Unreal Championship Vs. Halo

Discussie in 'Algemeen' gestart door nielzo, 25 nov 2002.

1. nielzo

nielzo Guest

unreal championship motto's

Ik zou jullie persoonlijke UC motto's wel eens willen weten.

mijne:
    nou eens een echte reden om met de cd van halo mn kont af te vegen.}:]

2. thaking

thaking Ik ben geband

Leuk Bevonden:
    0
    uhm...waarom zou ik me halo disc met kont vegen kan ik net zo goed het verkopen en dan een boel wc papieren kopen:D

3. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    rot op man, owee als je gaat beweren dat je uc beter vind dan halo, ik sla je dood man

ik heb halo natuurlijk en unreal tournament 2003, en aangezien 2003 ong zelfde als uc is, dan kan ik het dus weten

dont fuck with halo

4. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Laurens moet even oppassen met zijn bedreigingen.

5. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb genoeg halo maten, meer halo maten dan dan de uc maten die hij heeft, dus ik win8)

6. 100%Jean

100%Jean Guest

WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA grapjas:{

ONTOPIC: Wordt beetje gek van dat wandelgangetje van de MasterChief, wordt tijd voor iets snellers:9

Laatst bewerkt door een moderator: 25 nov 2002
  7. nielzo

nielzo Guest

ja maar jij hebt geen unreal championship en je maten ook niet dus kunnen jullie niet weten wat beter is en ik wel. en UC is wel anders dan halo moet ik zeggen door de andere levels en de controls zijn veel handiger en speel het met een grote beamer een groot scherm dus dat maakt het nog extra leuk voor mij:D

en jij moet niet zo agressief doen man. halo is gewoon een jaar oud en UC is nog niet eens uit in nederland en jij loopt nog steeds met je halo te pronken

8. * HoTShoT *

* HoTShoT * Guest

Ey laurens iek kon gin friés pratn mor iek dank det diet ien da boert kumt....

UC IS BETER DAN SC..BETER DAN HALO..BETER DAN ALLE GAMES

9. nielzo

nielzo Guest

ja je hebt gelijk er zit veel meer actie in UC en dat is ten minste cooooool}:] }:] }:] }:]

10. nielzo

nielzo Guest

JAAAAAAAAAAAAAAAAA idd}:]

11. * HoTShoT *

* HoTShoT * Guest

12. nielzo

nielzo Guest

ja oke maar zo bewijs je nog een laatste eer aan master chief:r

13. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    een ding waarin UC HEEL GOED is, ik kan met 128kbit upload PERFECT met 2 spelers spelen en had zelfs geen lag met een ping van 120 op xbconnect.

14. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    unreal tournament 2003 is bijna zelfde als uc, en halo is 10 keer beter

in halo zit tenminste een verhaal

in unreal is het een tournooi waarbij ze elkaar afschieten en, wie het meest elkaar afschiet(mensen leven meerdere keren tegenwoordig) wint de game.

Laatst bewerkt: 25 nov 2002
  15. bionicman

bionicman Shagohod

Leuk Bevonden:
    0
    UC heeft geen SP alleen maar bots :r halo is niet te beaten, zeker niet met een MP spel als UC

16. nielzo

nielzo Guest

jonguh lul niet. iedereen weet dat de aankomende UC 10 keer beter wordt dan halo; graphics, meer wapens, coole caracters(beter dan bij halo; alleen master chief:r) en natuurlijk gameplay= beter en meer actie}:]

en ik kan het weten want ik heb hem (pal versie uit duitsland)

17. bionicman

bionicman Shagohod

Leuk Bevonden:
    0
    de duitse versie heeft geen bloed :D

18. nielzo

nielzo Guest

nou en}:] , dat kan mij geen fuck schelen. het gaat niet alleen om het verhaal.
    en dan zeker als je dood bent moet je zeker quit doen en dan het level van UC weer opnieuw starten om weer een potje van 1 minuut te doen. :r :r dat slaat ook weer nergens op. en UC is gemaakt voor de actie dus is er voor gekozen om je te laten respawne als je dood bent en dat is ook het leuke er aan}:]

FULL TIME ACTION8) 8)

OJA EN NIET TE VERGETEN: UC GAAT 14 MAART ONLINE EN DAN KAN JE MET ZN 16EN ELKAARS ASS KICKEN!!!
    EN JIJ HALOER MOET HET DOEN MET: EEN XBOX DIE JE EERST NAAR JE MAAT MOET VERSLEPEN EN EEN TV MENEMEN EN DAN KOMT ER NOG EEN MAAT DIE OOK DAT MEE MOET NEMEN EN DAN KOMEN ER NOG EEN PAAR GASTEN DIE ER GEEN REET VAN KUNNEN EN DAN ZIT JE DAAR METZN 12EN IEDER OP EEN SCHERMPJE VAN 10 BIJ 10CM. YEAH DAS COOOOOOOOOOL :r :r :r

19. nielzo

nielzo Guest

ECHT WEL MAN JE KAN GORE AAN OF UIT ZETTEN EN DAAR HAD IK OOK OP GERekend want anders had ik hem nog kunnen omruilen:D

20. nielzo

nielzo Guest

en cyber laui je hoeft niet zo agressief te doen over dat ik UC (en nog een heleboel mensen) beter vind dan halo want ik heb halo ook en ik vind het een top spel; maar pech voor jou want ik vind UC toch nog ff wat beter door de actie wapens en graphics en live:D

Deel Deze Pagina