1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

  1. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Traxx , eikel :p. Ik heb gister mijn tijd verbeterd naar een 42.93. Ik denk dat ik vanaaf nog wel ff tijd heb om te racen, want die tijd van Mclaren moet te pakken zijn zonder SG en WB.
     
  2. Margammor

    Margammor Connect and Go

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dit bedoel ik nu ook weer niet. Ik Probeer altijd wel mijn lijn te houden en niet een ander te "knijpen" in de bocht. Maar als ik er binnendoor ben (en er dus al naast zit) raken anderen vaak hun lijn zelf kwijt en raken de muur, terwijl er ruimte genoeg is (natuurlijk omdat ze dan meestal gewend zijn naar binnen te rijden)... Ik vindt dat wel ok, maar dan krijg je het gedoe...

    Andere discussie... in de competitie ok, dan mag het gewoon niet, maar de essentie is natuurlijk wel dat degene die het allemaal beheersen moeten winnen, daar gaat de competie om....

    Los van dit alles, ik kan het dus zelf NIET haha, maar mij maakt het niet uit.
     
  3. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk is het een cheat, want het is hier verboden dus dan is het sowieso valsspelen, maarja... Laten we er nu over ophouden.
     
  4. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, laten we erover ophouden.


















































    (en toch is het geen cheatten:9)
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2006
  5. Destroy81

    Destroy81 Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Zowaar een

    43.93 met uiteraard de
    F50 GT
    MT


    En mocht iemand een F*ck geven wat mho is, ik zie SG wél als cheaten. Want in praktijk win je er alleen maar terrein mee tegen mensen die de techniek niet kennen. (wat anders is dan niet beheersen) Bovendien is 't echt niet de bedoeling van de makers dat je hiermee snelheid wint(geen snelheid verliest), dus een fout in het spel. Dat het in ook in PG2 zat is geen argument.
     
  6. ericr

    ericr Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    45,29, AT, F50GT. Best tevreden er over, ook al lag ik in het beginstuk achter mijn run van 45,86 waarmee ik eerder mijn snelste tijd verbrak. 44-er voor mij dus wel mogelijk, maar ga me er niet meer aan wagen.
     
  7. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Bang? :+
     
  8. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    ooooooh dissssssss8)


    Hmm een 42.87, rank 9. Ik neem de 2e bocht echt te bevredigend:p. Bocht 3 is minder, en 4 kan ook sneller... maar wat zeur ik, die perfecte ronde komt toch nooit8)

    Zonder SG en WB natuurlijk:cool:
     
  9. ericr

    ericr Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0

    Ach wat ik ook doe ik haal de top 5 toch nooit, als ik eenmaal een redelijke tijd voor mezelf heb gereden vind ik het wel mooi geweest.
     
  10. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoechei... Rijd net een 42.62... staan we met zijn 4'en op de 2e plek:p

    Alleen ik zonder WB en SG8)
     
  11. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe tijdverbetering -> 42.80.

    0,18 eraf en nog steeds op plek 10, bedankt Stefan :9. Mun rondje is nog lang niet zoals ik het hebben wil. Vooral dat stukje met de krappe bocht net het 1e meetpunt kan ik nog egt heeeel veel tijd winnen. Misschien dat ik morgen nog ff probeer en anders een 3e plek :'-(. 42.49 moet iig wel te halen zijn :)
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Sorry dat ik mijn belofte over het bijwerken van de tijden niet ben na gekomen, maar toen ik terug kwam van tennis had de PC een virus.

    Ik zal nu wel ff aan de slag gaan.


    Tijden Geüpdate :)

    Trouwens, wtf sta ik hier 3de joh *)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 mrt 2006
  13. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    4e :cool: Ik had namelijk gister gereden een:

    0:42.78
    Ferrari F50 GT
    Manual
    Rank 9 op Live


    1e en 2e bochten gingen goed, maar niet geweldig, een opening van 17.71 had ik. Daarna die links-rechtse combinatie die ik niet goed neem, en ik rijd op een schema van een 43laag ofzo, maar dan die heuvel-bocht (bocht 5) _O_ Ik heb daar zóóóóóóveel mazzel. Ik neem 'em echt perfect, de auto verliest bijna geen snelheid en ik win daar echt 2 à 3 tienden. Laatste bocht ging gewoon degelijk en dus kwam die 42er eruit. Het rondje opzcih was goed, maar niet super snel, ik had gewoon tyfus veel mazzel met die heuvelbocht, bekijk m'n ronde maar. :cool:
     
  14. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe Challenge \o/

    Stad: Tokyo
    Circuit: Niguishi Short
    Auto: Klasse C


    Lekker veel bochten, dus veel stuurmanskunsten. De oude gaat op slot en Traxx wordt gefeliciteerd met zijn buitengewoon verdiende overwinnig. Méééééér eer gaat er uit naar plek 2 voor Stefan :+ En ook Fred, JP en NiekJ worden gefliciteerd. (Y) Morgen worden de tabellen bijgewerkt. :cool:

    Veel plezier (want IMO ist écht een leuke challenge) :)
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2006
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Kan ik ook weer deelnemen :9
    Class A + kut track met hobbels + wallbasher & SG-er = geen deelname voor mij :9 Deze week kom ik weer met tijden.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    deze challenge doe ik ook weer mee, dus bereid je maar voor 8) :+
    (al meer dan 2 weken geen PGR3 meer gespeeld, dus dat wordt lache :p)
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Eat this }:]

    Ferrari F50GT
    Nurburgring Nordschleife
    5:34.58
    Manual


    Echt een heerlijk rondje. Weinig fouten. De ronde daarna reed ik na de eerste bocht van het officiele rondje (daar ligt de start/finish op het korte rechte stukje vlakbij het F1 circuit) voor het WR 8) Alleen toen spinde ik niet lang daarna.

    Ik heb ook nog ff de weekchallenge gereden. Ik weet niet meer wat voor tijd ik had, maar het was een 51'er en Rank 11 :)
     
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Welke auto voor week challenge?
     
  19. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Lamborghine Murcielago _O_
     
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik zag het al ja :) Mooie auto (al is de gallardo toch net iets mooier O-))
    Tevens zet ik als eerste tijd een 52.36 neer. Normaal gaat er deze week tijd vanaf zodat ik hopelijk een top 15 kan halen :)
     

Deel Deze Pagina