1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door L3MMING, 5 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Koop een VGA kabel. Dan zou het probleem opgelost zijn. Dit is trouwens ook bij die demo units in de winkel het geval(met dat Samsung scherm).
    Op mijn Acer 2016Ws met VGA aansluiting heb ik totaal geen kartels.
     
  2. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    En hoe duur was die? (die acer). Kan hem nergens vinden. ALleen dat 19W ding.
     
  3. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar welke?

    Die van M$ of die van Joytech?
     
  4. Nevels

    Nevels Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi iedereen.
    Ik lees vaak op dot forum en besloot me aan te melden mede doordat ik probleem heb.
    Ik heb gister de VGA kabel gekocht.
    Hij doet het prima en wat een mooi beeld, Echt een verandering.
    Ik kon helaas de rode en witte tulp niet aansluiten :mad:
    Ik vond geen ingang op me computer of op me simpele boxen.
    Nu heb ik besloten om vandaag een surround system 5.1 te kopen zodat ik ze kan aansluiten en mooi geluid krijg.
    Ik heb ook besloten dat ik vandaag opzoek/ga kopen een kvm switch ,
    Ik heb nagevraagd bij een computerwinkel genaamd Norrod daar hadden ze 1 voor rond de 40 euro.
    Volgens mij met zo'n knopje dat je kan wisselen dus tussen xbox360 en computer.
    Vinden jullie dat die goede keuze's zijn , ?
    Ik kan zo geen andere oplossing bedenken ,
    5.1 mooi geluid en als het goed is daar wel uitgangen voor rode en witte tulp.
    kvm switch , handiger dan steeds vga kabels omwisselen.

    Ok ik had dit opgelost dacht ik moet het nog kopen maar dat doe ik vandaag.
    Nou vroeg ik me af moet ik geen kvm switch hebben met vga + audio als die bestaat.
    Als ik 5.1 koop en sluit hem aan op me computer en xbox360 als dat mogelijk is wisselt het geluid dan ook automatisch?
    Weet iemand dit ?
    Want ik heb geen idee hoe ik dat zou moeten oplossen, Anders moet ik steeds
    de audio kabels verwisselen , wat niet prettig is om altijd te doen.

    Alvast bedankt,
    Nevels
     
  5. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb de 940 mw ook en de vga kabel maakt het wel een stukje scherper en dat zie je goed.
    Alleen ik vind met de vga kabel dat het allemaal wat fletser wordt en de kleuren zijn wat minder.
    Maar je kan alles op de monitor een beetje bijstellen.
     
  6. crazytaxi

    crazytaxi Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan mij niet herrineren dat ik dit gezien heb, heb je ook de xbox360 op breedbeeld gezet? En de schakelaar op de stekker vanuit de xbox360 op hdtv?

    Trouwens een paar games kunnen niet via vga gedraaid worden, volgens mij als je via compenent draait wel...

    ik zal eens kijken, maar de meeste games gaan zo snel dat ik geen tijd heb om op karteltjes te letten... O-)
     
  7. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft wel gelijk.
    Het beste zie je dit bij kameo met een vga kabel ziet ze er super strak uit.
    En met een component kabel ziet het er allemaal wat rafelig uit
     
  8. Stealthforce

    Stealthforce Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,
    Ik ben ook bezig met kijken naar een nieuwe monitor, tv voor mijn 360.
    Ik heb er een gevonden die me aanspraak kwa mogenlijkheden. de samsung 940mw. Ik heb deze type wel vaker in dit forum gevonden maar ik heb toch n paar vragen. Ten eerste kan ik hier ook mee tv kijken. Dus via kabel. (krijg je er dan een afstandsbediening bij ofzo?? Ook wilde ik weten of de 360 zich automatisch aanpast aan de resolutie van de monitor (want die is 1440x900)
    Als laatste de vraag of de grootte van het scherm goed te doen is met gamen, niet te klein. (ik zit op mn kamer 1-1,5 meter er vanaf.
    alvast bedankt.
     
  9. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb deze monitor ook all een poosje en het is een geweldige monitor.
    Je krijgt er inderdaad een afstandsbediening bij.
    En de monitor laat bij mij de games gewwon beeldvullend zien met een vga kabel en doet dat automatisch.
    Ik zit er ook ongeveer 1/2 meter vandaan en is groot genoeg anders krijg je een 21 inch en dat is gelijk weer zo'n bureau vuller.
     
  10. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem op HDTV staan met het switchje, 60Hz en widescreen.
    Anders ga ik hem starks wel weer instellen.
     
  11. Stealthforce

    Stealthforce Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga m denk ik wel kopen. Maar waar hebben jullie m gekocht?? bij een internetsite of bij een winkel, want dat lijkt me wel handiger want dan kan ik m zien. Heeft iemand goede sites anders of winkels die ze verkopen. De moniter/tv is de Samsung 940mw
     
  12. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem over gekocht van m'n Pa, die kreeg hem bij zijn Telefoon abbo van Telfort.

    Misschien moet je even op www.kieskeurig.nl kijken.
     
  13. crazytaxi

    crazytaxi Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em zelf gekocht bij www.icomputers.nl en is op dit moment 424 euro excl. verzendkosten (dd 27 maart 2006).

    ze hebben ook een afhaalbalie in Vlaardingen, ligt een beetje aan waar je woont, mediamarkt kan ze misschien ook hebben, maar ik heb het na vele pogingen om daar de monitor te bestellen het opgegeven en bij icomputers besteld en opgehaald.
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2006
  14. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem bij alternate gekocht met pixelgarantie toen voor 479, maar hij is nu 449 en bij bij plovershop is hij 429 euro.
     
  15. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft mij 400 euro gekost. Het enige nadeel is dat ie maar 1 VGA aansluiting heeft en meer niet(ook geen DVI).
    Dit is voor mij geen probleem omdat ik hem speciaal voor de 360 heb aangeschaft. Naar mijn mening is het beeld veel beter dan op een HD(ready) tv. Zelfs als je er met je oog bijna op hangt zie je nog geen kartels. Op onze HDTV die onder staat (Samsung 82CM) barst het van de kartels via component aansluiting. Component geeft echter wel betere kleuren maar dit is op je monitor aan te passen.

    Maar effe terug op de Acer. Hij heeft geen last van ghosting etc. Maar hij laat in de hoeken iets teveel licht door zodat "donkere games" iets te licht ogen. Kwestie van het contrast aanpassen bij de costum settings op je monitor. Als je daarna een "lichte game" speelt zet je hem weer op normaal.
     
  16. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    ghost recon & perfect dark, bijvoorbeeld geven je de mogelijkheid om je brightness settings in-game af te stellen. Dan maken ze zelf de standaartd voor dat spel en hoef je niet steeds op je monitor te wisselen.

    De GTA serie heeft dit altijd al gehad.
     
  17. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb net mijn VGA kabel in ijn monitor gedaan en toen wou ik weer, naar wmijn computer gaan. En is he tbeeld anders, alles is wat waziger. Weet iemand mischien hoe ik weer normaal beeld krijg.
     
  18. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik werk met mac en hij ziet automatisch een nieuwe monitor tussen de beeldinstellingen staan.
    Ik klik dan de samsung aan en klaar en dat alles zonder iets te installeren.
    Maar hoe dit op de pc gaat weet ik niet
     
  19. Martinspire

    Martinspire Online gamer

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    zit hier trouwens nog iets bij:

    http://www.lik-sang.com/comparison.php?item_grp_id=4&

    ik wil namelijk makkelijk kunnen switchen tussen monitor en xbox maar ik kan maar niet iets goeds vinden

    of weten jullie iets anders handigs voor een max prijs van 75 euro?

    geluid doe ik wel in de sound in van mn geluidskaart maar ik moet nu telkens kloten met die monitor kabels
     
  20. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen wil zeker wel weten hoe de Samsung 940MW er uit ziet, daar om deze foto's :) !

    Mobiel is 9.5 cm --> en 4 cm ^ voor het geval iemand het wou weten :)

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina