The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 20 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Je drukt omhoog en als het pinnetje bovenaan zit druk je op A. Als ie blijft zitten ga je naar de volgende, zodra ze allemaal omhoog zijn is het slot open.
     
  2. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Zucht wachtte vandaag op 2 games, oblivion en the outpost.... welke van de 2 bezorgen ze, juist de laatste, grmble, kut post kan ik nog niet spelen :mad:
     
  3. BaRT BeST

    BaRT BeST Goedendag

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    dees staat sowieso op mn lijstje, maar voordat ik em koop moet eerst ff volgende week de proefwerkweek voorbij zijn
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Leuk! Laat je niet overweldigen, want het je kunt het spel zo snel of traag spelen als jij wilt. En het maakt ook niets uit als je links of rechts quests ofzo mist.... er is zoveel te doen dat dat altijd nog tijdens een volgende playthrough opgepakt kan worden. Ook die boeken zijn geen verplichte leeskost. Ze liggen daar meer voor de achtergrond (mocht je geinteresseerd zijn in de wereld), tips en sfeer. Sommige boeken geven je echter wel een skillpoint cadeau, dus sla ze minstens een keer even open. :)
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2006
  5. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ondertussen 6 reviews voor Oblivion op www.gamerankings.com. Gemiddelde score=95%. Dat moet hoger kunnen, vind ik*) .
     
  6. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk als 1 van de eerste hier op het forum de main-quest uitgespeeld. Was nog best moeilijk om zo snel de main-quest door te komen met newbies spells en lage skills. Maar het is me toch gelukt rond de 25 uur..ik ben nu level 13 en de 1na hoogste rank bij Arena en de ik ben ook best hoog bij de Fighters guilds...
    Ik denk dat ik nu nieuw poppetje ga maken, en dan gewoon de main-quest uitspelen zonder al die domme oblivion gates dicht te doen, ik vond de gewone dungeons en alle gewone side-quest veel leuker dan die Oblivion gates.

    Wel jammer...met Morrowind kon je de main-quest niet doen en toch ver komen en bij Oblivion kan dat niet.
     
  7. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    klint niet heel erg betrouwbaar. hoezo zou je 75 betalen. als je morgen gewoon naar de winkel kan gaan en voor 65 uit kan zijn? en je hebt hem nog eerder ook
     
  8. italianstallian

    italianstallian Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    heb een tv met 50 hz

    op het hoesje staat pal60 hz. maar nu lees ik op een internet dat alleen het intro stukje happeringen kan vertonen (bij 50hz systemen) en dat de rest van het spel gewoon wel kunnen spelen.

    heeft iemand ervaringen hiermee?

    pls help me.
     
  9. Koert

    Koert Kubus-Biets

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bij Amantius Allectus zijn diary gepakt. (Tenminste, biografie, en het lag op de goede plek dus dan MOET dat hem wel zijn, toch?) Hoe win ik nu?
     
  10. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    als je de goede hebt krijg je het meteen te zien dus ik denk niet dat je de goede hebt het is namelijk echt een diary, ik denk dat die andere dief je voor was
     
  11. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Het moet wel een diary zijn... Als het goed is komt er dan een berichtje te staan dat je quest is ge-update en moet je die persoon weer ontmoeten.
     
  12. Koert

    Koert Kubus-Biets

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan was ik denk ik idd te laat. Ik ben nu ook al gepakt door een guard :mad:. Kan ik het later nog eens proberen?
     
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemde zaak, zo'n zelfde waarschuwing staat ook op het doosje van DOA4....en als je dan geen TV hebt die 60 Hz aankan reageren je controllers niet, en kun je je game wel opstarten maar niet spelen. Als dit ook geldt voor Oblivion, dan ben ik toch bang dat je een nieuwe TV moet aanschaffen.

    Wen trouwens maar vast aan het idee dat je voor steeds meer games een TV moet hebben die 60 Hz aankan, de technologie staat niet stil....
     
  14. matizzle87

    matizzle87 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat oh wat kan een geweldig spel vern*****

    Ik heb sinds gisteren een Xbox 360 ( het €400 pakket). Uiteraard heb ik daar Oblivion bij gekocht als eerste spel. Ik had alle filmpjes op internet gezien en er vanalles over gelezen en ik dacht: dit spel wordt het beste spel ooit! Ik vond Morrowind al super en deze zou alleen maar beter zijn dacht ik. Na een tijdje begon ik mij al een beetje te ergeren aan de lange laadtijden. Als ik bijvoorbeeld in het begin vh spel rondliep door die tunnels en ik drukte op B voor het menu.. blijft ie even hangen en duurt het soms wel 6 seconden of langer voordat ik fatsoenlijk door het menu kan bladeren. Ook het doorzoeken van de lichamen vertoonde dezelfde sypmtonen.

    Tijden het lopen vallen soms de geluiden van mijn voetstappen weg en even later hoor ik ze allemaal kort achter elkaar :confused: Goed.. kan ik ook nog mee leven... Ben ik in de open wereld: ziet alles er in de verte super lelijk uit (behalve de area die pas geladen is..en waar ik in zit..), al ben ik er inmiddels al aan gewent.. De reflectie in het water: subliem! Dus ik loop verder.. ik dacht ik ga niet meteen verder met die missie ik ga daar die heuvel op.. Om de 15 sec. lopen moest de xbox weer laden en bleef of het beeld even hangen of stond er onderin: area loading.. Heel frustrerend.. zo kun je toch geen game spelen! Zelfs als ik op start druk moet ik 5 seconden wachten.. Nou ik terug kere.. op naar de imperial city.. Ik ga naar binnen en na een eeuw geladen te hebben ben ik in de stad.. Oh leuk! Shops!! Eens even kijken @ smash & bash of zoiets.. Laadtijden zijn voor deze shop accpetabel.. Maar ik wil er weer uit.. WEER ERG LANGE LAADTIJDE.. wat is dit verdomme? Als je een shop binnen gaat moet ik er ook al rekening mee houden dat ik dan wel 7 min. kwijt ben aan het laden? Ik had al helemaal geen zin meer om nog berder rond te kijken en ben er weg gegaan.. Nou dan maar die rode pijl in het kompas volgen.. Kom ik daar beneden bij de brug die over het water gaat.. save ik midden op de brug en zet hem uit.. Ik start hem later weer op en heb de laadtijd opgemeten: 10 min. en 40 seconden !!! WTF! Als het hierna niet meer zo veel onderbroken zou worden door laadtijden etc. vind ik die 10 min. mss niet zo erg ma dit was wel heeel extreem en het spel wordt wél veel onderbroken..

    Als je in een dungeon bent lopt alles wél goed.. maar verder zijn er alleen maar van deze frustrerende dingen.. Ik denk dat ik vandaag 70% van mijn tijd heb zitten wachten op die laadtijden :confused:.. Ik denk dat ze het spel te mooi en gedetailleerd hebben gemaakt en de wereld te groot.. of iig je view-distance.. Hebben jullie hier nou geen last van? Het spel is mss wel ontzettend uitgebreid en groot en goed en alles.. Maar als de 360 het niet trekt en het spel ABSOLUUT NIET soepel loopt dan heb je helemaal geen plezier meer in het spelen omdat je niet door kan spelen en alles telkens onderbroken wordt.. Ik zal zometeen eens proberen het cache-geheugen te resetten door bij het opstarten telkens op A te drukken zoals 1 van jullie hiervoor zei.. Mss dat dat helpt.. Maar de 360 is gloednieuw dus..

    Momenteel is mijn conclusie dat het een geweldig spel zou zijn als alles soepel zou verlopen maar dat is niet zo en dat is een onvergeeflijke smet op de game.. Ik ga maandag dan ook de helpdesk bellen mss dat zij wetn hoe dit kan.. Hebben jullie deze problemen ook of ben ik nou de enige?
     
  15. dikki dik

    dikki dik oranje is mooi

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien is je 360 niet helemaal lekker, 10 minuten en 40 seconden is wel erg lang
     
  16. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je wel in de helpthread gekeken?
    Edit: dikki dik, om even je vraag van een heleboel pagina's terug te beantwoorden, bij de MM in Alkmaar is Oblivion 59 euro (weet niet of je het nog nodig hebt) Dynabyte is dan goedkoper met een kortingskaart.
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2006
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Terug uit de kroeg en uiteindelijk geen spel binnen. Heb jij hem als pakket aangeboden gekregen?
     
  18. matizzle87

    matizzle87 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk.. ZO hoort het :D.. Dit is al veel beter.. Hopelijk kan ik dan nú eindelijk écht gaan genieten van dit spel.. Bedankt voor de hulp.. Kwist niet dat er een helpthread van was srry.. moet ik voortaan maar wat beter zoeken.. iig bedanky!
     
  19. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    tis een fantastisch spel dus veel plezier
     
  20. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Jah.........en de verrassing ik kreeg de CE versie...Lekker hoor
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina