[XOne] Ik heb lekker al de xbox live keuze in me menu staan

Discussie in 'Games' gestart door WiXX, 22 nov 2002.

  1. Raptor

    Raptor Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LIVE is al een tijdje actief

    Precies.
     
  2. Philles

    Philles ex X*W.nl Crew™

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm.... wel doodzonde dat er iedereen in Duitsland etc getest mag worden en niet hier in NL
    wij zijn ook die hard gamers hoor!
     
  3. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    ja maar duitsland is een grotere afzetmarkt maar ik denk dat ik me een live kit ga halen uit engeland.
     
  4. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Kan je dat Xbox-live betapakket vanaf 30 november ook in duitsland halen?

    Ik kom namelijk niet zo snel in engeland, maar duitsland doe ik een half uur over?
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ehm.. je kan geen beta halen .. je moet hem bestellen .. en laten afleveren in Engeland, Duitsland of Frankrijk dus.. je moet connecties daar hebben ... Verder heb ik nog geen idee of het gaat werken .. let wel het is nog niet getest

    ik heb nog niet kunnen zien of ik een new account kan aanmaken ... ik krijg namelijk telkens de melding ... "try later"

    Heeft iemand al een serial kunnen invoeren (ookal heb je hem niet)

    Ik zag wel dat ik naar xbox live kan connecten .. dus dat zit wel snor ;)

    maar ik wil weten of het iemand al gelukt is om echt "live" te gaan
     
  6. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Oke dan moet te regelen zijn, enige nadeel dat je dan weer een heel duits menu krijgt?

    Denk dat ik maar wacht tot 14-03-2003
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik waarsschijnlijk ook ... maar ja ik ga het wel proberen ;)... maar eerst zekerheid hebben
     
  8. boxman

    boxman Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0

    Thanx Fardo,

    Het is ongeveer het antwoord :)

    Maar kijk, als iemand een ping heeft van 700 en gaat hosten... dan hoop ik echt dat de server beslist om het over te nemen, want dat is dus nix ping 700. Die gasten in de states spelen ook allemaal met een slechte ping. Ik zit bij Chello en heb altijd gemiddeld een ping van 70 - 130. Maar goed, het kan ook liggen aan de inter-atlantische lijn.

    Ik hoop dat Microsoft alle games gaat hosten, zodat wij maar hoeven in te loggen!

    Greetz,

    BOXMAN
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    jeb dan neemt de server het over ... je hebt altijd een ping naar UK en terug en een US'er heeft een ping naar zijn server en terug ...

    tussen de servers gaan de pakketjes via een hoge snelheid naar elkaar toe...

    Dat is trouwens ook de rede waarom M$ deals moet sluiten met providers om xbox pakketjes "voorrang" te geven. (ze kopen dus bandbreedte in)
     
  10. Dohan

    Dohan Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Re:

    Zeg,

    Ik kan dat toch niet hoor, vanuit Mech Assault XBLive "installeren". Het gaat niet automatisch, en als ik naar multiplayer ga, kan ik niet op XBox Live of System Link klikken.

    Moet ik misschien een crossover UTP kabeltje aan m'n XBox hangen om toegang te krijgen tot die andere 2 Multiplayer opties, of hoe hebben jullie dat dan gedaan?

    Ik wil graag effe nakijken of ik via m'n huidige ISP wel verbinding kan maken met XBLive voor ik de moeite doe om een XBLive beta kit vanuit de UK over te brengen.....
     
  11. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    De mensen hier hebben echt geen geduld maar om te w8en op 14 maart he? :9 Serials invoeren terwijl je die nog niet eens hebt... Leg je er gewoon bij neer dat het toch niet zal lukken...

    Be patient, 14 maart is de dag!
     
  12. Raptor

    Raptor Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een Nederlands adres invult zullen ze hem evengoed wel sturen denk ik. Ander heb ik een probleem. :D
     
  13. TriggaHappy

    TriggaHappy TriGgA MaStaH

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    haha
    hoor ze allemaal ongeduldig zijn echt heel grappig.
    iedereen wil zo extreem graag live op...en terecht...
    nog 4 maandjes mensen...
     
  14. Dohan

    Dohan Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben niet echt ongeduldig.

    Ik wil enkel weten hoe je die XBLive optie op je dashboard krijgt met Mech Assault, zodat ik kan testen of hij verbinding maakt met XBLive met m'n huidige ISP.

    Als dat niet lukt kan ik nu al beginnen uitkijken naar een andere ISP, en moet ik niemand in de UK lastigvallen om die XBL beta kit naar hier te sturen voor mij....
     
  15. Toxic_Timmie

    Toxic_Timmie Registered User

    Berichten:
    875
    Leuk Bevonden:
    1

    Heb ff snel een howto geschreven.....

    HOWTO: Get the XBOX-Live option in your XBOX Dashboard.

    1.: Connect your XBOX to your cable modem/router.
    2.: Insert your XBOX Live game into your XBOX.
    3.: Select "Multiplayer" (MechAssault) and then choose for "XBOX Live"
    4.: The XBOX Dashboard will now be updated.
    5.: Remove the DVD from your XBOX and boot your XBOX.
    6.: Check the XBOX Live option in your dashboard.

    Dus......
    Iedereen happy?
    Ikke wel....ik kan al connecten met de XBOX Live! servers alleen kan ik nog geen account aanmaken. :'-(

    Ik heb trouwens Chello en een Edimax BR-6004+ kabelmodem router
     
  16. Dohan

    Dohan Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, ok, hangt dus idd af van de aanwezigheid van een netwerk op de ethernet poort van de xbox. Dat vermoedde ik al.

    Ik heb hem unplugged staan (miskoop, moest crossover kabel hebben, heb gewone pass through meegekregen :p ), dus ik kan enkel local box selecteren onder Multiplayer.

    In ieder geval bedankt, het zal me nu wel lukken. :-D
     
  17. wenze

    wenze Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga het bijna proberen als het goed is krijg ik morgen UC
     
  18. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet er nou een gewone UTP kabel of een CrossOver UTP kabel van mijn Router naar mijn Xbox lopen? Router is de Vigor 2200e ofzoiets. :{
     
  19. Frank

    Frank Gelegenheidsposter

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    gewone UTP
     
  20. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik hem mijn Xbox gisteren maar even aan het net gehangen, en via SC verbinding gemaakt met Xbox-live.
    Als ik dan de instellingen bekijkt staat mijn IP, DNS enz. enz. al ingevuld, en staat helemaal bovenin "Connected".

    Account aan maken kan natuurlijk nog niet, iig geprobeerd en kreeg de melding "Could not connect to Xbox-live, please try later again"

    Betekent dit dat ik wel of niet een verbinding heb kunnen maken.
     

Deel Deze Pagina