vraag over hardware xbox 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door mikerockefeller, 26 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikerockefeller

mikerockefeller Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    goede dag .

ik heb een vraag is het ook mogelijk om een hardeschijf of netwerk adaptor te gebruiken die bijvoorbeeld uit azie komen op een europese 360??
    aangezien ik volgende maand naar singapore ga is dat mss wel heel intesant :) dus wie kan mij hier uitsluitel over geven .

gr mike

2. alisum41

alisum41 L1F3 T0 G4M3

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou volgens mij gewoon moeten werken wat er zit geen regio code op hardware. BTW waarom koop je het niet gewoon hier:confused:

3. mikerockefeller

Leuk Bevonden:
    0
    omdat dat ik denk dat het daar een stuk goed koper is :D dat is igg met veel apratuur zo .en ja als k dan toch daar ben :)

4. basovich

basovich Guest

misschien omdat ie daar goedkoper is:{ ...
    nja ik zou hem ook niet in het buitenland kopen, als ie dan kapot gaat moet je weer een retourtje amsterdam-singapour nemen:p..komt een beetje duur uit fniej?!

5. mikerockefeller

Leuk Bevonden:
    0
    dat risco neem ik dan maar :p

6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij je dan gewoon de helpdesk van Xbox bellen.
    Want de winkel wilde mijn defecte Xbox360 controller ook niet terug nemen.

7. mikerockefeller

Leuk Bevonden:
    0
    als we dan toch bezig zijn is het moeilijk om een hdd intern aan te sluiten ,zo nee graag info met duidelijke fotos :)

8. PR Skywalker

PR Skywalker klaar voor 360

Leuk Bevonden:
    0
    eej ik zie dat je online kan kieze wat voor match je wil doen en dan staat er bij ranked match dat je daar je ''treuskill'' kan verbeteren maar ik zie nergens geen ranking van niemand of treu skill of wat dan ook of bedoelen ze daar dan mss je gewone gamerscore en als dat zo is wat is een gemiddelde gamerscore of gaat dat omhoog hoe meer je speelt hoe meer je wint.

en die sterre er stonden eerst 3 sterre en nu opeens heb ik 5 sterre wat betekend dat bedankt

peter

9. Corolla Friend

Corolla Friend Bhuddymahn

Leuk Bevonden:
    1
    Euh, ik ben vaker in Singapore geweest. Alles is daar even duur als hier, of zo niet nog duurder. 't Is een hele dure stad kan ik je melden...

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Wat heeft dat met dit topic te maken? Anyway, trueskill is iets heel anders dan wat jij opnoemt. Je trueskill is anders in elke game, in pgr3 moet je bijv. de online career gewoon vaak spelen (en niet te veel verliezen) om je trueskill te verbeteren. In bijv. COD2 kan ik me idd niet herrinneren dat ergens je rank staat.
    Je gamerscore is heel wat anders, dat is het aantal punten dat je hebt verdient met achievements. Dat heeft nergens invloed op, je kan het enkel vergelijken en vervolgens je vrienden uitlachen of je stiekem schamen om je score.
    De sterren stijgen vanzelf als je vaker speelt, dat is je reputatie. Je sterren dalen alleen als mensen je negatieve reports geven als je je zou hebben misdragen op Live.
    BTW, probeer met wat meer interpunctie te schrijven, want je tekst is heel onprettig en onduidelijk lezen. :)

Wat betreft mikerockefeller, welkom op het forum, maar voor dat soort kleine vraagjes hebben we het Algemene Vragentopic. Verder, je begint over intern HDD's aansluiten, volgens mij is dat niet geheel legaal wat je daarmee van plan bent. Ik raad je dan ook aan om als nieuwkomer de [faq]FAQ[/faq] eens door te lezen om hier wegwijs te worden. :) Ik sluit je topic, voor je regio-vraag kan je eens kijken in het topic dat ik je gaf.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina