The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 20 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gyrolion

    Gyrolion Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu 6 uur ingame en kheb al heel de arena uitgespeeld en een gate gesloten ;) ben nu aan het side questen.
    Ik had een zwaard met een soort stroom schok enchantment erop, iedereen in de arena was in 2 slagen dood echt makkelijk. Behalve het was net op toen ik bij die Grand Champion kwam. Toen gebruikte ik een zwaard en schild en was het net gelukt. :)
     
  2. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    zo zit nu alweer 15,5 uur te spelen inclusief zeer veel free roaming en een beetje klooien, oblivion gate gesloten etc.. nu 8 achievements.

    Die kerel van de Dark Brotherhood bood me aan om ook vampier te worden. Heb t maar niet gedaan. Weet iemand of je dit moet doen of kun je dat beter eens doen als je de main quest afhebt?

    btw: wat zijn die lockpicks ***.

    en heeft t nut om Oblivion Gates te sluiten, krijg je er een achievement voor?
    Of is t zomaar voor de lol. De eerste gate die ik sloot heb ik wel ffkes over moeten doen zeg!
    Heb er nog twee meer gespot maar heb daar (nog) niks mee gedaan...
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2006
  3. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ik zit nu de documentaire te kijken die op de bonus dvd staat
     
  4. Riffmaster

    Riffmaster _0_Keith Richards_0_

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Net vlak bij de Imperial City een enorm grote dungeon uitgekamt, 2 lvl's omhoog gegaan :) en meteen veel loot gevonden onder meer een of andere Magic Item (weet niet eens wat het precies is:confused: het gaf iig een helder licht. ) wat 1000 gold waard is 8), dus dalijk ff pawnen voor veel geld.

    Ben nu bezig met een simpele quest voor een visser om 12 fish-scale's te vinden voor hem, maar ik zoek dat hele meer af maar ik kan er geen vinden, dus dat wordt gewoon doorzoeken.
     
  5. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    en beetje boeiend of neit, want ik vroeg me af of het nou echt zoveel uitmaakt die SE of de normale versie
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2006
  6. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    dit spel is gewoon da bomb. Wat kan ik er meer over zeggen?
    Ik ben een beetje aan het free-roamen enzo weetje alles doorkijken daarna doe ik pas missies.
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Nieuwe thread geopend waarin jullie je character informatie kunnen zetten. :)
     
  8. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ik vind de dvd wel leuk, making of enzo
     
  9. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Is het ook mogelijk dat het in stelt naar third person mode of is het alleen first persoN?
     
  10. Gyrolion

    Gyrolion Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan Third Person of First Person.. Tis wat je wilt maar als je pijl en boog wel gaan schieten kan je beter first person. En als je dingen wilt op pakken ook.
     
  11. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    kan ook third person maar dat werkt niet echt en je char beweegt niet echt natuurlijk dus ik zou het op 1st person houden
     
  12. Gyrolion

    Gyrolion Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt gaaf.
    Ik ben nineroot of zoiets aan het zoeken in een bos, en ik zie ineens in de mist een stukje verder op een huisje. Een gast gaat net naar buiten ik pak alvast mijn zwaard want net zo goed zijn het een paar bandits maar nope. Ik probeer met hem te praten maar moet hem met rust laten. Dus ik zie hem zo lopen naar een grafsteen gaat hij echt lopen bidden. En toen hij klaar was een half uurtje ingame. Wou hij wel praten dus dat vind ik wel heel erg mooi gedaan.
     
  13. gebbetje

    gebbetje Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie een hert lopen dus ik er achteraan. Rent ie als een speer over de rand van de oever, ZWEMT dan terug naar de kant en loopt verder. Later loop ik op een pad kom ik een kerel tegen die mij blijkbaar niet mag, maakt ie zijn hond onzichtbaar en stuurt 'm op mij af. Als ik die hond dus niet kan raken begint die kerel mij uit te lachen! Das pas nextgen.
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    @DaantjUH:

    Uit de character thread:

    "Books Read: 78
    Skill Books Read: 3"


    Waar heb je deze informatie vandaan? Uit de game, of zelf bijgehouden?
     
  15. DvDongeren

    DvDongeren Active Member

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfs dat word bijgehouden door het spel zelf ;) Laatste Tab van je Character info.
     
  16. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG een oblivion forum.

    hoe lijp
     
  17. gebbetje

    gebbetje Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie niet zo wat er nou lijp aan een oblivion forum is maar van harte welkom. (ik ga er gemakshalve maar ff vanuit dat je hier voor het eerst bent)
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Vreemd, dat zie ik helemaal niet. Speel je de PC versie dan?

    Ik heb ook meerdere boeken gelezen, maar dat staat er niet bij....
     
  19. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0

    of je wilt bijdehand doen of je snapt het niet.

    er is een tussen forum voor speciaal deze game normaal staat dit soort dingen in het 360 games forum.



    of hoe je die shit ook noemt

    dan zou ik wel erg snel zijn als ik nu al 175 posts heb en ik ben nieuw(greenmile etc niet meegerekend:p)
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ooohhh stupid me! :)

    Ik zie nu dat je bij die onderste pagina inderdaad nog veel verder naar onder kunt scrollen. Eff de rest aanvullen bij de thread.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina