Gratis Faceplate bij Activision titels

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door alisum41, 24 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alisum41

alisum41 L1F3 T0 G4M3

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is al een hele tijd bekend op andere site's maar ik heb het hier nog niet gezien dus ik dacht ik meld het ff.

Alleen mijn probleem is dat wij dit eerder weten dan de mensen bij de freerecordshop, want ik ben vorige week zaterdag er heen gedaan en de week daarvoor ook maar beide keren wisten ze niet wanneer het precies zou beginnen. Eind maart/Begin April vind ik eigenlijk nu dus morgen horen die faceplates in de schappen te liggen anders voel ik me genaaid als ik nog langer moet wachten._0/

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    ach... ik hoef zo een dingen niet. Het ziet er gewoon vreemd uit als je eem mooie voorkant hebt, maar de zijkanten zijn nog gewoon wit...:{

dan heb ik liever een sticker (ik kan niet verven, anders deed ik dat wel)

3. marijnvanooijen

marijnvanooijen Playing Oblivion

Leuk Bevonden:
    0
    Weetje wat ik niet snap. Dat toen de xbox er was (zwart) veel mensen hem wit wilden spuiten. Maar nu er dus een witte x360 is moet het weer een andere kleur worden. Is dat om te onderscheiden van de rest?

4. alisum41

alisum41 L1F3 T0 G4M3

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel zo maar als je nog COD 2 moet kopen en je krijgt zo'n ding er gratis bij zal ik hem niet terug geven en zeggen huis is lelijk:9. En een faceplate spuiten is zo moeilijk nog niet als je gewoon met de afstandsbediening van je t.v ofzo begint zodat je weet wat fout kan gaan (het liefst in een keer goed natuurlijk). Je kan hem ook gewoon verkopen en met dat geld een Teamxtender faceplate kopen. Bijv. een doorzichtige of een Chrome zodat het mooi bij de cd-lade past van een Premium 360.

Het kopen van een "gewone" 360 faceplate kan ook bij de MM en dan overspuiten zodat je nog de originele faceplate hebt voor de garantie*)

5. mars15

mars15 Guest

maarre :p ik als slechte..

kan je gewoon ff cod 2 halen dan die faceplate krijgen en vervolgens spel omruilen en die faceplate houden

6. alisum41

alisum41 L1F3 T0 G4M3

Leuk Bevonden:
    0
    Daarmee verknal je je de garantie, een faceplate erop gooien niet_O_

7. alisum41

alisum41 L1F3 T0 G4M3

Leuk Bevonden:
    0
    zo'n slimmerik hoorde ik ook op een andere site, maar of het lukt moet je zelf proberen. Ik doe dat (denk ik) nietO-)

8. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    is wel mooie actie
    maar als ze alleen die afspraak hebbe met free record shop dan heb ik er nie veel aan want de meeste spelle koop ik via gcshop en anders de dichtsbijzeinde winkel en dat is de intertoys

9. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laat even weten of het gelukt is, dan ren ik ook naar de FRS :)

10. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    ik had het al gepost op 22 december 2005

klikje

11. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Niks aan toe te voegen, als iemand nog wat wil zeggen, volg deze link dan maar. :)

*dicht

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina