Kan mijn TV nou all 360 spellen aan?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BLADE_314, 25 mrt 2006.

1. BLADE_314

BLADE_314 Make My Day!

Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik heb dus een 50 Hz tv. MAAR ik heb nog geen Xbox 360 om uit te proberen of bijvoorbeeld Oblivion zal werken op m'n tv.

Wat ik wel heb gedaan is mijn gewone Xbox (dat ouwe beestje) op PAL60 gezet. En dit verandered niks aan 't beeld, geen geflikker of wat dan ook (dus natuurlijk waren dat ouwe xbox spellen). Betekend dit dat M'n Tv Oblivion etz. ook zal aankunnen?

Ga morgen een 360 halen. Als m'n tv t aankan...

2. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je TV kan het gewoon aan!

3. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik mijn Xbox 360 op 60Hz zette op mijn 50Hz Tvtje, was die piep toon veel hoger. Maar kan ook aan m'n TV ligen.

4. BLADE_314

BLADE_314 Make My Day!

Leuk Bevonden:
    1
    Thnx, denk dat 't er gewoon op neerkomt dat ik 't moet uitproberen. Ergens gaan kopen waar ik m'n geld kan terugvragen

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Op de doos staat altijd of de game 60hz is staat het er niet op dan is het een 50hz game.

Bv, bij DOA 4 staat het erbij.

6. Jel0

Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ja je TV kan dit aan. Ik heb zelf ook een 50HZ TV(wel een nieuwe) en ik kan arcade games die 60HZ nodig hebben gewoon spelen. Enige vreemde is dat als ik de 360 op 60HZ zit het beeld begint te flikkeren en het dashboard er onscherp uit ziet. Maar de arcade games zien er op 60HZ perfect uit en Call of Duty 2 ook. Heb trouwens de advanced scart;).

7. 36O

36O Guest

Ik heb ook een 50hz tv, maar mijn tv kan probleemloos 360 games op 60hz spelen.
    als ik hem bij The Guide op 60 hz zet gebeurt er geen flikker aan het beeld, en kan ik gewoon zonder problemen DOA4 spelen.
    best vreemd, want in de hantleiding van mijn tv (en ook achter mijn tv, je weet wel dat stikkertje) staat gewoon 50 hz.

8. Jel0

Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom wordt het dashboard bij mij op 60hz dan zo vaag en blijven de games er hetzelfde uitzien:{

9. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Je kan je xbox altijd op 60 hertz zetten als je dat wil en een 50 hertz tv laat dat ook gewoon zien. Het punt is, dat 50 Hrtz. tv's dat eigenlijk niet aankunnen en het scherm gaat doorbranden (ofja, hoe noem je dat?).

10. BLADE_314

BLADE_314 Make My Day!

Leuk Bevonden:
    1
    LOL! ik hoop niet dat ie gaat doorbranden...

Heb namelijk net de xbox en oblivion gehaald. En blijkbaar doet ie 't op 60 Hz (en nog niet doorgebrand :) )

Thnx voor de reacties ppl!

11. alisum41

alisum41 L1F3 T0 G4M3

Leuk Bevonden:
    0
    ik had hem al op 60HZ draaien (oude xbox) toen ik halo2 of ninja gaiden had en toen had ik nooit een wit lijntje in beeld ofzo. Dus ga ik ervan uit dat die van mij wel 60 HZ aan kan op de xbox 360.

12. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    je kan de xbox wel op 60 hertz zetten, maar als je tv maar 50 hertz aankan , zal hij ook maar 50 hertz laten zien denk ik....hertz is toch niets anders dan de verversingsgraad van je scherm per seconde ?!?

13. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Nee, sorry. Als hij 60Hz niet aankan, krijg je of een vervormd beeld, of geen beeld. Zieje verder geen problemen, dan kan je tv gewoon 60Hz draaien.

14. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    op een kleuren tv kan je zwart wit kijken op een zwart wit tv geen kleur....zoiets dus ?!?

ps sorry als sommige van jullie niet weten wat een zwart/wit tv is....long time ago ....:cool:

Deel Deze Pagina