Top Spin 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 20 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dan nog vind ik t goed dat hij mn vraag zo snel beantwoord (had hem geen uur geleden gesteld). Ik verwachtte eigenlijk geen antwoord voor morgen..

Ik denk niet dat je hem daarvoor van verkopen omdat er meer mensen zijn die van zuiderpark afweten..

2. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    als het een grote tegenvaller is. al ga ik daar niet van uit :)

@joene op oblivion werd ook rond de 50 geboden terwijl je die ook nieuw en gesealed kan krijgen bij zuiderpark zelfs iemand bood 75 voor collecters edition terwijl die ongeveer overal 64 is en zuiderpark 57 ofzo. terwijl ik bij hem toch betwijfelde of het geen scammer was

3. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, en Hantuchova is nog knapper, maar daar gaat het bij mij niet alleen om. Dementieva heeft een geweldige motivatie op de baan. Dat liet ze vorige week tegen Henin weer zien. Bij 6-2, 5-2 voor Henin had ik al bijna te tv uitgezet, maar doordat ze voor ieder punt 100 % gaat, had ze toch nog gewonnen met 2-6, 7-5, 7-5. Ze is supersnel op de baan en haar backhand en forehand zijn van grote klasse :) Alleen jammer dat ze niet kan serveren

4. dweisz

dweisz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach jah zonder service komt ze toch ver op de wereldranglijst.
    Is het ook zo in het spel eigenlijk ?
    Dat ze een bizar slechte service heeft :p

Kraijchek speelt vandaag tegen haar in de 3e ronde van een toernooi in Miami.

Top Spin 3 mag Kraijchek wel in want dan staat ze ook wel aardig hoog rond die tijd :D

5. Lugüber

Lugüber Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hee mensen,

alles lekker?

k heb top spin gespeeld op ps2, maar ik vond m nogal tegenvallen. Is er iemand die m ook op ps2 en xbox gespeeld heeft. K denk dat de xbox versie wel wat beter was, moet bijna wel als je kijkt naar al die lovende reacties. Maar de ps2 versie was ook een snelle poort.

Maar wordt dit een game om een 360 aan te schaffen? t lijkt me wel een strakke game...

6. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    In het spel zal ze ook vast wel een zwakke service hebben...aangezien ze dat in het eerste deel ook had:)

7. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja volgens mij heeft Dementieva maar 2 sterren bij service ...en andere speelsters (die wel een goeie service hebben) hebben bijvoorbeeld 4 sterren bij service staan...maja Dementieva heeft dan ook het betere spel en daar gaat het om;) ik hoop dat ze ook snel is in het spel.

Trouwens komt het live op tv???? Dementieva - Krajicek ?

8. thepunisher

Leuk Bevonden:
    3
    Mijn excuses omdat dit off-topic is:

Ik las dit net op Zuiderpark-computers.nl
    6. Verzendkosten
    Voor alle zendingen die kleiner zijn dan 26,5x3x38 (bxhxl) geldt een bedrag van €2,- aan verzendkosten omdat deze binnen de definitie van “briefpost” vallen. Alles wat hier van afwijkt is “pakketpost” en hier geldt een bedrag aan verzendkosten van €5,50 voor.

Weet iemand wat er precies met dat dikgedrukte wordt bedoeld?

9. Dutchblade

Dutchblade Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Grote van het pakje.

Maar met games zit je daar onder.

Laatst bewerkt: 26 mrt 2006
  10. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat had ik trouwens graag gezien. Maar het is pas de derde ronde en Europsport begint pas de komende week met uitzenden. Eurosport zend pas uit als het echt om de knikkers gaat. Zelf ben ik niet zo nationalistisch ingesteld, dus ik hoop dat Dementieva gewoon wint (zoals het hoort)

En dat ze in het spel maar 2 sterren heeft voor de service vind ik niet erg. Het dubbele fouten slaan heb je zelf in de hand ;)

Zijn er nog mensen die serieus tennis volgen?? Dan voeg ik je wel toe aan mn friendslist. Dan vind ik het wel leuk om erover te praten tijdens het spelen ;)

Laatst bewerkt: 26 mrt 2006
  11. dweisz

dweisz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja k volg het wel maar niet zow intensief hoor.
    Challengers intresseren me niet.
    Alleen heb k geen XboxLive hierzow :mad:

12. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Wie wel ;) Ik volg ook echt geen challengers en ITF toernooien
    Maar ik ben wel het type dat kijkt wanneer er tennis op tv komt, voor Grand Slams zoals de US en de Australian Open mn bed uitkom (alleen voor Dementieva, Hingis en Safin). Voor de rest volg ik de uitslagen via internet en lees de Belgische teletekst. Op die teletekst hebben ze wel een uitgebreide tennispagina. Altijd leuk om te lezen welke smoesjes Henin weer heeft als ze verliest.

13. thepunisher

Leuk Bevonden:
    3
    Ja zeker wel,probeer alles intensief te volgen.
    Maar heb eveneens geen Xbox Live:'-(

14. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer, want online komen dit soort spellen het beste tot zijn recht
    Ik dacht dat iedereen wel Xbox Live zou hebben met de 360. Je hebt geen creditcard meer nodig. Je gooit er een internetkabel in, betaald 60 euro en je kan een jaar aan de gang

15. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik volg gewoon alle sporten...maar vooral tennis en voetbal....zo zag ik laatst henin - Dementieva....en vanaf maandag zenden ze bij eurosport wel de wedstrijden uit van Miami...maar ik moet wel zeggen als bijvoorbeeld ene henin of clijsters speelt ik meteen afhaak (geen 1 minuut ervan wil zien) en iets anders kijk...maar bij Sharapova en Dementieva blijf ik wel kijken tot het einde

bij de mannen haak ik af als Hewitt speelt....maar als Federer speelt wil ik de hele wedstrijd zien.

16. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, heb ik ook hoor. Ik wil mn favoriete spelers zien. Ik kijk alleen Henin en Clijsters als ze aan het verliezen zijn. Sharapova vind ik ook helemaal niks met haar Hewitt gedrag. Dat loopt maar de hele tijd "Come On" te brullen. Jah, lekker Russisch. Ze woont natuurlijk temet haar hele leven in Amerika, maar ik irriteer me wel een beetje aan haar gedrag. Daarom mag ik Hewitt ook helemaal niet. Maar dat komt ook een beetje doordat Sharapova aan het winnen is zoals vorige week van Hingis. Dan irriteer ik me er meer aan. Vond het leuker toen Hingis gewoon hun eerste onderlinge ontmoeting won met 6-3, 6-1 in Tokio

17. dweisz

dweisz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk de ATP, WTA toernooien op Eurosport en de ATP Master Series op Canal Plus Spanje (ik woon in Spanje :p)

Ik tennis zelf ook en vind het dus natuurlijk leuk dat Dementieva net als ik een bizarslechte service heeft :p:mad:

18. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Weet niet of ze al gepost waren, maar ik vond net de achievements:

19. JeePee

JeePee Guest

God hey, hoe makkelijk kan je het maken :eek:

20. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja joh, het ziet er niet al te moeilijk uit.. En ik dacht net dan kan ik iedereen showen hoe goed ik ben ;) Ik denk dat iedereen hier wel 1000 punten kan halen (tenzij de career heel lastig is)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina