degene die het langste mee gaat denk dus duracel Maar als ik jou was zou ik zeker een play en charge kit kopen, speelt stukken beter, en op termijn zeer veel goedkoper... maar anders stel je je vraag hiernog een keer.
Inderdaad, Play and Charge kit is een stuk makkelijker en zoals king-steven al zei, op termijn veel goedkoper. Handig is dat de oplaadbare batterij binnen 6 uurtjes vol is en de batterij opgeladen word waneer je speelt.
En dat was nu mijn vraag "welke oplaadbare penlightbatt. zijn het best voor deze controller, dus welk type, hoeveel MAH kun je het beste nemen, en wat is eventueel wel en eventueel niet schadelijk voor de controller"
Mijn voorkeur gaat altijd uit naar GP. Let hier op. 1. NiMH geen Ni-CD. 2. Accu-lader geschikt voor NiMH. 3. Minimaal 2000 mAh. Als je alles nog moet kopen , dan kan je beter gaan voor de Plug and Play Kit. Compleet met een oplaadkabel en oplaadbare batterij voor € 19,99
Je bedoelt de batterijen van Top-craft. Heb voor 4 stuks € 2,49 betaald , meteen maar 3 pakjes gekocht.
Ik heb samsung oplaadbare batterijen nimh met 1700 mah. En het gaat perfect hoef ze bijna nooit op te laden. Je hoeft echt niet persee 2000 mah te hebben.
koop een extra accu en play en charge kit...je hebt nergens meer last van legebatterijen etc en je kan dus gewoon onder het spelen opladen via de xbox of pc
Moet je hier eens kijken http://www.gppowerbank.nl/, ik heb nu de GP PowerBank Rapid 2 met 4 x GP 2500 Series AA-batterijen deze gaan langer mee dan de accu van de play en charge kit en is naar mijn weten nog sneller weer vol ook, ik heb namelijk de play en charge kit ook maar dat laden vind ik niet echt practies daarom heb ik deze er nog maar bij gekocht.