Coole manieren om demo splinter cell demo uit te spelen.

Discussie in 'Algemeen' gestart door TheOneGamer, 25 nov 2002.

1. jedigeub

jedigeub Gimme my XBOX

Leuk Bevonden:
    0
    vraagje... hoe komen jullie aan die demo?

2. T-botjuz

T-botjuz geengrenzuh soldaat

Leuk Bevonden:
    0
    gebruik de zoekfunctie es voor de grap....

zit bij OXM van deze maand

3. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    In de hal schiet ik alle lichten uit...
    Ik doe split jump(of tegen muur staan).. Laat de guard onder me doorlopen.. Wacht tot die een beetje verder is.. Laat me vallen, maar niet op de guard..
    Ik ren direct naar zijn kamertje.. Gebruik de computer.. ren er uit..
    En ga direct verder de hal in..

1e guard niet aangeraakt dus..

Laboratorium met de nerd..
    Ik wacht tot die aan de linkerkant van de kamer is.. Dan loop ik naar de computer en gebruik die.. Daarna direct door naar alle lijken... Ik ga direct achter gordijn staan en schiet de twee lichten uit.. Daarna heatvision en schiet camera kapot..
    Terugsluipen op dezelfde manier..

Nerd ziet me niet..

Dan weer de hal in, trap of en dan kom je bij de man die een vraag heeft aan een guard..

Rustig sluipend naar de rechterkant.. Hele kamer doorlopen aan de zijkant in de schaduw.. Niemand die je ziet..

2 personen niet aangeraakt..

Computer kamer boven.. Rustig langs de twee gaurds achter computer sluipen.. Deur openen naar guard bij de beveiligings computer.. Op hem afrennen en hem een klap geven..

guard is KO.. Dan weer rustig naar beneden sluipen en richting de uitgang..

1 guard aangeraakt.. :cool:

4. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    :worship: CyberPunk :worship:

5. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    <miereneuk mode>
    wel jammer dat sam geen animaties heeft als er op hem wordt geschoten, komt dit door de demo of is sam echt een keiharde commando:+?
    </miereneuk mode>

6. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

je moet eens naar dat gesprek luisteren die, die guard achter de 'balie' met die andere gast voert..is echt komisch

die guard achter dat gordijn op bovenste verdieping die vraagt trouwens om een headshot met thermo-optic vision...de rest mag blijven leven

Laatst bewerkt door een moderator: 26 nov 2002
  7. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ja, moet je eerst een stukje doorsluipen en dan kun je alles door dat kleine raampje horen en zien :). alleen wat wel vaag is als je op diezelfde plek achter de balie probeerd te komen, dan hoort hij je meteen :{

8. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    In de eerste gang sluip ik meestal gewoon die gast achterna, en sla hem knockout in z'n hokje... :eek:

Ik sluip ook weleens, maak een Split Jump in het midden (dus bij het 2e echte stukje 'muur'), en ga dan de lichten uit schieten. Vervolgens schiet ik in het wilde weg, zodat die gast komt (ben ongeduldig). Als hij vlak onder me is... Headshot! :cool: :eek:

Vervolgens sluip ik onder het raam door, ga naar binnen, sla die vent knockout en ik sleep hem naar die gootsteen achter het gordijn. Daarna knal ik de camera kapot, en ga verder de trap op. Daarboven sluip ik langs de randen van die kamer (daar is het donker) helemaal naar de overkant van de kamer. Daar schiet ik in het wilde weg, en tegenover de deur naar de volgende kamer wacht ik tegen de muur gedrukt zodat ik goed zie wat er gebeurd. Als die gast komt kill ik hem ook... }:] Vervolgens sla ik die andere dude neer.

In de volgende kamer knal ik die 2 computer-dudes meestal neer. Ik ga dan eerst aan die buis hangen, vervolgens schiet ik die eerste in der Kopf. Dan druk ik op B zodat ik ondersteboven hang, en dan wacht ik tot die andere vlak bij mij staat. Dan druk ik op B, zodat ik weer normaal hang, en schiet ik hem ook in der Kopf. Vervolgens zachtjes de deur, en die gast knockout slaan. Voila... :)

9. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik loop altijd naar de eerste deur, gebruik ff mijn spycam voor de gein en doe hem vervolgens open. Dan wacht ik tot die guard weg is, doe split jumpie en als die dude onder me loopt.. Babaai \o/!

Dan ga ik naar die guard in dat kamertje met die TV, schiet hem door zijn kop, TVtje uit. Dan na de keuken waar die n3rd staat, gijzel hem, en *paf*, K.O. Dan na de kamer met de camera, cameraatje met 1 kogel kapoet, ff langs bedden lopen voor de info en weer verder.

Bij de volgende kamer aangekomen (wanneer je de trap op bent geweest) loop ik die twee ventjes gewoon voorbij door de schaduw. Deurtje door, trappie op en klauter-klim-tijd :D. /me gaat dan aan de buis hangen, schiet er eentje in het hoofdje, die ander ook. Dan ga ik naar die kamer met dat gordijn en die compu, gijzel hem, K.O.! Dan weer terug, /me walkt naar buiten.

"Mission completed"

10. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Ze worden niet wakker, want dan zouden ze direct alarm slaan en is het bij sommige missies game over.

11. ze worden wakker als je iemand in zn rug knock out slaan dan blijven ze t hele level lang liggen en als je ze van voren slaat dan worden ze al snel weer wakker..

12. Koesj

Koesj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe sla je ze van voren dan? Split jump is me trouwens eindelijk gelukt! Als je trouwens met het neerslaan van de nerd wacht tot het vinden van de lijken geeft hij coole extra info.

13. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Loop/ren naar hem toe en geef hem een klap op z'n bek. :+

Idd, als je ze van voren neer slaat worden ze weer wakker. Maar nadat je ze hebt neergeslagen met je gun niet.

14. neej nie bepaald hehe man ik wil full versie maar bij de Bs is ie uitverkocht en de frs heeft m nog nie :confused::mad::|

15. sexylexy

sexylexy Guest

ik zit echt heel erg te w88 op splinter cell egg kan er gewoon niet van slape

16. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Wat ik niet begrijp:

-waarom gat er steeds een alarm af (ook als er geen camera's zijn)
    -als je iemand gegijzeld hebt en je wilt hem loslaten, kun je hem dan niet door z'n hoofd schieten?
    -waar kun je thermal vision voor gebruiken?
    -is de demo minder mooi dan de orginele versie? Ik vind dat er n.l. veel fouten inzitten zoals handen door de deur heen, lijk tussen de deur (als de deur dicht is).
    -kun je ook mitrieuren gebruiken en andere wapens?

17. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

SC wordt echt goed verkocht!!!!

Gister: iets van 15 cd's
    Vandaag: geen één!!!!

En unreal verkoopt iets minder maar ook enorm goed

18. xbox4life17

xbox4life17 Guest

welke level heb je met die demo dan

19. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Het laatste stukje van Mission 1 (in die gevangenis)

20. MrJoinT

MrJoinT -=SMILE=-

Leuk Bevonden:
    0
    WAT PAS ECHT COOL IS: met dat ventje in dat kleine kamertje, die tv aant koekeloeren is. Eerst alle lampen uitmaken (met blikkie of gun) en dan die deur openmaken. Dan ziet ie je eerst nie. Lok m (doe eens wat leuks) en ga hangen aan die buis in de gang. Dan zie je ehm vet bang onder je door lopen met zn hand voor zich uit omdat t zow donker is :p Je hoort ehm ook dik in zichzelf lullen. En dan uiteindelijk kan je ehm op welke manier dan ook nailen......echt very funny!
    Ik had ook een x het licht uitgezet in da eerste kamertje, ipv kapot. En toen ging die tv guy dat licht weer aanzetten }:]

Deel Deze Pagina