Iemand kan mij vast een antwoorden geven op deze vragen: Werkt Oblivion ook op die goedkopere 360? ( die van 299 ) En waarom wel/niet? En zo ja, wat is het verschil met de duurdere versie?
moet je vraag niet zijn of ie het ook met een mu doet? Want verder is er geen verschil tussen de core en premium (ik heb zelf de core met hd)
nou, mijn bedoeling is eigenlijk zo snel mogelijk Oblivion spelen , dus moet ik een xbox 360 hebben, dus kan ik gewoon die van 299 kopen en dan ben ik klaar?
ja, dat kan, oblivion gebruikt alleen het cache geheugen, geen HDD nodig wel een memory unit erbij kopen, oblivion heeft 8mb nodig
Dat kan, maar ik raad je wel aan een HD erbij te kopen. Je kunt dan veel meer opslaan en het is gewoon handiger voor het hele spel. En natuurlijk voor andere spellen... (I)
Okee, sluiten deze hap, want een echt nuttige topic is het nu ook weer niet Dat had best in een het algemene topic gevraagd kunnen worden.
Psies, lijkt me duidelijk dus Antwoorden gegeven, heeft verder geen nut meer om deze open te houden. Kuch *Dicht* kuch