ik geen snellere tijd kan neerzetten :mad:
     

Deel Deze Pagina