1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemene Oblivion helpthread [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 22 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    wow is het dubbel post uur ofz
     
  2. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    wow is het dubbel post uur ofz;
     
  3. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar ik missies kan doen voor normale burgers zoals dingen vinden enzo
    geen guilds bedoel
     
  4. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    hahaha jij heb ook al dubbelpost

    @ dutty rocks , vvolgens mij moet je met mensen praten , burgers dus.
    soms hebben ze wel is hulp nodig , niet altijd
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2006
  5. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou zeggen loop rond en vraag rond ga die niet opzoeken op internet dan is de lol eraf
     
  6. ghoulio

    ghoulio AmsterdaM

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu ook besmet met het vampire virus, waar is die altar of nine waar je jezelf kan laten genezen?!?
     
  7. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik binnen de 24 uur na de infectie een cure disease potion, die je kan kopen in de 'The Guilded Carafe', een alchemist in de Imperial City, Market district.
     
  8. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    sss...earch

    Minder dan bepaald aantal dagen; je bent enkel besmet, maar nog geen vampier. Neem een cure disease potion, kapel, daar kan je ook doorverwezen worden om de quest mocht je al vampier geworden zijn.

    Erm..
    Als je een nieuw paard koopt en je looopt daarmee een rondje zal je oude paard je nietmeer volgen. Ook niet wanneer je fasttravelt.
     
  9. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    wat zit er allemaaal in de bleak flats cave?
    dus o.a. orcs of geeste?
     
  10. jOe_

    jOe_ Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom ik van mijn bounty af. Het is nu namelijk 4405 en dat kan ik niet betalen en als ik naar de prison ga verlies ik in totaal meer dan 10 levels in allerlei skils.
     
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Kan iemand me even uitleggen hoe ik in de nis (als ik het goed heb begrepen) kom waardoor ik de kroonluchter (als ik het goed begrepen heb) op het hoofd kan laten vallen van die elf (met een nord als servant) Het is de tweede missie van de dark brotherhood
     
  12. DvDongeren

    DvDongeren Active Member

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je in the thieve guild zit kan je het door iemand uit de guild weg laten halen voor de helft van het geld :)

    En dat waren alle manieren.

    @Sith_Vegeta: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=1798376#post1798376
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2006
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    daantjuh kan ik gewoon daarnaarbinnen sluipen als iedereen slaapt? en me dan daar verstoppen, wachten tot het die tijd is en dan dat ding losmaken, Tis een stuk makkelijker als die servant ook slaapt.
     
  14. DvDongeren

    DvDongeren Active Member

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee.. je moet het dus tussen een bepaalde tijd doen "Staat in de quest log"
    Alleen tussen die 2 tijden zit die gozer op zn plek. Alleen dan valt het beeld op zijn hoofd, anders mis je hem dus.

    Alles is donker, de gaurd neemt rustig zijn tijd om ook de andere kant van de kamer te checken.. makkelijke quest dus.
     
  15. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Precies. Je moet gewoon naar binnen sneaken en dat ding losmaken. Die servant is altijd in de buurt. Heeft mij ook even gekost.
    Trouwens, dat wat jij zegt zal misschien wel kunnen. Daar naar binnen sneaken, in die kruipruimte gaan zitten en dan wachten tot hij er zit. Goede tactiek, moet kunnen. Maar het kan ook zonder dat ze slapen ;)
     
  16. Koert

    Koert Kubus-Biets

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben geinfecteerd toen ik sliep. Ik heb nu een Potion of Cure Disease gedronken. Is dit voldoende? Ik ben nog steeds bleek.
     
  17. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb de pc versie :p speel het met een 6200 :mad: dus op low met reso. van 640*480, en dan gaat die soms nog crappy! maar ik speel het wel! :D ik vond morrowind al heel goed en deze is ook heel goed :) ben nu bezig met de eerste gate aan het sluiten.. speel 2:47 :p
     
  18. Dannydeman

    Dannydeman Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    mmm die ene cheat op gamefaqs waar je je wapen moet verkopen aan die orc werkt niet :) Je wielded wapen staat namelijk niet in de lijst om te verkopen :confused: ...

    Achja, dan maar geen cheats :) (jammer trouwens dat het hervullen van magie en repareren van wapens zo duuuur is.)
     
  19. Koert

    Koert Kubus-Biets

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het verschil tussen 16 en 32 defense echt groot? Ik moet kiezen tussen 16 en fortify 10 op 5 skills en 32. De eerste is light armor en de tweede heavy armor. Heavy Armor is een major skill, maar de eerste armor lijkt me het beste?
     
  20. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat is het voor armor? Waar heb je die vandaan? (beide). Vind ik wel leuk om te weten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina